The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kära v12 och allmänna åskådare, nu är det dags att släppa stora delar av v12's trupper emot en stam som plockat åt sig vad dem vill utan att få ordentligt motstånd.

Vi har sett två stammar som vuxit sig stora, som växt sig till dominanta stam grannar för att sedan merga ihop, världen är snabb men den domineras av en stam.

Flera av era krig har varit emot små stammar som ni fram till nu klarat av, vi har aldrig sett er i ett riktigt krig mot en jämbördig motståndare från er sida så vi tar det till er.

Vi tror inte att vi talar enbart för oss själva när vi vill se en annan värld på v12 och tänker nu kriga för den, detta är spelets ande och mening vi har allt att vinna och inget att förlora

Vi förklarar härmed ett krig emot TYT

Så bered er för ett storslaget krig där vi kommer ha mycket kul med mycket uppe sittar nätter med bingo lotto och lite TW på guld kanten.


The Federation


Mvh Evil Owl
Diplomat för Druids och språkrör för The Federation


The Federation:

-s-
AAK
banzai
DoB
PaRa
SAH
Snakes
snövit
ODEN
Druids
SoA
 
Senast redigerad av en moderator:

paul-philip

New Member
Reaktionspoäng
0
Woho !! lite fart på världen, lycka till båda sidorna.
Håller tummarna för "the Federation" så att världsbilden kan fortsätta se rolig ut även efter detta stora krig :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Samtliga stammar som är villiga att sluta upp sig är vänliga att sända mig ett PM så vi har koll på samtliga stammar som är på så vi inte tappar bort er.

Mvh Evil Owl
Diplomat för Druids och språkrör för The Federation
 

DeletedUser

Guest
Det här ska bli roligt! ^^
Synd att man e en bit ifrån... blir att adla sig till smeten nu!
 

DeletedUser

Guest
Trevligt att se att ni fixade något sånt här, det var nog något de flesta ville skulle ske från vårt håll med. :)
Lycka till ni på andra sidan!

Ska bli spännande det här.

Nu kör vi då! :)

Hälsningar
- Rosakanin, Ledare, Diplomat, TYT
 

DeletedUser

Guest
Gooo TYT ni döda mig kommer hålla på er genom hela gamet :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Välkommen in i spelet för jag väl säga! detta skall bli kul!


Måste dock rätta dig i några påståenden.:thinking:


Kära v12 och allmänna åskådare, nu är det dags att släppa stora delar av v12's trupper emot en stam som plockat åt sig vad dem vill utan att få ordentligt motstånd.

Vi har sett två stammar som vuxit sig stora, som växt sig till dominanta stam grannar för att sedan merga ihop, världen är snabb men den domineras av en stam.

Flera av era krig har varit emot små stammar som ni fram till nu klarat av, vi har aldrig sett er i ett riktigt krig mot en jämbördig motståndare från er sida så vi tar det till er.

1. om vi inte fått så mkt motstånd i våra krig. hur kan vi då ha OBA rank 1,2 och till o med rank 3 med nya stammen efter 1 vecka?
2. Våra OBD?
3. små stammar?, har du någon absolut aning om vilka vi krigat emot och storlekarna på oss/dem?.


men för övrigt så hälsar jag er välkommen!.


Nu är det dags för ER att visa vad NI kan.
 

DeletedUser

Guest
Jag har 12 spjut, kan man kriga med dom?

Lycka till med krigandet, blir spännande att följa...antar att moralen kommer att jämna ut en del med.
 

DeletedUser

Guest
ÅÅÅÅÅ har någon lust och ork att titta till poäng skilnaden mellan dom skulle vara super (Y)
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Välkommen in i spelet för jag väl säga! detta skall bli kul!


Måste dock rätta dig i några påståenden.:thinking:




1. om vi inte fått så mkt motstånd i våra krig. hur kan vi då ha OBA rank 1,2 och till o med rank 3 med nya stammen efter 1 vecka?
2. Våra OBD?
3. små stammar?, har du någon absolut aning om vilka vi krigat emot och storlekarna på oss/dem?.


men för övrigt så hälsar jag er välkommen!.


Nu är det dags för ER att visa vad NI kan.


Jämfört med nya stammen har väll alla lite poäng :D

men ajag fattar vad du menar ;)
 

Klunsen

Member
Reaktionspoäng
0
Välkommen in i spelet för jag väl säga! detta skall bli kul!


Måste dock rätta dig i några påståenden.:thinking:




1. om vi inte fått så mkt motstånd i våra krig. hur kan vi då ha OBA rank 1,2 och till o med rank 3 med nya stammen efter 1 vecka?
2. Våra OBD?
3. små stammar?, har du någon absolut aning om vilka vi krigat emot och storlekarna på oss/dem?.


men för övrigt så hälsar jag er välkommen!.


Nu är det dags för ER att visa vad NI kan.

Men du vet att OB får du för trupper du dödat inte från poängen från stammarna ni krigat mot... ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp