Tank

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Standard svar från en mergnoob.

Standard svar från någon som är ganska arg :( Hur gick det med tornet på Torpeden HAHAH <33

Håller med om att alla 'Tank-haterz' kan göra någonting åt saken istället för att gnälla för det börjar bli jävligt irriterade, okej synd vi mergade. Vad ska ni göra åt saken?

Alla kanske inte vill spela och lägga ner prem på skitvärldar så är väl bara att avsluta världarna så snabbt som möjligt istället för att spela i 1 år extra, eller?

Och de som tror att denna mergen på v27 var seriös skrattar jag bara åt haha, så galet kul att se alla som tar tw på lite för stort allvar sitta och gråta i forumet.

Och Adam, om du påstår att Tanks "mergs" på dessa senaste världar förstör tw.se undrar jag bara på en skala mellan 1-10 hur farliga dessa var i jämfört med DH o Knight ^^ ;)
Det är premiumfunktionerna och dessa små världar som förstör tw inte några mergs i mitten av spelet, är ju bara gå all in på dessa 'merghoror' eller det kanske är för svårt?

Vill nu se mindre gnäll från alla om mergs för kan ni inte ta oss, ja då är det fan i mig ni som är dåliga.

/Olle
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
DH och Knight hade lite klass i alla fall, Tank är bara värdelösa imo. Jämför man dagens med dåtidens spelare.. Så är det en himla skillnad.
 

DeletedUser

Guest
Hur gick det med tornet på Torpeden HAHAH <33

Jadu, jag vet inte då jag inte satt på kontot då, vilket du redan visste. Hur gick det med dina 10-20 off och deff som aldrig duckades? huh?

Tank är ett skämt, medlemmar som dig Olle är ett skämt. Om du nu hellre njuter av att merga och gratisadla utöver jämna fighter mellan stammar och långa krig så skapa dig ett konto på TribalHugs istället, för det är där alla Tanknoobs hör hemma :)

Att du har "avsluta värlar snabbt" som ett argmunet, så låt bli att starta nästa värld och förstör den med då....
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Jadu, jag vet inte då jag inte satt på kontot då, vilket du redan visste. Hur gick det med dina 10-20 off och deff som aldrig duckades? huh?

Tank är ett skämt, medlemmar som dig Olle är ett skämt. Om du nu hellre njuter av att merga och gratisadla utöver jämna fighter mellan stammar och långa krig så skapa dig ett konto på TribalHugs istället, för det är där alla Tanknoobs hör hemma :)

Att du har "avsluta värlar snabbt" som ett argmunet, så låt bli att starta nästa värld och förstör den med då....



Fan va rå du är <3

Det gick väldigt bra haha, slutat 7-0 i erövringar och 5.5k OBF i eran mega offensiv med dig som general, sen quita du efter några dagar :)

Men det är ju mycket IRL, som alltid när det går dåligt för någon? Ellerhur? ;)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
DH och Knight hade lite klass i alla fall, Tank är bara värdelösa imo. Jämför man dagens med dåtidens spelare.. Så är det en himla skillnad.

Absolut, håller med dig till 100% angående detta men förstår inte problemet med att bara adla ner Tank då? :p Istället för att gnälla här?
 

DeletedUser

Guest
Fan va rå du är <3

Det gick väldigt bra haha, slutat 7-0 i erövringar och 5.5k OBF i eran mega offensiv med dig som general, sen quita du efter några dagar :)

Men det är ju mycket IRL, som alltid när det går dåligt för någon? Ellerhur? ;)

Gick det dåligt menar du? ;)
Och så återgår vi till sanningen igen, stod snarare 1-0 till dig när jag fortfarande spelade, och inte för att glömma dina kära stammis som förlorade 30 byar i en offensiv, så återigen... Gick det dåligt? ;) Mitt mål som general var endast till att plocka off/deff i rens och katta sönder dig i en vecka, och det lyckades jag bra med, tillräckligt att du beskyllde mesut och var beredd att backstabba din egna söta stam Tank för att "ingen hjälper med deff" #sadface #dålig.

Kommer inte fortsätta detta då vi är på fel forum <3
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Gick det dåligt menar du? ;)
Och så återgår vi till sanningen igen, stod snarare 1-0 till dig när jag fortfarande spelade, och inte för att glömma dina kära stammis som förlorade 30 byar i en offensiv, så återigen... Gick det dåligt? ;) Mitt mål som general var endast till att plocka off/deff i rens och katta sönder dig i en vecka, och det lyckades jag bra med, tillräckligt att du beskyllde mesut och var beredd att backstabba din egna söta stam Tank för att "ingen hjälper med deff" #sadface #dålig.

Kommer inte fortsätta detta då vi är på fel forum <3

Okej 1-0, bättre än era 0 iaf :p OffensivarN

Vad har Xealraden med mig å göra :p
ok.

ok.
#swag #jagvinner #Torpedenförlorar
#gråt
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Gick det dåligt menar du? ;)
Och så återgår vi till sanningen igen, stod snarare 1-0 till dig när jag fortfarande spelade, och inte för att glömma dina kära stammis som förlorade 30 byar i en offensiv, så återigen... Gick det dåligt? ;) Mitt mål som general var endast till att plocka off/deff i rens och katta sönder dig i en vecka, och det lyckades jag bra med, tillräckligt att du beskyllde mesut och var beredd att backstabba din egna söta stam Tank för att "ingen hjälper med deff" #sadface #dålig.

Kommer inte fortsätta detta då vi är på fel forum <3

Grattis, ni adlade ett inaktivt konto. Här är ditt diplom: ( )
 

DeletedUser

Guest
Håll er till v27. Alkoholen har anilttat Baazooka för att ta hand om dessa TANK
 

DeletedUser

Guest
Grattis, ni adlade ett inaktivt konto. Här är ditt diplom: ( )

Ja väldigt inaktivt när spelaren läser p.m samma kväll och upplyser sin stam Tank att en offensiv är på G och behöver hjälp.

Sen att ni nu är soloplayers och inte hjälper köa kan du sedan inte skylla på inaktivitet ;)

#getrekt
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Ja väldigt inaktivt när spelaren läser p.m samma kväll och upplyser sin stam Tank att en offensiv är på G och behöver hjälp.

Sen att ni nu är soloplayers och inte hjälper köa kan du sedan inte skylla på inaktivitet ;)

#getrekt

Du anser att ett konto inte är inaktivt eftersom man svarar på några pm, jag anser att ett konto är inaktivt när det inte skett nån adling på nästan en månad :) Men om ni vill se det som en liten vinst så varsågoda, ni behöver väl en liten klapp på ryggen! Heja
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Det var inte mycket motstånd i den här stammen heller, så tråden var onödig att gå in i ok
 

DeletedUser

Guest
Synd att man inte fick ser mer av dig på denna världen hampus :( Återkommer du senare kanske?
 
Topp