Tackar för mig

DeletedUser

Guest
Vill bara tacka för mig då mitt spel sug är borta och jag inte längre finner TW roligt så har jag bestämt mig för att sluta spela.

Mitt konto kommer därför att bytta spelare, samt ledningen i NbNp kommer förändras lite.

Som det säkert har märkt så börjar det bli lite kaos i NbNp villket råder på min inaktivitet och jag vill inte att stammane ska gå under pga att jag inte är aktiv och sköter saker så jag har nu gjort jag kan för stammen och hoppas på att det blir en ny aktiv ledning.

Jag vill tacka alla spelare som spelat med i NbNp, för tillsammans har vi haft det kul och vi har kämpat väll :)

Sen hatten av till Gnägg som bjudit på bra med mottstånd, tack för en god match :)

v20 var till 90% min sista värld på .SE så får se om .NET lokar dit mig.

Kommer att finnas på forumet ett litet tag till, och kan även tänka mig att göra signs till folk som vill.
Lite saker som jag gjort.

Aja tack för mig och lycka till alla stammar nu :)
Blir intressant att se vem som vinner v20.

MVH/)Timm
 

DeletedUser

Guest
Jaha

Har inte haft speciellt mkt med dej Timm att göra, MEN helt klart att en av dom drygaste äntligen försvinner. En fruktansvärt kaxig spelare. Hoppas verkligen att den nya på kontot är trevligare.

Jag vet att du säkert ville få massa klappar på axeln när du skriver i externa (& kommer säkert få det) men hos mej fick du aldrig några pluspoäng.

Dock önskar jag dej lycka till IRL & hoppas du inte hittar tillbaka till .se O_O
 

DeletedUser

Guest
Tänkte att det räckte att jag skrev på skype Timm men när en såndär såning kommer måste jag skriva här också.

Du måste helt klart vara en av dom bästa ledarna + diplomaterna på v20, surrat mycket med dig om planer mellan stammarna och vi har haft lite idéer och tävlingar då och då.. :)

Jag vann iaf poängtävlingen då du fegar ur och slutar nu.. Men jag ska nog kunna tvinga tillbaka dig till v22!

Lycka till med livet! =)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ha det gott, lycka till irl...

Och för guds skull, sluta titta på My Little Pony.
 

barabas

Member
Reaktionspoäng
0
Inte haft med dig att göra, men bara hört gott om dig!

ha dé gott i livet!

var rädd om dig å om andra :)
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att du slutar men jag önskar dig all lycka i vad du väljer att lägga tiden på istället.:)
 

DeletedUser

Guest
Är det du som är timtimtimtimy eller något sånt? I sådana fall kan du fara åt pipsvängen. Annars så, hejdå.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Kommer att sakna dig i stammen, stort hål som kommer att fyllas men inte på samma sätt...
Men en stor eloge till att du tog det stora och oerhört svåra beslutet så snabbt ändå. Kaoset som kan bli då en ledare slutar tvärt och utan förvarning har inte infunnit sig :) Det finns olika orsaker till det ingen nämnd och inga förglömda.
Lycka till irl och du vi kommer att finnas kvar det finns nog allltid konton som du kan få hoppa in på om suget kommer tillbaks................
Massor av kramar
 
Topp