TBB Vs. ~Mus~

DeletedUser

Guest
Asså inne i spelet hatar jag Castel av hela mitt hjärta(inget illa menat till personen som sitter där och läser nu ;) )

Men du måste hålla med om att han är en stor spelare och har varit förut. Han har både erfarenhet, Trupper, Byar och poäng som bara den.

Så snälla gå tillbaka till topic för jag vill inte att EhnEn ska stänga tråden
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som sagt, tillbaka till vad denna tråden skall handla om och sluta sitta med lågbudgeterad pajkastning.

Fortsätter det, så kommer jag dela ut både poängspadar alternativt låsa tråden...

hakuna matata!
 

DeletedUser

Guest
Asså inne i spelet hatar jag Castel av hela mitt hjärta(inget illa menat till personen som sitter där och läser nu ;) )

Men du måste hålla med om att han är en stor spelare och har varit förut. Han har både erfarenhet, Trupper, Byar och poäng som bara den.

Så snälla gå tillbaka till topic för jag vill inte att EhnEn ska stänga tråden


Im the Greatest!
 

DeletedUser

Guest
Lol. Jag gör för jag har inte lika många byar som dig...

Beroende på hur mycket trupper det var i byarna så kanske man bryr sig. Var det bara fejk blir jag sur!!
 

DeletedUser

Guest

Brydde mig inte om den byn. Så jag deffade upp dom andra istället för jag tog bara den för att jävlas men en snubbe. Det var enda röda rapporten jag fick. Har fått 49 gröna annars.
Hoppas MM vågar skicka en hel jädra rens på min Vatikanstat. För du och svarthöftde har ju inte lyckats än

Man borde inte vara rädd för att visa dina trupper:
Vad Castel hade i byn..
 

DeletedUser

Guest
Brydde mig inte om den byn. Så jag deffade upp dom andra istället för jag tog bara den för att jävlas men en snubbe. Det var enda röda rapporten jag fick. Har fått 49 gröna annars.
Hoppas MM vågar skicka en hel jädra rens på min Vatikanstat. För du och svarthöftde har ju inte lyckats än

Man borde inte vara rädd för att visa dina trupper:
Vad Castel hade i byn..


haha haha.... o vad hade du kvar i BYN...... NOLL!

Du fick din tid i rampljuset o du failade!!!

Det va INTE jag som skrev:Men vi får väl se vem som får Röda rapporter.. (56% moral) säger väl allt.



Så varför bry sig om dom andra gröna!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
.

coffe, nu tycker jag du ska lugna ner dig.. jag gråter inte över att jag har tappat cirka 10 byar av fatto ? som är 100 ggr större mig, det booyaa gör är strategi. slut och BooYaa har redan startat krig mot hela världen de bara ni som är för dåliga för ge lite motstånd.
 

DeletedUser

Guest
haha haha.... o vad hade du kvar i BYN...... NOLL!

Du fick din tid i rampljuset o du failade!!!

Det va INTE jag som skrev:Men vi får väl se vem som får Röda rapporter.. (56% moral) säger väl allt.



Så varför bry sig om dom andra gröna!

Vem har sagt om bryr mig om dom andra gröna?

Om du nu har 56% Moral så får du ju allt skicka mer rens om du vill slå igenom. Inte mitt fel att du skickar på små spelare. Jag uppskattar dock försöket

Tid i rampljuset? Wow jag fick 60 attacker. Sweet. Sen har jag inte failat. Ni failade för ni skickade 58 fejk attacker. Jag drog inte hem mina trupper Från Asynja om det nu var eran plan. Det gjorde ingen annan heller!!!

Du fick en gul rapport. Cooling

coffe, nu tycker jag du ska lugna ner dig.. jag gråter inte över att jag har tappat cirka 10 byar av fatto ? som är 100 ggr större mig, det booyaa gör är strategi. slut och BooYaa har redan startat krig mot hela världen de bara ni som är för dåliga för ge lite motstånd.

Tycker det är onödigt att göra motstånd då dom som attackerar är 160 timmar bort.
Och om vi inte gjorde motstånd så skulle vi inte ha BooYaa byar. BooYaa skulle inte få röda rapporter och Asynja skulle inte ligga tvåa på StamRankningen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: DEF, OH, ~MuS~, TA, OHJ
Sida 2:
Stammar: LM, TBB, TE, ~To~, KOTG
Spelare: mesut29

Timeframe: 25/01/2012 00:00:00till13/03/2012 16:18:18

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 687
Sida 2: 134
Skillnad: 553

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 6
Skillnad: 32

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,883,216
Sida 2: 224,483
Skillnad: 1,658,733

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 166,395
Sida 2: 23,627
Skillnad: 142,768

chart
 
Topp