This is WAR

DeletedUser

Guest
Nu har vi kommit till tiden där vi har valt sida. Ingens

NICE: Ni har alltid varit hot mot oss. Fastän ni i början var trevliga så avslåg ni flera IAP samt Allians förfrågan. När vi låg i krig flera gånger så vägrade ni hjälpa oss. När ni fick derpsquad hos er och vi ville ta hand om honom för han var flykting så förnekade ni oss det och började dra gränser över land och hav. Seriöst, gränser? Sedan vågar ni PMA oss och fråga ifall vi kan hjälpa er att ta hand om honom? Vad är detta.. Tror ni att vi är verktyg som ni bara kan använda när ni än vill?

CG: Helt ärligt så förstår jag mig inte på er ledning. CC krigade mot oss och så måste ni lägga i er och löser ingenting? När jag såg att flera av NICE medlemmargå över till TWO och meddelade ledaren detta så skrev någon ”badbalja” till mig istället? Vad fan är detta.. Vill jag ha reda på information om vad som pågår eller vill jag ta ett bad?

TWO: Herregud.. Behöver jag ens säga något? NU KÖR VI ÖVER ER ENGÅNG FÖR ALLA!

Villkor till fred
NICE: Byt namn till BAD så slutar vi attackera er, dock så vill vi att gravöl kör en live ölnominering till PHIDI.
CG: Snappchatta pral i ett badkar med badbalja!
TWO: kicka H.A.K ZAPPY Wangeeskog DERP och byt namn till THREE.

Annars så vill jag med detta säga att vi i C1 förklarar krig mot CG,NICE och TWO.

GG HF

Klagomål? PMA creuser
PS: Allt är den där j*vla husiekiingens fel. Han ville kriga mot er så PMA honom och inte MIG!

Nu marscherar vi!!!!!!!!!1
https://www.youtube.com/watch?v=hMAVLXk9QWA
 

DeletedUser

Guest
Så tråkigt detta var..

Våra medlemmar är uttråkade så vi tänkte krydda detta lite mer.

Härmed förklarar vi även krig mot Wikings. Good Luck guys!!!

Och SNÄLLA, Jag sa att ni ska PMA CREUSER ifall ni har klagomål! Det är creuser och Hussie som startat allt detta.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tråkigt Kung Ahmedisto...

Jag höll ju tyst när jag upptäckte att du kör dubbelkonto på v25. Bytte bara stam, då jag ogillar fulspel. Och nu detta. Så nu talar jag då :)
 
Topp