[Till Tyskland] Problemen med .se

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Du kan ju alltid försöka skapa guld av sten när du ändå håller på och 'försöker' , vem vet du kanske lyckas med något av dem. Skulle dock tro de är lik omöjligt och få innogames & satsa på .se som de är o göra guld av sten ;)

Henke varför hela tiden så otrevlig och negativ!?

Inget kan ju hända om man inte försöker.
 

DeletedUser

Guest
Henrik338, alltid en sån pessimist?

Var glad att tw .se faktiskt finns, eller ja, om du nu kan vara glad efter dina inlägg vet nog bara du, men var iaf lite mindre pess.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik338, alltid en sån pessimist?

Var glad att tw .se faktiskt finns, eller ja, om du nu kan vara glad efter dina inlägg vet nog bara du, men var iaf lite mindre pess.

Men herregud, sluta lev i er drömvärld istället. Money talks, har alltid vart så & kommer alltid vara så.

Inte fan kan ja se dig jobba gratis för något iaf
 

DeletedUser

Guest
Inget illa ment men då är du kanske blind i vissa lägen, jag jobbar volontärt för F&S.
 

DeletedUser

Guest
xD

Dock är det sant att man jobbar hellre med moroten att man får pengar för sitt jobb, men just nu när arbetslösheten är såpass hög i Sverige så jobbar jag hellre gratis än inte alls, jag gillar inte att vara sysslolös.
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
xD

Dock är det sant att man jobbar hellre med moroten att man får pengar för sitt jobb, men just nu när arbetslösheten är såpass hög i Sverige så jobbar jag hellre gratis än inte alls, jag gillar inte att vara sysslolös.

Om du inte har ett jobb kan du lika gärna spela TW 24/7 istället för volontär arbete ^^

Ne, men skämt å sido starkt att jobba som volontär ;)
 

DeletedUser

Guest
Grymt inlägg Ogiltigt, kul att se att det finns glöd hos flera spelare på .se. Quitters go to mama, Ogiltigt du får en eloge av mig :)
 
Topp