Tak o ajö

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Godkväll HP!

Jag (eggeh) och Mudnor (MonDeeeerp) har nu bestämt oss för att kasta in den så kallade handduken. Det har varit trevligt, men enough is enough. Det finns ingenting kvar att hämta för oss på HP och vi känner oss rätt nöjda med vår insats.

Stort tack till både MaP och Kung som lät oss inhabitera deras fina stammar, synd att det inte blev mer fight mot slutet bara. Önskar även god lycka till resten av spelarna som är kvar på HP. Hoppas någon gör sig förtjänt av vinsten så småningom.

Trevlig att råkas - Kött å blåbär

Tak til ala!

//eggmud

P.S. Har dock lite gnäll här också.

Tycker det är rätt komiskt att två mediokra spelare som oss(eggeh och mudnor) lyckas ta oss till en förstaplats, där det tar en veckas inaktivitet innan vi blir ifattsprungna, på High Performance. Blir det spel på nästa omgång, så hoppas jag att vi möter större motstånd än nu.

// mudegg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Visst, mudnor är noooooob men eggeh leder väl förfan en värld? :awsm: 9, 10 lr vilken det är...

Spelar väl ingen roll om det är High Performence när det är sommar och fotbolls-vm? :D Har annat o göra haha

Btw, synd att ni slutar ;(
 

DeletedUser

Guest
Jag som hade tänkt adla Padde98 och nu kan jag inte det :(


Fegt att dra sig tillbaks
 

DeletedUser

Guest
Men Mudde då.. du skulle ju vinna detta. Vart det för trökigt att farma?
 

DeletedUser

Guest
Vi uppnådde det vi ville uppnå, i princip.

Vi känner oss nöjda med det vi gjort hittills, och ser helt enkelt ingen anledning till att fortsätta.
(Failade lite på min formulering förut, så kör en edit)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har dock fortfarande ingen aning om vem du är/var. Antagligen någon vi adlade ?
 

DeletedUser

Guest
Nopp, blev adlad av Rome och julia eftersom jag drog alla mina trupper på dom, efter det så slutade jag :)
 
Topp