Tankar och funderingar om V 7

DeletedUser

Guest
Aldeask slutade väl bara sådär i spelandet minns den där kvällen då en minnestråd dök upp för honom och jävlar vad med frågor det vart :D

Men härligt att få se gamla namn igen även om alla inte är så "älska alla som mig" :cool:
 

DeletedUser

Guest
2 rätt. Mussor och thundertiger.
Adleeask skötte köttet? Knappast, bara se på stats, o han rök senare vilket alla vet.
Fanns inga godkända akademier, men ngr som skrev det på sina stamprofiler.

Wafa - Antracit är hetsig, SUN mer manisk - men lika säkra på uppgifterna...satt med i X, även i CTWA* så jag bör nog veta om vi hade akademier, tja. Men kul att det livade upp 7ans forum lite.

pratade med herr ander för någon månad sen kan jag tala om.. och de 3 var hans underhuggare enligt honom själv.. och jag blev ombedd att ha den sista akademin då den andra failade.. Eoca tror jag den första hette.. och om man kollar på den så gick många till xv efter.. i den andra så gick de värdiga vidare till tredje som sen plockades bort också när bland annat jag gick över till xv.. även en libertycity gjorde det som var vice ledare i sista akademin..

du kan prata hur mycket skit du vill.. men xv gjorde akademier för att sålla ut ansökningarna..

Jag vet det och alla som spelat i xv borde veta det.. jag lovar att mussor o tt kommer ihåg det om inte annat.. hyffsat säker på att gamla tribe spelare känner till det med då akademin beblandade sig i det kriget..

om du vill ha bevis på det jag säger så får du gärna kolla twstats arkivet på mig och se hur jag koppade in och ut ut xv till akademierna utav olika anledningar..
 

DeletedUser

Guest
Bäst att skriva att Xv böt till tagen Vif när de mergade med atwm.. annars kommenterar du väll det med.. Första akademin hette eoca andra böt till [Sun] när de inte var del av chaos familjen längre.. då skapades lcc som jag ledde..

jag var med i alla dessa och xv under en period böt jag hela tiden.. och gjorde mig populär i xv ledningen..
 

DeletedUser

Guest
Måste nog ta SUN:s parti i denna "diskussion". Nu var det år och dagar sen Xv existerade så minnet är rätt luddigt och mycket har hänt sedan dess men kan inte dra till minnes att vi hade 3 godkända akademier under min period där.
Skulle vi haft akademier bör dessa varit allierade med oss och om jag inte missminner mig så var ATWM vår enda allierade?
Vet att direkt när jag kom in i Xv så hade vi en mindre fungerande samarbete med en stam som möjligtvis kan likställas med en akademi men den avvecklades rätt fort.
Sen att vår ärade ledare Ander hade ett gäng vingklippta skyddslingar som han värnade om och som betydde mycket för honom är en annan sak. Att dessa sen startade olika stammar i tid och otid och skrev på sin profil att de var skyddade av Xv är väl en annan historia.

Men det var en fantastiskt tid och allt efter det har bara varit en transportsträcka till vår vinst <3
 

DeletedUser

Guest
inte konstigt att du inte kommer ihåg 3 du bersky med tanke på att den sista gjordes innan du kom in i xv.. och den togs bort 1 månad in i din tid i xv..

Sen kan vi diskutera detta hur mycket ni vill.. men då kanske ni ska slänga upp en tråd om det ist..
Tro på mig eller ej.. annars kan ni ju försöka få tag på någon av följande Orginal spelare:
Ander, Plureman, Thundertiger, Mussor, Aldeeask, Gimlin-pan3, pono1995, Libertycity, Deepdiver, glumox, Pattush, lahjnus/daemien


Alla dessa om deras minne inte sviker kan styrka att det funnits 3 akademier..

Första hette Empire of chaos academy (eoca)
Andra minns jag inte namnet på eller tagen.. men vet att den böt tagg till [sun]
Tredje hette Let chaos come (lcc)
 

DeletedUser

Guest
vi delade flera forum i eoac/Sun och nmnet bästemde ander själv över MSN.

gud så svårt att skriva över mobilen....
 
Topp