TBB Vs. ~Mus~

DeletedUser

Guest
Haha efter de har startat krig har jag fan inte fått ink fortvarande.. men marcusa vi bryr oss inte om de vi vill inte sjunga till deras nivå :).

Men kolla in positionen? Jag kan inte attackera er. Och jag vet väl inte om våra stamar tar det seröst eftersom ni är så små! Vi har en 4-5 små stammar som har gått i mot oss att rensa bort
 

DeletedUser

Guest
(Jag har inte skickat någon allians förfrågan? Och det var inte vi som skapade krig. Det var OHJ men eftersom dom och vi är allierade så blir det "Ni" mot OH OHJ ~MuS~ & ~TA~)


Vad är det här då:confused:

......... den 01.02. kl 08:39

Hej! Medlemmar av OH och OHJ undersöker nu om just evan stamm vill ha IAP eller en aliens med oss. Skicka gärna vidare till dina stammmedlemmar.
Tacksam för svar inom kort!

Mvh .........

........ OHJ


Sen så är det ju rätt så fegt att tar med 4-5 allians stammar då ni kan inte klara av två sämre stammar än er själva.

MEN JAG SPELAR I ~MuS~ INTE I OHJ!!! Så det där är inte jag. Och jag kan säga åt OHJ att ta bort allians skiten då. Dom kanske ville göra som japan gjorde(pearl harbor grejen)..
 

DeletedUser

Guest
.

Menar du de små stammarna tex BooYaa som adlar er ? och ni gråter..? jag tror de små stammarna vi snackar om.
 

DeletedUser

Guest
Menar du de små stammarna tex BooYaa som adlar er ? och ni gråter..? jag tror de små stammarna vi snackar om.

Va? Jag menar små stamar som är i eran storlek. Vi gråter inte för att BooYaa adlar oss. Dom har tagit 47 byar so what? Vi klarar oss(inte killen med 47 byar minus men vi andra...)
Och om ni bara låg bredvid oss på kartan så skulle vi äga upp er. Så snälla, sluta tjafsa om det. Ni är inte bättre än oss det kan bevisas. Men inte just nu eftersom ni ligger så förbannat långt bort!
 

DeletedUser

Guest
.

mm vi säger så ' sjukt bra ni är ' killen som adlar 500 barbras.
 

DeletedUser

Guest
mm vi säger så ' sjukt bra ni är ' killen som adlar 500 barbras.

Igen: VA?
Vi äger våra fiender. Fippe98 som rymde från TBB/GFH som vi krigade mot, han är snart "no more".
Så vad är det du snackar om? Vi adlar våra fiender. Vi adlar inte 500 barbs. Förstår inte var du fick det ifrån. Ingen i ~Mus~ ~TA~ OH eller OHJ har 500 byar.
 

DeletedUser

Guest
.

Jo ni adlar era fiender bra pga av att det är 4 stammar mot en ja mena du adla en by med 500 p, och vad vare bra med det? .
 

DeletedUser

Guest
Jo ni adlar era fiender bra pga av att det är 4 stammar mot en ja mena du adla en by med 500 p, och vad vare bra med det? .

men asså sitter du och kollar på vad jag adlar, geek warning?!
Jag adlade min fiendes by. Tog en 10k by av honom också. Det spelar väl ingen roll vad den har för poäng(eller jo lite) så länge den tillhör min fiende vilket i detta fall var Magi Härskaren från KRIG(fd GFH/TBB)

Och sen så säger jag bara: OCH??
Dom är våra allierade och KRIG/TBB/GFH har gått oss på närverna och dom har även fina saftiga byar att adla. Vi har även krig mot 4 stamar mot oss
 

DeletedUser

Guest
.

jajaja okay. men vart är ink? ingen i stammen har tappat 1 by av er. för ingen av oss ligger nära dig..
 

DeletedUser

Guest
jajaja okay. men vart är ink? ingen i stammen har tappat 1 by av er. för ingen av oss ligger nära dig..

exakt. Och har vi tappat byar av er eller?
Kolla stats:

Sida 1:
Stammar: OH, OHJ, ~MuS~
Sida 2:
Stammar: LM, TE, ~To~

Timeframe: 10/02/2012 22:22:39till04/02/2012 18:37:42


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart



Helt tomt!! Vi har inte heller inks!
 

DeletedUser

Guest
Offensive

Snart kommer TE märka en stor fet jävla Offensive mot era byar och ni kommer ha inkommande dygnet runt.
Nu är det dags för KRIG!!
 

DeletedUser

Guest
.

okej ni starta krig mot oss och ni förväntar er att vi ska skicka ink på 200 timmar bort? ni startar krig mot en stam som är flera timmar bort, m verkligen smart.
 

DeletedUser

Guest
.

De klagar att de inte får ink när de själv startade kriget och vi får själv inga ink.. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
okej ni starta krig mot oss och ni förväntar er att vi ska skicka ink på 200 timmar bort? ni startar krig mot en stam som är flera timmar bort, m verkligen smart.

Ja det var ju värkligen vi som startade kriget?!?
Det var för fan OHJ! Inte oss i ~MuS~(lr nu heter vi TAwMuS, för vila ihop oss med ~TA~)
 

DeletedUser

Guest
Nu fick ni en intressant ny medlemm. Ska bli skoj att adla lilla Croyna. Har fixat så typ 10 pers kommer ge sig på honom. Eller ja, mellan 6 och 10 pers. Nåra är lika stora som han. Några är 4 gånger så stora. Det ska bli skoj!!
 

DeletedUser

Guest
De klagar att de inte får ink när de själv startade kriget och vi får själv inga ink.. :sneaky:

Skojigt. För vi har fortfarande inte fått inkommande på över en månad. Alltså sen kriget startade så Com on själva då.

Vi i ~MuS~ har fått attacker från BooYaa 140 timmar bort. 8 Nukes kom dom med. Vi grät inte. Vi dödade alla deras trupper.
Credit till BooYaa för att dom iaf vågar anfalla. Jag tänker inte lägga mig i kriget och försöka attackera er. Det är bara slöseri med tid för mig.

Men om ni så gärna vill ha inkommande så gå ut och ge oss inks då för ***
 
Topp