TC tackar för denna gång=)

DeletedUser

Guest
Jaha då var det dags för mig att lämna denna värld, första och förhoppningsvis enda världen jag kommer behöva trycka på knappen;)

Vill hälsa alla medlemmar i FTW! gott nytt år och fortsatt lycka men framför allt ett stort tack till ALLA medlemmar i Horden!
Det har varit ett otroligt stort nöje att få lira med er och jag hoppas att vi ses i framtiden!

Eftersom v6 är samma inställningar som v2 så var ju självklart tvungen å testa;)
Jag hoppas att alla som har varit under anfall från mig fortfarande tycker om mig;)


V6 har varit en mycket rolig värld, mycket har hänt men en sak som var tråkig enligt mig var att alla stora stammar försvann:/ Trodde det skulle bli en sån där värld med många stora stammar men men:) Det blev kul ändå=)

För att ha ett såpass litet konto så är jag nöjd med mina stats, K45 blev snabbt smockfullt så där kunde jag inte växa^^
Fick söka mig till nya marker;)

Bäst Rank: 3019th November 2009
Flest Poäng: 2,912,03427th December 2009
Flest Byar: 30025th December 2009
OB Rank: 75. (19,578,673 score)
OB Anfallsrank: 45. (14,029,477 score)
OB Försvarsrank: 111. (5,549,196 score)


Kommer finnas kvar på forumet och V2 ifall ni vill prata minnen eller annat=)


For The Horde!
 
Senast redigerad av en moderator:

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Sköt om dig och du Floda.... finns många Floda...
Kram Pia
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Oh Lerums Floda.... ja du bara 2 bergknallar ifrån mig då.... på ett ungefär..... Ales östra delar....
Men TC sköt om dig
Kram Pia
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Lugnt det gör jag.... min taktik för att överleva mentalt blev att ignorera alla dina attacker..... med de tusentals som du skickade så gick det inte att göra annat. Gillar dig ändå.
Kram Pia
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja Pias bor ute i skogen i Ale:) Skall nog inte säga mer:) men det här blir ju definitivt offtopics... kan ju ta det topics:)
Kommer det sig att du är med i Simps om du skall lägga av TC?
Kram Pia
 

DeletedUser

Guest
Aha då är det ganska nära tror jag^^


Hade precis kommit hem från släkten och hade fått reda på har Horden upplöst, så gick med Simps så jag kunde få fundera över vad jag skulle göra:)
Men jag tror inte jag kommer vara kvar där så länge;) Kontot lär försvinna om nån dag;)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nu är du ju tillbaka om än i annan position än tidigare.
Så det kanske är dax att väcka denna gamla tråd till liv igen...
Kram Pia
 
Topp