Till Core och övriga

DeletedUser

Guest
Först och främst vill jag be alla om ursäkt ifall ni har tyckt jag har gått in i rollen för mkt som stam krigare, insåg väl det lite sent att folk blev faktiskt berörda av allt detta och blev irriterade, så jag ber om ursäkt...

Till Core:

allt detta gnat vi har haft mot varandra, jag hoppas ni inte tog illa vid, jag gjorde det mest för att hetsa er, om ni gjorde så ber jag om ursäkt och hoppas ni tar emot min ursäkt


nu undrar folk "varför skriver han detta?" Jo för jag ska lägga av med TW och tänker inte sluta med att ha en massa ovänner i ett spel, man spelar spel för att ha kul även om det är en massa gnäll, bråk och heta diskutioner, men det betyder bara att man går in för det och man spelar en såkallad "roll"... men för mig blev det för mkt iaf, levde min egna lilla värld... en del bryr sig om att jag slutar, en del inte, thats life

varför jag slutar är inte pga jag känner att det är kört för mig på denna värld, tvärtom har aldrig varit mer stridslysten... NIT är stora krigare men tro mig, även dom har haft problem, fram tills nu då... jag säger inte att jag är grym, säger bara att jag är nöjd över min insats, sedan kriget mot G-R började fram tills nu, har jag inte förlorat så många byar som man egentligen borde, menar på, har inte haft mindre än 1k attacker sedan december och från förra veckan var då jag började förlora byar, detta är min första värld för övrigt...

men nog om det där, jag har berättat för dom närmsta vännerna här på TW anledningen, och det är inte pga en massa attacker emot mig, eller att jag börjar förlora byar eller dylikt.. det är något mer allvarligare, och please inga kassa skämt om mig nu, blir bara tråkigt

jag hade gått under ändå, menar på, möter man en stam som NIT, så är det svårt att klara sig undan, sedan är Core där i hörnan också och pokar på en ;P men jag hade iaf levt ett tag till....

jag tackar för min tid här på Värld 7, ska försöka spela något på v10, men blir så mkt jag hinner och orkar


Mvh /Nature

ps: ber återigen om ursäkt för uppdådet :eek: ::för övrigt är jag online nån timme till idag och nån timme imorgon, sedan e det över, så är det något så skriv gärna ett pm ingame::: :)
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
ja hej då på dig många stora spelare här som har 7an som sin första värd (i alla fall om man kollar poäng)
 

DeletedUser

Guest
Ha det bra och lycka till. Bra spelat Nature.

V7 är/var en bra nybörjarvärld, verkar ha gott hyfsat bra för oss "förstavärldare" som är kvar i alla fall.
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
bättre sent än aldrig svarar jag på detta.

Nature .. större stam spelare får man leta efter.. en mkt uppskattad vän ifrån v10 som jag själv lagt ner.. och en fd allierad.

det namnet hoppas jag inte blir snipeat av någon som inte är förtjänad det.

lycka till med allt!!
 
Topp