The Revolution vs. BAD

  • Trådstartare Son of Poseidon
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Ärade B.A.D


Vi i REV är smått trötta på er närvaro i kontinenten och vill inte gärna dela den med er.
Därför har vi bestämt oss för att gå med i kriget på XIII. sida.

Vi kommer att sparka er i kulorna och hoppas att ni ser fram emot det lika mycket som vi gör!!



// REV via Son of Poseidon (Ledare)
 

DeletedUser

Guest
Välkomna :)

Enkelt, kort, kul och man orkade läsa allt med.

Poesi helt enkelt.

pmlt
 

DeletedUser

Guest
Tänkte lite dom banorna också.

Vi låser denna och så får trådskaparen göra ett officiellt uttalande i den andra tråden:)?
 

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
Nej lägg inte in alla krig i en tråd : (

Hur har det blivit negativt med trådar? Som om forumet ska organiseras och effektiviseras hela tiden. Låt det leva lite.

Alla bara spammar och kastar paj, det blir omöjligt att hålla koll på något om allt blandas i samma trådar hela tiden.
 

DeletedUser

Guest
Nej lägg inte in alla krig i en tråd : (

Hur har det blivit negativt med trådar? Som om forumet ska organiseras och effektiviseras hela tiden. Låt det leva lite.

Alla bara spammar och kastar paj, det blir omöjligt att hålla koll på något om allt blandas i samma trådar hela tiden.

men när dem ändå lägger sig öppet på XIII.s sida, så kan dem ju lika gärna hålla sig i den tråden med.

annars kan vi starta en tråd / varje part. Bad vs XIII, Bas vs -S-, Bad vs REV
och sen den andra delen med jenny vs XIII osv hur många som nu väljer att blanda sig
 

DeletedUser

Guest
ja du det verkar la gå sådär för dom, men vi har ju sätt en tydlig tränd på dom senaste världarna, är en stam så totalt handikappad att dom inte kan kriga ensamma så måste dom ju begära hjälp av 6 stammar, ja patetiskt, men BAD har hjälp, XIII är ju inte dom starkaste strårna i stacken så vem vet vi i jenny kanske får se oss om efter någon som faktiskt gör motstånd :p
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Okej, men jag har sett nån rhe revolution medlem i k55. Dock tror jag ni bara hade runt 100k när jag såg det..
 
Topp