TDA Agerar

DeletedUser

Guest
Krigsförklaring mot DKA


Ett fåtal spelare i våran stam lämnade oss för att de inte ville följa lednings beslut. De ville kriga mot en annan stam men fick inte detta för ledningen i våran stam.

Men plötsligt när de fått in någon till spelare börjar dom anfalla spelare i våran stam. Detta gjorde självklart oss väldigt upprörda , då vi tycker att det är fegt att ljuga om varför de lämnade stammen.

Därför har vi i TDA förklarat krig mot DAK
Och samtliga av deras medlemmar ska adlas.
 

DeletedUser

Guest
Intressant, vad kommer det här innebära för oss i D.S.I?

Side 1: D.S.I

Side 2: TDA

Timeframe: Förra månaden

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 57
Sida 2: 3
Skillnad: 54

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 509,387
Sida 2: 29,327
Skillnad: 480,060

image.php
 

DeletedUser

Guest
Krigsförklaring mot DKA


Ett fåtal spelare i våran stam lämnade oss för att de inte ville följa lednings beslut. De ville kriga mot en annan stam men fick inte detta för ledningen i våran stam.

Men plötsligt när de fått in någon till spelare börjar dom anfalla spelare i våran stam. Detta gjorde självklart oss väldigt upprörda , då vi tycker att det är fegt att ljuga om varför de lämnade stammen.

Därför har vi i TDA förklarat krig mot DAK
Och samtliga av deras medlemmar ska adlas.

Ojoj, det nalkas stor dåd!
 

DeletedUser

Guest
Skitsnack

Lille Antiyou, vem e de som berättat sagor för dig ???

Anledningen till att vi beslöt att lämna er förening för inbördes beundran var INTE att kunna attackera R-GOTH och deras systerstammar.
Vi bröt oss helt enkelt ur TDA pga vi inte fick gehör för något vi sa eller förslog, och kunde inte göra annat än sitta å titta på när våra grannar växte och adlade upp allt som fanns i närheten, att denna uteblivna expansion är till TDA´s nackdel är ju helt given, och de får mig osökt att komma till att tänka på ett gammalt kännt ordspråk "SURT SA RÄVEN OM RÖNNBÄREN !"

Samtliga R-GOTH stammar har vi IAP med, så de bör väl stärka mina ord.

Att de sen inte passar herrarna att vi vill expandera i vårat närområde, är bara att beklaga, men jag föreslår en lätt å smidig lösning !

"TÖM BYJÄVLARNA FORT SOM FAN FÖR VI SKA HA DOM !" Plätt lätt !
 

DeletedUser

Guest
intressant, vad kommer det här innebära för oss i d.s.i?

side 1: d.s.i

side 2: tda

timeframe: förra månaden

totala erövringar mot den motsatta sidan:

sida 1: 57
sida 2: 3
skillnad: 54

image.php


poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

sida 1: 509,387
sida 2: 29,327
skillnad: 480,060

image.php

ha ha ha ! Hard facts !
 

DeletedUser

Guest
Side 1: DAK

Side 2: TDA

Timeframe: För alltid

Totala erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 1,452
Skillnad: 1,445

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 6
Skillnad: 0

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar:

Sida 1: 53,212
Sida 2: 6,632,577
Skillnad: 6,579,365

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 52,796
Sida 2: 53,382
Skillnad: 586

image.php
 

DeletedUser

Guest
Du vet mkt väll att jag sitter i ledningen och sa till er att ni inte fick gå på R.goth stammarna!

Anledningen vi fick utav er var att ni ville attakera R.Goth stammarna .

Fan Stå För De Ni Sagt!
 

DeletedUser

Guest
Av precis samma anledning lämnade vi också TDA, problemet med TDA var hela ledningen med dåvarande Vike i spetsen inte vågade göra något innan först ha kollat med Vike, "vi väntar tills Vike är tillbaka" lät det på forumet.
Det är svårt att lyckas om stammen står och faller på endast en nyckelspelare i ledningen. Ett annat problem var att TDA tror att man med många allianser skapar ett bättre och säkrare stam, deras diplomat fixade allianser med hela V4. Var är dom allianserna nu när ni är i krig? Allianser och IAP's är överskattade ting som har marginell betydelse.

Vi tyckte att det inte var kul att vara med i en stam som inte ser de stora hoten utan istället "hittar på" hot och attackerar de mindre stammar, exempelvis Hades och DC, i området för att stärka stammoralen. Problemet med TDA är deras ledning som inte skapar den där riktiga stamkänslan, med en diplomat som skapar allianser med hela V4, och dessutom tror att han får ut något positivt av det så blir det hela en svår situation.

Men TDA har nu en ny ledning så vi får se vad som händer.

Må bästa stam segra i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Du vet mkt väll att jag sitter i ledningen och sa till er att ni inte fick gå på R.goth stammarna!

Anledningen vi fick utav er var att ni ville attakera R.Goth stammarna .

Fan Stå För De Ni Sagt!


lilla lilla du, hela TDA ville anfalla gamla TDA 3 för deras sätt å hantera detta ALLA i TDA ville anfalla, förutom ledningen för ni är för jävla rädda för AT. "nej inte anfalla TDA 3" de är beskyddade av AT. jag har varit ärlig mot ledaren för R-GOTH å förklarat hur det låg till å varför vi gjorde som vi gjorde å va de gör me oss sen när vi har adlat er det får tiden utvisa. detta är ett krigsspel, det går ut på att kriga å ha kul. har inte haft så här kul på detta spelet sen ja va i hades å det hände nått. i TDA hände det fan ingenting. adelstopp å åter adelstopp men nu har vi gjort som vi gjort å hoppas alla förstår hur FEGA TDA är.

over and out.
 

DeletedUser

Guest
lilla lilla du, hela TDA ville anfalla gamla TDA 3 för deras sätt å hantera detta ALLA i TDA ville anfalla, förutom ledningen för ni är för jävla rädda för AT. "nej inte anfalla TDA 3" de är beskyddade av AT. jag har varit ärlig mot ledaren för R-GOTH å förklarat hur det låg till å varför vi gjorde som vi gjorde å va de gör me oss sen när vi har adlat er det får tiden utvisa. detta är ett krigsspel, det går ut på att kriga å ha kul. har inte haft så här kul på detta spelet sen ja va i hades å det hände nått. i TDA hände det fan ingenting. adelstopp å åter adelstopp men nu har vi gjort som vi gjort å hoppas alla förstår hur FEGA TDA är.

over and out.

Var inte så hård mot dom, nu har dom ju äntligen hittat en stam som dom tror dom kan besegra ! Låt dom leva i den tron :D
 

DeletedUser

Guest
jag har varit med i tda och då samarbetade stammen bra men det var när stammen hade 10k:D
 

DeletedUser

Guest
Du vet mkt väll att jag sitter i ledningen och sa till er att ni inte fick gå på R.goth stammarna!

Anledningen vi fick utav er var att ni ville attakera R.Goth stammarna .

Fan Stå För De Ni Sagt!

De R-GOTH spelare vi hade lite agg till var, forna TDA3, men fortsätt du att leva i din lilla drömvärld, så sover du nog lugnare när vi kör över era byar !
 
Topp