TheGodOfWar tackar för sig

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ärade publikum,

Tiden har kommit då även jag ska avsluta min V12 tid, en tid präglad av främst sömnlöshet och krigande dygnet runt - det har varit både lärorikt och väldigt givande, många nya bekantskaper har man fått här genom V12 och många gamla spelare har man åter fått privilegiet att spela tillsammans med. En riktigt skön skara spelare med andra ord och många av dem hade jag gärna spelat ihop med i någon kommande värld, who knows what might happend? ;)

Således avgår jag även som kontaktperson i Yawn för externa relationer och presstalesman ute på forumet.

Jag vill först och främst tacka min stam, mina medlemmar och mina motspelare för en oerhört trevlig tid här i både Yawn och Träd där jag spelat senaste tiden, är ju som många av er vet grundare av stammen Träd.

Till er som spelar i Yawn & Träd,

Det har varit ett privilegium att spela ihop med er och jag önskar eder all tänkbar lycka i V12 och hoppas ni lyckas vinna världen.

På fredag dukar jag ut från V12 för gott.

//TheGodOfWar/=Kirira=
 

DeletedUser

Guest
Det har än en gång varit trevligt att få spela med dig, och det här lär säkerligen inte vara det sista vi ser utav dig.
Och med all säkerhet inte sista gången vi talas vid. ;)

Får väl ta och säga som i vår anda "Skål vi ses igen gamle vän".

Vill även meddela att nu när TGOW avgår från ledningen i Yawn återtar jag jobbat som Diplomat, ni når mig under Rosakanin.

/Rosakanin
 

DeletedUser

Guest
då jag spelat med dig på v10 samt den kontakt vi haft här på v12 så önskar jag dig lycka till framöver och hoppas vi ses igen synd att se dig sluta dock
 

DeletedUser

Guest
Adam... jag har hållit detta inom mig ett långt långt tag... men jag vill bara säga att... att.. jag älskar dig! <3
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Äntligen!
Har kollat egenom hela forumet känns det som och allt jag kände när jag läste den här tråden var, äntligen!

Inte att du ska lämna in, utan att det bara är trevliga kommentarer och lyckönskningar. Att hitta en tråd som denna var som en svalkande salva i solen. (eller något liknande ,jaja).
Tack för att ni har en tråd med enbart trevligt tonfall.

Och lycka till med vad du nu tar för dig Mr.. GodOfWar. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja tråkigt att du ska sluta, väntade ju på dig på v9 men så blev det ju inte :(
 

DeletedUser

Guest
Synd att du slutar löl.
Du som gjort ett så bra jobb me din stam ..

Men även på tiden o vila upp sig till v13 (a)
Vi ses i v13 ;)

Ha de gött o Lycka till IRL meine freunden(Säkert felstavat men bara budskapet kommer fram så :))
 
Topp