Tackar För Min Tid I V3

DeletedUser

Guest
tackar för min tid i V3 nu då mitt IRL liv måste gå före.....vill rikta ett speciellt tack till boman och myrakatten för all hjälp och en underbar tid i WCW...suget för TW har varit borta sen den dagen WCW splittrades då ja inte tycker V3 e den samma utan WCW....samt önska alla vänner och fiender lycka till i kriget och må bästa stam vinna....kanske kommer man tebax nångång men vi får se...

och snälla håll den tråden fri från massa skit nu!!!!
 

DeletedUser

Guest
Ja, tack för inksen med :) En avskedspresent? ^^

Lycka till IRL o tack för alla gratis byar, typ :p
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
tackar för min tid i V3 nu då mitt IRL liv måste gå före.....vill rikta ett speciellt tack till boman och myrakatten för all hjälp och en underbar tid i WCW...suget för TW har varit borta sen den dagen WCW splittrades då ja inte tycker V3 e den samma utan WCW....samt önska alla vänner och fiender lycka till i kriget och må bästa stam vinna....kanske kommer man tebax nångång men vi får se...

och snälla håll den tråden fri från massa skit nu!!!!

håller helt me om att välrden inte är de samma utan wcw men lycka till irl då vi får hoppas att din fruga/sambo/tjej inte lämnar dig och att de inte är därför du slutar måste bara säga att om frugan lämnar dig så är de bara skaffa en ny :p inte för att ja gjort de men ändå de är som att skaffa tjej :p
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Hamnar nog lite OT dock, men man byter inte fruga lika ofta som man byter flickvän. Då blir det många bröllop xD (inte för att jag har haft så många tjejer, men vet de som har lite högre antal)
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Hamnar nog lite OT dock, men man byter inte fruga lika ofta som man byter flickvän. Då blir det många bröllop xD (inte för att jag har haft så många tjejer, men vet de som har lite högre antal)

ja men du kan ta ett biligt bröllop för 1 fema och sen ha samma ring till alla :p:D
 

DeletedUser

Guest
tråkigt att du slutar då du var en av dem bättre spelarna på värd 3.. saknar faktisk värd 3 och wcw. men tider ändras och även spelare irl :)

lycka till och hoppas man återser dig i någon annan värd någon gång :)
 

DeletedUser

Guest
Jo men självklart :rolleyes:
Ska bli roligt att se hans nästa drag, slutar han som planerat eller stannar han i Corian nu?


Han har en tendens att säga att han ska sluta och ge bort kontot, för att sedan byta stam.
Det är inte första gången det händer.

Vet inte om han inte vill känna skuldkänslor eller inte vill få skit av sina forna stamkamrater , men någon anledning måste det ju vara.
 
Topp