Tackar för mig å gråar nu all heder åt O-G

DeletedUser

Guest
Ni har kört som på räls så all heder åt er i O-G bra o trevliga lirare dom jag känner.

Fortsätter ni som ni gör så stänger ni världen innan nyår skulle jag tippa jag är iaf mer eller mindre nermald i en mjölpåse nu :D

Ha en underbar fortsatt sommar alla krigare o kör hårt... Själv häller jag upp en whisky far på dans o fiske :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag och mina co's tackar dig för det bästa motståndet vi mött på v15.
 

torshammaren

Member
Reaktionspoäng
0
spelade med dig på v1 highlaif, du hjälpte mig mycket, så jag kommer sakna dig på v15 och hoppas att vi ses nån gång igen, dock vill jag prova nån utländsk server, så mitt nick kommer nog inte synas på ett tag på .se efter v15
 

DeletedUser

Guest
Tackar för dom orden ja jag kommer att finnas kvar med mitt nick men har nu andra världar under andra nick som jag kommer att lira fram tills nästa värld.

Torshammaren ja jag minns dig o har ju träffat dig även på andra världar ja kanske att det blir även mitt mål att se utifall .net världarna är mer intressanta mer spelare o mindre premade som kan avgöra en värld så snabbt som 15 nu verkar göras. Inget fel i det ni gjort utan det gör många men ni har gjort det exceptionellt bra bara så all ära åt er för det...
 

DeletedUser

Guest
Men jag ska framförallt inte glömma att nämna min CO som gjort den här världen så mycket intressantare då när jag irrat ut på nöjen av olika slag tagit och hjälpt mig så mycket han kunnat :)

All heder till dig F.Z du är en hedersknyffel ;)
 

DeletedUser

Guest
Tack för en trevlig tid ihop i CBC!!! Och tack för bra motstånd nu de sista dagarna.
Ha en trevlig sommar och dra några fina firrar!

PS: Cort har vägrat attackera dig. Så det är jag som är det svarta fåret :)
 

DeletedUser

Guest
Inte mycket jag gjorde Highlaif, hedern är din. May we rest in peace brother in this cruel world :crybaby:

(and wipe that smerk off your face hansmartinlinder... we knew that ;) )
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dåååååååååååååååååååååååååååå. Ha de bäst å ragga brudar nu laifen ;P
 

gugget

Member
Reaktionspoäng
0
Må whiskeyn stå dig bi när storfirren ska dras!
Ha det gott i sommaren, vi ses säkert framöver.
 
Topp