Till Mami

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag är hemskt ledsen för hur det blivit, står fast för vad jag tycker men jag gick för långt och jag satte igång något som nu är utom kontroll. Ingen förtjänar att utstå det du gjort, oavsett vilken form det tar.. jag tar på mig ansvaret för det som hänt de senaste dagarna. Förlåt. Det är bara ord men hoppas du på något sätt känner att jag verkligen menar det..

Du behöver inte förlåta mig, men vill att du ska veta hur djupt jag ångrar det jag gjorde och hur jag skötte det hela.

//nybörjaren


Jag rycktes med i stridens hetta, sa saker som oavsett om man tycker varandra eller är lite mindre förtjusta i varandra som i vårt fall är oacceptabla.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Starkt att du vågar erkänna det!
Kan bara instämma med Carl-Johan - En väldigt fin gest!
 
Reaktionspoäng
0
Aldrig bara ens fel om det blir bråk som en vis spelare sa på diskussions foumet. Och det gäller även här. Men fint gjort med denna tråd. Strongt av dig, fast jag vet att även hon sa saker till dig som inte var okej heller. Men du är stor som går ut och säger förlåt. Min respekt för dig som människa ökade ännu mer. Trodde inte det var möjligt faktiskt ;) Kram vännen, du är suverän.
 

mami

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är hemskt ledsen för hur det blivit, står fast för vad jag tycker men jag gick för långt och jag satte igång något som nu är utom kontroll. Ingen förtjänar att utstå det du gjort, oavsett vilken form det tar.. jag tar på mig ansvaret för det som hänt de senaste dagarna. Förlåt. Det är bara ord men hoppas du på något sätt känner att jag verkligen menar det..

Du behöver inte förlåta mig, men vill att du ska veta hur djupt jag ångrar det jag gjorde och hur jag skötte det hela.


//nybörjaren


Jag rycktes med i stridens hetta, sa saker som oavsett om man tycker varandra eller är lite mindre förtjusta i varandra som i vårt fall är oacceptabla.

Tack för dom orden <3

Naturligtvis förlåter jag dig och jag hoppas du gör detsamma.Så strongt av dig.

Många kramar och hoppas vi ses på en annan värld nån gång som vänner <3 Lycka till nu i spelet.

Mami

Ps. Har kollat igenom allt som skrivits på externa och måste säga att det är lite kul att se hur alla spekulerar,påstår m.m utan att jag själv skrivit ett enda ord om händelsen här Ds.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp