The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

danj

New Member
Reaktionspoäng
0
oki DanJ..

Du får mitt konto, sen vill jag se att du adlar sönder TYT med de få byar jag har.., och eftersom du är så duktig så kan du ju börja att köra på söderåsen som har 140 byar mer och kan utmanövera mig genom att bara deffa upp dem till max.. men det är väll inga problem du som är Tw kung ..

Som jeg sa, sier jeg ikke at spillere i SnakeS ELLER ~ Y ~ er dårlige spillere er nok mange erfarne spillere meget sannsynlig mer erfarne enn meg! alt jeg sier er at de adler feile byer... Sier ikke at jeg er mester, best og at jeg er gud...

Dessuten vil jeg ikke ha kontoen din selv om du virkelig hadde tilbyd meg den...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Her er en oversettelse ;)

Med barbarerbyer är aldrig en bra idé

flera skäl till detta

1. De växer till 2k-3k max utan akademi och byggt upp ganska eländiga

2. Spelare städer är tre gånger bättre byggd (också ser bättre ut twstats)

3. inga städer till farma, okej att den här världen är snabb, men är alltid en bra idé att farma!

4. Andra stammar / aktörer inom området kan växa utan problem, kanske de gör en ny stam som tar bestånd bara Adler barbarerbyer, om alla stammar utom en adlad barbarerbyer skulle anstränga Adler spelare att komma så långt klart (de städer de tar kommer att vara mycket mer bekämpa kapabel)

Är troligen flera orsaker, men kort sagt, allt som är bara Adler barbarerbyer tillhör tribalhugs! Noobs använder ofta för att ta en barbererby som första stad, och erfarna tar ut alla spelare som kan vara ett hot ...

En fingervisning om barbarerbyer och städer sjenerelt: ALDRIG ADLE vissa saker som är mindre än 1000 poäng jag, är detta det minsta och är fortfarande dålig, rekommenderas endast för ADLE städer du vet att det finns akademier i!

Orm skall du sluta ADLE 26-200 punkt städer, jag gråter över hur löjligt det är!
Bonusby (409 | 402) K44 71 Barbarby sketaful [] 2011/02/08 23:01:05
Yuma (430|386) K34 50 Barbarby blenderhof [SnakeS] 2011/02/08 06:44:55
Yuma (425|390) K34 127 Barbarby blenderhof [SnakeS] 2011/02/08 05:33:51
Barbarby (447|378) K34 53 Barbarby Kreia [SnakeS] 2011/02/07 13:18:40
Barbarby (472|373) K34 74 Barbarby Tobi [SnakeS] 2011/02/06 20:31:57

blenderhof är ett bra exempel på en spelare som Adlar fel ...
Punkterna - 9975
Städer - 7
Koordinater - POÄNG
423 | 399 - 300
423 | 398 - 688
429 | 394 - 6586
422 | 396 - 513
422 | 393 - 1458
425 | 390 - 277
430 | 386 - 153

Jag säger inte mer, men jag är besviken ... Jag säger inte att du inte kan slåss eller försvara, bara att du helt misslyckas Adler städer!

som säger att du att du har adlad få barbarerbyer!? ingen idé att säga något, du har adlades av tnw / tnw-A för att du hade något annat val + att du nästan inte har några barbererbyer att ADLE igen

Google translate verkar vara så illa i svenska D:

Tack för översättningen!:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: Sn@kes, Snakes, ~ Y ~, ~Y-A~

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 0
Skillnad: 24

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 196,258
Sida 2: 0
Skillnad: 196,258

chart
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Haha lyckat^^ Har motståndarna somnat eller har deras datorer lagt av pga alla attacker på sig? ;)
 

DeletedUser

Guest
och då är inte de spelare som lämnat/slutat i Y med räknade.

Men vi ångar på. Snart dags för nästa växel!.
 

DeletedUser

Guest
Det är lätt att skita när man har häcken full finns det ett uttryck som säger.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Spiderweb fick det lite jobbigt inatt. ~10 offbyar köttade hemma. Borde inte dessa vara ute och leka?

=kirira= har jag 340 inkommande från. Massor med fejks så om nån annan skulle få inkommande från denne spelare så kan det vara skarpt. Jag tar hand om stollen själv. Men håll era ögon öppna ifall ni andra får nåt från =kirira=

Tur att det inte var så mycket skarpt iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att spider har rätt fullt upp och måste nån gång gå och lägga sig ibland.
Mr Black ^^

Hohoho, bortförklaringar ;)

Han borde veta att man fortfarande kan ducka dessa attacker.


Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: ~ Y ~, Snakes, Sn@kes

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34
Sida 2: 0
Skillnad: 34

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 291,689
Sida 2: 0
Skillnad: 291,689

chart
 

DeletedUser

Guest
oki DanJ..

Du får mitt konto, sen vill jag se att du adlar sönder TYT med de få byar jag har.., och eftersom du är så duktig så kan du ju börja att köra på söderåsen som har 140 byar mer och kan utmanövera mig genom att bara deffa upp dem till max.. men det är väll inga problem du som är Tw kung ..

jaja, bara kom, ja e redo :D
 

DeletedUser

Guest
Jo, men då får man väl se till att ta de senare när adlarna börjar rulla på?
När jag spelade fick man ju knappt gå på andra spelare utan det vara bara riktat mot barb. Men som den store ledare de har måste de ju vara Snakes som vinner med tanken på hur mycket rätt han sa han hade.

Det hände inte bara en gång att jag försökte ändra strategin i stammen och det var heller inte bara jag som var på om att lägga om det.

Nu sitter Snakes där med ett tätt kluster (vilket jag inte säger är dåligt) och säkerligen en hel del deff...men TYT och TNW lär ju även ha off så de räcker att bomba bort det som finns på det lilla område de har.

Förstår Spiders tanken med det hela och tyckte det var riktigt bra, men upplägget var lite fel.

Visst var upplägget fel på sätt o vis.
Vet att fd snakes spelare kom med idéer om offensiver osv men de typ röstades ner.
I dagens läge finns de inga barbs i "snake land", de finns numera under mej.
Fanns en tid då man själv blev tvungen att göra en "barb offensiv" av en anledning, att inte få in snake spelare i ens kluster, annars va de fina farmobjekt. Snakeledningen beordrade sina spelare att plocka så mycket barbs de kunde under en period o vi bara satt o tittade på medans de försvann en efer en, eller så upptäckte man inte de förrän man tog en titt på kartan, helt plötsligt kryllade det av röda prickar inne i våra kluster. Tänkte som så att ja låter snakes bygga på dem o så plockar ja dem vid ett senare tillfälle. Detta "senare tillfälle" pågår fortfarande, haha, men man ser ju inte byarna som fd barbs längre utan som röda fiende byar o de faller i tyt händer en efter en.
 

DeletedUser

Guest
Kan låsa denna tråd, då Federationen går i graven med Stribe på lördag.
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Ska ni lägga ner? Finns det inga barb kvar att adla? Fast ni kanske ändrat strategi nu...var ett tag sen jag spelade på v12
 

DeletedUser

Guest
japp, på lördag släcker snakes ner enligt uppgift från spider.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp