Tackar teamet...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag måste hövligast be att få tacka The Conqueror som så snabbt lyckades rätta till de tekniska problem som uppstod under kvällen, ett utmärkt arbete på så kort tid.

Länge leve The Conqueror och övriga i Teamet!

Hipp hipp Hurra!
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Öh, TQ gjorde förmodligen ingenting. Det han gjorde var väl att låsa en jävla massa trådar i forumet typ?
 

DeletedUser

Guest
Japp dom stängde tog bort uppdateringarna förmodligen på den serven dom skulle testa det på sen satt dom igång allt igen då folk tyckte det vara jobbigt att få sina världar avstängda haha :) Sen kommer dom lägga in några extra server så dom kan testa uppdateringen igen utan att vi ska ha några problem.
Gissar på att den kommer komma skapligt till jul eller preciss efter nyår då det blir en bra början på året kan ha fel men men ni har hört det från mig först :p
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu låter du som den där snubben i 2012. Han som sänder radio.
"U heard it from XXX first"
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Japp dom stängde tog bort uppdateringarna förmodligen på den serven dom skulle testa det på sen satt dom igång allt igen då folk tyckte det vara jobbigt att få sina världar avstängda haha :) Sen kommer dom lägga in några extra server så dom kan testa uppdateringen igen utan att vi ska ha några problem.
Gissar på att den kommer komma skapligt till jul eller preciss efter nyår då det blir en bra början på året kan ha fel men men ni har hört det från mig först :p

Nu låter du som den där snubben i 2012. Han som sänder radio.
"U heard it from XXX first"

Jag måste worda.

Tackhej
 

DeletedUser

Guest
Nu låter du som den där snubben i 2012. Han som sänder radio.
"U heard it from XXX first"

hahaha tack men det brukar vara så, När en uppdatering ska komma som den här så vill dom inte att något ska gå fel sen.
och då måste dom testa m.m och skicka resultat tillbaka i god tid så uppdateringen flytter på när den ska gå tillverkan :)
och dom kan knappas säga det fattar du väll för då måste dom svara på alla jobbiga frågor som folk kan ha.
 

DeletedUser

Guest
Sjukt bra jobbat Conqueror, Tw hade inte fungerat utan dej!
 

DeletedUser

Guest
Öh, TQ gjorde förmodligen ingenting. Det han gjorde var väl att låsa en jävla massa trådar i forumet typ?

Jaså? Jag har hört mycket annorlunda skall jag säga dig! Tw skulle inte vars sig likt utan teh conqueoroeoor! Han gör tydligen mer än vad man tror! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag väntar på ett svar innan jag ens kommer snacka om något mer om vad som hände haha vill inte få kicken så att säga. ^^
allt jag har och säga så länge och är det vad jag tror så vet jag mer än vad ni vet :D men kommer inte säga något alls då jag inte vill få kicken :D tack och hej !
 

DeletedUser

Guest
Tycker The conqueror gjorde ett bra jobb men nån som gjorde något bättre var www (whatawonderfulworld). Han/hon visade att även i svåra tider kan en spelare glänsa över en mod och hylla han så som ingen annan kan genom att kalla honom både Tengil och fantomen.

En applåd till WWW (iaf jag blir lite smått tårögd av hans generositet)
 

DeletedUser

Guest
Jag måste hövligast be att få tacka The Conqueror som så snabbt lyckades rätta till de tekniska problem som uppstod under kvällen, ett utmärkt arbete på så kort tid.

Länge leve The Conqueror och övriga i Teamet!

Hipp hipp Hurra!

Håller med. Bra jobbat TC! Keep it up my love. :)

Thread closed.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp