TFR vs Horden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Horden inledde en offensiv mot TFR igår kväll, så jag tänkte uppdatera er andra om hur det går.

Kan inte säga att jag är direkt imponerad av Horden, om man kollar på skillnad i storlek och att de var de som började attackera oss så tycker jag de borde ha gjort lite bättre ifrån sig. Jag har också sett att en spelare från J III hjälper Horden deffensivt.

Aja, här är statsen så här långt.

Side 1:
Tribes: TFR
Players:

Side 2:
Tribes: Horden
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 4
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 71,399
Sida 2: 41,873
Skillnad: 29,526

image.php
 

DeletedUser

Guest
Så det hann redan komma upp en krigsförklaring..
(när ska vi få skriva en krigsförklaring igen ? där är ju frågan)

Att två spelare hoppar ur Btw och skapar en egen stam som heter Time for Revenge har ju gett vissa antydningar att stridigheterna i K46 kommer närma sig en kulmen (från noll till bris för att sedan bli lugnt på nytt)

Ja - jag själv är inte långsint men det har spekulerats i vårt ledningsforum om att kanske är så att ert stam nick syftar på oss :rolleyes: Möjligt att vi redan adlat upp er en gång för länge länge sedan i K45 - Detta vet ni nog bäst själva.. någon annan teori om varför ni vill hämnas oss kan iallafall inte vi se -

Vi har varit beredda på att det skulle smälla lite i K46 framöver och vi kommer besvara eld med eld - Att vi sedan skulle ha öppnat eld emot er är ett litet befängt PR trick - Lite som att jänkarna letar massförstörelsevapen i Irak för att sedan med argumentet att de har gömt sina massförsörelsevapen går in och golvar hela nationen över två veckor :rolleyes:

Ja - Den enda skillnaden i detta fallet är väl att det är vi som är jenkarna och ni som är Irak (militärt ställt alltså) och kriget kan nog vara över på ungefär lika lång tid (two weeks) -

Ett lite PR trick om att vi öppnade eld - Skulle ni hittat några massförstörelsevapen i våra byar så är det modigt och djärvt att anfalla oss av dessa skäl - Kanske har vi haft dem lite för gömda - Kanske har vårt offob inte varit berättande nog för att avskräcka.. De var iallafall inte direkt tänkta för er men nu får vi helt enkelt öppna upp vapen arsenalen emot er också ;)

Till alla andra småstammar i K46 så vill vi bara omnämna detta - Vi har inga som helst ambitioner att skipa ensidig demokrati på ett diktatoriskt vis i K46! Just nu krigar vi mot FTW! och SB och har inga planer på att öka antalet fiender utöver detta antal =)

Vi må vara stora men vi är inga bad guys så betänk alternativen - Det finns två vägar till fred på K46 :) Så länge ingen annan öppnar eld så förblir lugnet efter denna krigsförklaring.. Blir scenariot annat så kommer vi självklart besvara eld med eld :rolleyes:

Lord C.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du behöver inte oroa dig, målet var aldrig att imponera någon.

Det låter alltid likadant också, oavsett resultat. När Horden gick mot LAW så kom det ut stats en kvart senare också med 1-0 till LAW (hårdrar lite grann, givetvis) och så blev allt en stor pajkastning.

Det var i princip jag och en till som körde igång så du får skylla all noobighet på mig. ;)

Vi båda har gjort någon blunder redan men oavsett skäl så är det ärofullt för mig att slåss mot en samuraj. :)

Vill bara avsluta med att säga att statsen inte ger en sanningsenlig bild för verklighetssituationen som vi båda antagligen är smärtsamt medvetna om. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag och Katsu förväntar oss inte att vinna... Vi ville bara sluta i v6 med lite stil :)
Och jag personligen vill se hur länge 2 spelare kan klara sig mot en väldigt stor stam :D
 

DeletedUser

Guest
Haha en samuraj dör aldrig i strid. Om så behövs tar dom självmord:)
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Jag och Katsu förväntar oss inte att vinna... Vi ville bara sluta i v6 med lite stil :)
Och jag personligen vill se hur länge 2 spelare kan klara sig mot en väldigt stor stam :D

Är det någon värld du ska finnas kvar på? :)
Varje gång jag ser dig så är du alltid påväg att försvinna :D

erikskadö förresten, undrar om Päronsoda fortarande komer ihåg mig

Kan jag få gå med i din stam? :)
 

DeletedUser

Guest
Är det någon värld du ska finnas kvar på? :)
Varje gång jag ser dig så är du alltid påväg att försvinna :D

erikskadö förresten, undrar om Päronsoda fortarande komer ihåg mig

Kan jag få gå med i din stam? :)


Förlåt att mitt svar kommer så sent, men brukar inte vara inne på forum, har aldrig tid :mad:
Hehe var ett tag sen jag såg dig Erik.
Är fortfarande kvar, har inte försvunnit än!:D
 

DeletedUser

Guest
Det tog ett tag, men nu insåg jag att Horden finns ju faktiskt inte längre. Tråd -> låst ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp