The Bloody Spartans

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
R.I.P Blindtarmen!

Han blev den 4:e spelaren i SEN Stammen att bli nollad utav The Bloody Spartans!

Så låt oss ha en tyst minut och hedra den tappre Blindtarmen:

sparta.jpg
 

DeletedUser

Guest
Henkes mål med v30

Adla nybörjare - CHECK
Skryta om det på externa - CHECK
Merga sig till vinst - Under progress

Am I right? ;)
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
Henkes mål med v30

Adla nybörjare - CHECK
Skryta om det på externa - CHECK
Merga sig till vinst - Under progress

Am I right? ;)

Men det har ju blivit mer livat här sedan dess? Håller du inte med? Var fan hur dött som helst i externa V30 forumet :O

Nu får vi ju lite liv då vi visar att vi adlar och försöker väcka den björn som sover så det blir lite utmaning!

SPARTA 4 LIFE! <3
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henkes mål med v30

Adla nybörjare - CHECK
Skryta om det på externa - CHECK
Merga sig till vinst - Under progress

Am I right? ;)

Om ja ska va helt ärlig så bryr ja mig inte om vinst, spelar de för rolö egentligen?
Skulle haft nån som kunde ta över mina konton o lira klart världen när den är typ vunnen ^^
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Tror fortfarande det är hopplöst för svärdsmän att ens försöka vinna över pansar ^^
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Om ja ska va helt ärlig så bryr ja mig inte om vinst, spelar de för rolö egentligen?
Skulle haft nån som kunde ta över mina konton o lira klart världen när den är typ vunnen ^^

Det viktiga är att ha kul och att vara trevlig mot sina medmänniskor <3
Mer kärlek åt folket nästa värld spelar du kanske med dina före detta motståndare :D

// WW (Jag vill vara med och debattera:cool:)
 
Senast ändrad:

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Såhär kommer det gå till:)

*Tryck på bilden*

russia.jpg

Sparta vs Abel & Russia
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ser ut som att den Spartanska fältkampanjen mot SEN har avtagit & nu råder FRED mellan stammarna. Iaf från Sparta's sida ;-)

Spartanerna tittar med en iskall blick på KBK och undrar ifall Udieucry har offentligt utmanat oss eller inte, ifall det är fallet så kommer KBK & abel garanterat få besök.

Mvh

:cool:

Tråd kan låsas
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
När vi marscherar över era döda kroppar och in mot era stam kamrater som försöker fly så kommer ni minnas att det inte var så smart att utmana oss ^^

Nää, är inte så seriös ;)
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
När vi marscherar över era döda kroppar och in mot era stam kamrater som försöker fly så kommer ni minnas att det inte var så smart att utmana oss ^^

Nää, är inte så seriös ;)

men jag är seriös då utmanar jag er! :)
Pansarvagn pfft sånt käkar jag upp till förrätt

Så ja nu bygg upp era byar under 10k rawr.
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som att den Spartanska fältkampanjen mot SEN har avtagit & nu råder FRED mellan stammarna. Iaf från Sparta's sida ;-)

Spartanerna tittar med en iskall blick på KBK och undrar ifall Udieucry har offentligt utmanat oss eller inte, ifall det är fallet så kommer KBK & abel garanterat få besök.

Mvh

:cool:

Tråd kan låsas

Ja nu har ni plockat våra "enkla" spridda skurar i söder... dock med ett visst off-tapp ;)

Ni kommer att få anstränga er betydligt mer när ni närmar er vårt huvudsäte... så freden är väl högst ofrivillg just nu kan man väl säga? ;)
 
Topp