Tidsändring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Som många känner till så dras klockan tillbaks 1h inatt, kl 3 kommer bli kl 2.
Det jag undrar är över då om jag till exempel har ett tåg som landar 05:00:00 och jag ska snipa det innan tidsändringen sker. Vad kommer hända? Kommer det inte spela någon roll eller kommer min attack att landa 1h tidigare efter tidsändringen?
 

DeletedUser

Guest
Hejsan.

En liten förklaring till hur vintertiden fungerar (dock lite sent men ni spelare är ju lite nattugglor också;))

Exempel: Om resvägen är exakt två timmar mellan by A och by B, och du skickar en attack kl 00:30, så kommer spelat visa att den landar kl 02:30. Om samma attack skickas en timme senare, dvs kl 01:30 kommer spelet ändå visa att den landar kl 02:30, trots att det i själva verket landar en timme senare.
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan.

En liten förklaring till hur vintertiden fungerar (dock lite sent men ni spelare är ju lite nattugglor också;))

Exempel: Om resvägen är exakt två timmar mellan by A och by B, och du skickar en attack kl 00:30, så kommer spelat visa att den landar kl 02:30. Om samma attack skickas en timme senare, dvs kl 01:30 kommer spelet ändå visa att den landar kl 02:30, trots att det i själva verket landar en timme senare.

Jo, listade ut det till slut ^^

Tack för svar iaf.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp