Tack!

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Äntligen, ett mycket efterlängtat slut. Nu återstår det bara att se hur många av oss klarar av att ha v33 som sin sista :)

Först och främst så är vinsten tack vara alla spelare i både Lost och Geek/Robot, alla har bidragit till att vi nu kan stå som vinnare.Än en gång bekräftas det även hur viktigt det är att ha en allians, från början till slut. För mig personligen har det varit en och samma stam utan någon skillnad. När vinnande stammen valdes, försökte vi vara så objektiva och rättvisa som möjligt utan att ta hänsyn till personliga relationer, men tycker alla förtjänar att ta del av vinsten.

Några sista ord, skulle kunna skriva ngt om alla, men väljer ut några som jag känner lite bättre än andra, annars hade det blivit världens längsta inlägg:

WelcomeToTheFreakshow:
Vox - Dryg som få, men måste erkänna att jag gärna frågar dig när jag inte vet ngt om tw, du vet oftast svaret.
Jenny - Oavsett vad folk verkar tycka och säga, så skulle jag aldrig tveka att spela i samma stam som dig igen. Otroligt duktig och även när du säger att du inte är aktiv, så är det ändå mer än vad de flesta spelarna är.

ILikeMyChair:
Michster - Jag har släppt allt gammalt och även om du kanske inte varit den som synts mest, uppskattar jag ändå att du hjälpt till på detta konto.
Tjäder - jajaja, du vet allt redan, ska inte genera dig <3 En motiverad Tjäder innebär helt enkelt vinst.

Byggare Jonas:
Calle - Jag vill nog oftast döda eller skada dig men jag uppskattar din vilja att hjälpa till, du är alltid där när det behövs kö eller annat. Dessutom har jag vant mig vid att ha dig i samma stam, vi har spelat ihop de senaste världarna.
Jonas - För varje dag blir du mer och mer bitter, oavsett vad du sagt eller gjort, har jag aldrig kunnat vara arg på dig en längre stund. Dina fyllebilder kommer jag sakna!

gsenor1:
Göran - Jag citerar: " sätt gsenor i front, de blir gnälligt men vi vinner iallafall". En av .se´s bästa spelare, största styrkan är i fronten. En av få spelare jag ser som min vän även utanför spelet.

Ögat ser dig:
Jesper - Jag önskar jag hade en tiondel av din energi! Dryg som få men otroligt duktig och driven. Alltid glad, alltid hjälpsam. Även om jag ibland kan tycka du är otroligt jobbig och irriterande med dina frågor, så skulle jag aldrig tveka om att spela med dig :*

Lundav:
Gabbe och Lundav, jag blandar alltid ihop er två och vet inte vem som är vem, men jag vet att en av er hejar på helt fel fotbollslag! Båda trevliga, duktiga, roliga och hjälpsamma. Ni räddade många nätter :)

Commandos65:
haha, spelaren som gör allt för att inte vinna när han faktiskt förtjänar det minst lika mycket som någon annan. Otroligt stabil, gör vad han ska och ett föredöme för alla andra, speciellt de som ligger långt bort från front och säger de inte kan göra något. Detta har aldrig hindrat dig från att hjälpa till med allt vi bett om.

KunG Salomo:
Albert - Jag har riktigt svårt att skriva ngt om dig, för lika arg och frustrerad som du gör mig ibland, lika svag är jag för dig. Det är som att jag skulle vilja krama och samtidigt bryta nacken av dig. Fast hur arg jag än varit i stundens hetta, minns jag alltid dig och dina påhitt med ett skratt.
C-J - Kluven är det första ordet jag kommer på. Oavsett vad du hittat på, så har du lyckats charma alla så ingen är arg på dig. Kommer sakna alla nattliga samtal med er...

Captain Pronin:
Wallarn - Jag är glad att min sista värld blev med dig på samma sida. Du är ett vinnande koncept; gör som Wallarn säger så vinner ni!
Mabba - Tack för att du var min vän när jag behövde det som mest :)

Victorinox:
Tobbe - Folk har en väldigt felaktig bild av dig. Du är otroligt snäll och omtänksam, ofta mån mer om andra än dig själv även om du försöker dölja allt det där med en kaxig attityd. Jag förstörde väl inte din image nu? ;)

Och ett stort tack till resten: jj91, The Burglar, Channing Tatum, PIMPWARRIOR99, Kung salo, jesperl95, HashTag Förlust, TheShortOne, Ninjagrisn, Studs och Victor.

Tack även till mars, KungLinus, spezzo, Deadmaster och hela ION som det var ursprungligen innan freden. Även till Excidium föredetta ....

Lycka till alla, hoppas vi inte ses på tw!
Isabelle
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ett stort GRATTIS till er för en seger som ni har slitit er till. Även vad en del tror så krävs det mer än vad de flesta tror att vinna en Hemligheternas värld. Det räcker ju med att en av de blir tagna av de andra och så skall man få ihop alla eländena....
 

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
Då var tiden här då man lägger tw på hyllan..
V33 har varit en intressant värld med många twister.

Jag skall berätta om största hjärnsläppet jag har gjort någonsin...

Jag hade suttit med 41 graders feber i 3 dygn och mådde inte allt för bra. Victorinox fick en offensiv på sig så vi var 3 st.. (jag Jesper(Ögat) och tjäder) som dygnade för att stacka ut, snipa eller ev retaka om det behövdes) Det gick galant, Sedan skulle en viss Calle(ena halvan) av byggarna ta över kö för att styra upp resten av incsen som kom, Detta var bestämt sen kvällen innan. Helt plötsligt blev Calle stupfull och var på en firmafest, Och det blev några bytapp ändå på Victorinox..

Senare samma kväll(ff feber 41 grader) så började Calle snacka(igen) om att få hem sin deff som dom hade hos oss(trots att man ff låg under tryck) :D

Detta resulterad i en härdsmälta utan dess like, Jag blev så trött och förbannad så att jag valde att skicka hem Calles deff, Samt all annan deff som vi hade på kontot, Vi stod helt plötsligt tomma överallt och det tog några minutrar innan jag insåg vad fan jag hade gjort. Men tur i oturen så låg Kvinna/knd på oss om fred för att plocka ut raid så vi kunde göra upp om världen mellan Lost/geek vs alla andra utan raid :D

Ögat fick ta kö på vårat konto då jag bara stängde ner tw för jag pallade inte att se skiten mer(Love u Jesper)

Isa som alltid säger till när någon har gjort fel, tom hon sa inte ett ord till mig, Då förstår ni hur förbannad jag var :S

ett avtal skrevs redan samma kväll jag skickade hem deffen, Med det sagt så vill jag bara säga hur nära jag var att kosta Lost/geek segern och hur nära Kvinna/ion/knd/tpe och resten av stammarna faktiskt var att kunna ro hem detta,, Och jag kommer alltid bli påmind om detta av vissa spelare, Inga namn sagda(albert=Kung salomo, Jonas= Byggarna)..

Med det sagt

Tjäder, Legend e du. Du har imponerat så jävla mycket att jag bara bugar och bockar i hur tw skall spelas. Varit en fröjd att få se dig in action

Wallarn- Sa det till dig på skypen, Den absolut största köttaren på .se samt den bästa att göra offensiver(hade susa/vamp lyssnat på dig på v29 så hade ni vunnit) <3

Isa- Min själsfrände, Inga ord kan beskriva vad du har betytt för mig både inom tw och utanför.. Love u :*

Tobbe(victorinox)- My compadre , Min enda compadre i väst där vi har fått flytta deff som galningar för att kunna överleva. Couldnt have done it without you <3

Jenny(Freaks) - Den spelaren jag ser som har ljusast framtid inom tw, Stamlojal, förutseende gällande vad motståndarnas drag kommer bli, Säger att du inte är så aktiv, Men är fan mer aktiv än mig ;)
En spelare alla stammar vill ha för hon är sjukt duktig. Och trevlig socialt. En diamant <3

Studs - Trots att du la ner så är du helt galen. Mer envetnare spelare får man leta efter, Har du fått upp ett mål så ger du dig aldrig. OCh du vinner alltid i slutändan. Kommer alltid ha din rygg <3

Jesper(ögat aka tummar) - Damn damn damn. Finns inga ord när jag kommer till dig. Skulle aldrig vilja ha dig som fiende.. Jag hade blockat dina pm direkt ;)
Du räddade oss flera ggr när du lät din deff traska fram o tillbaka från norr trots att du var under tryck, R.E.S.P.E.C.T <3

Jonas&Calle(byggarna)- Jonas, Du lovade oss vinsten om du fick spela med oss. Och du levererade som vanligt, En grym spelare som är en av dom drygaste ever, fast med glimten i ögat oftast :*
Calle- Du ställer upp med kö och gör dom där bitarna som är sjukt tråkiga men som är ett nödvändigt ont , Att du tar kö på spelare för att mynta fram spelare och lägga ner
Massa tid på det, Det kallas engagemang. Tack som fan för att du hjälpte till med dom bitarna <3

Kung salomo(cj-Albert - Hetsalbert och toffel-cj är alltid sådär sköna som man bara kan bli.. Ni är piff och puff.. När ni är igång i chatterna så är det som att kolla på Kalle Anka och hans vänner på Julafton. Så vi har Julafton o chatten varje dag <3 Grymma krigare är ni med(när ni är aktiva)

Commando65- Imponerat sjukt bra, Väldigt tyst i chatten men gör som han blir tillsagd, Skickas fejks, Nukes varje dag och han bara nöter på. En given vinnare

Lundav (humle&Dumle) - Har samma problem som isa att se skillnad på er 2. Men ni har gjort en jävla resa. Första op:n mot er när ni höll på att gå under, Andra op:n mot er så dominerade ni fullständigt. Grymma är ni <3

Nu orkar jag inte skriva mera.. Alla ni andra som jag har spelat med(utan wervin) ni är alla värdiga vinnare och utan varandra så hade vi aldrig stått där vi gör idag. Pöss på er

Kneten(spezzo)- Vi har haft roligt under våra samtal, Synd att vi inte kunde avsluta tw-världen tillsammans med en vinst.. Men ett stort tack till dig för dom skratten jag har fått pga dina helt fantastiska kommentarer :*

Over n out

/G
 

Tophee

Member
Reaktionspoäng
9
Tack för de fina orden Isa och Göran :)

Vad skönt att vi till slut tog hem ännu en vinst mellan oss trots flera tuffa perioder. Isa som jag delat flera vinster med (v22, v24, v28, v33) har varit en riktigt kämpe med sin aktivitet. Den mängden mobilduckande på jobb osv imponeras jag fortfarande av att man orkar göra under så lång tid under press. Hade jag suttit i samma position så hade jag gråtit om jag inte fått kö. Göran, vi delar samma stad, Göteborg <3, men även flera världsvinster också (v24, v26, v33). Ett extremt tryck på sitt egna konto, ditt ork även i de värsta av tider är alltid på topp en envis jävel helt enkelt.
Vi delade ett snedsteg i vår karriär, v29, en extrem gangbang där vi oturligt får möta wallarn vid spakarna för fiendens offensiver. En värld där jag faktiskt tror att vi hade extremt liten chans att vinna 1v7 även om alla spelare lagt sin själ i krigen. Samtidigt var det en rolig värld att testa och gå ut med målet att inte skapa allianser med andra stammar utan bara kriga tills det inte går längre. Trots en taktisk kollektiv grååning var vi ändå med i avgörandet av världen fast på helt nya konton. OenSes toppspelare fick plats hos Sparta och vad jag anser var de konton som både höll fronten och sänkte VAMP. Delvis vinst, delvinst förlust.

Jag hoppas å era vägnar att ni aldrig startar en värld igen, även om det blir vid pensionsålder eller dylikt. Jag har de senaste veckorna tagit bort appar och lagt ner Skype, det sista som gäller är väl att blockera tribalwars som hemsida :D Trots de roliga åren vi haft vet vi nog alla tre att detta inte är nyttigt för oss själva.

/Calle
 

ILikeMyChair

New Member
Reaktionspoäng
11
Då tog det slut!

Vill tacka LosT och Geek för en rolig värld, samt även KnD, Kvinna och RAID för allt roligt motstånd!

Stort eloge till våra frontspelare i front mot KnD+Kvinna, Lundav, Victorinox och Gsenor1. Utan er skulle det sannerligen gått åt helvete på alla möjliga sätt, samt även stammen i vilja att hjälpa. Vill även imponerat berömma Orignal Spezzo under sina aktiva period, en jobbig fiende att möta, man sov inte allt för gott vissa nätter i vetenskap att du fanns som granne.

Göran och Isa, finner inga ord över hur tacksam att fått spela med båda av er. Fastnat på denna biten av texten en stund nu, ni är verkligen helt fantastiska som spelare, och vänner.

Michster, kontots andra halva, kontots ryggrad. Du har varit en betydande del på kontot, du har fått oförtjänt lite beröm av det som åstakommits på kontot. Jag knäcktes när du visade frånvaro under dina ledigheter, jag hade inte klarat världen utan dig!

Då bugar och bockar jag för TW och alla härliga minnen detta spelet har gett mig, alla vänner man skaffat sig och allt man lärt sig från detta. V.33 blir min sista värld, kan rätt enkelt avstå från detta nu =)

// Tjäder // FettoSuperStar
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Asså vill ju skriva en wall of text ..(men orkar inte) för är många som förtjänar mer beröm, inte minst de som kom in i GeeK under världens gång, martin på burglar och pimpwarrior vars enorma front hölls intakt trots påfrestningar. Mabba som stadigt höll GeeK intakt under hela världen, trots att det blev lite namnbyten på vägen.

Hoppas ju såklart att man får träffa på alla igen men som Calle skrev är det nog bäst om det undviks haha. Sjuklig kärlek åt alla som gjort både v29 och v33 till två roliga världar. Hemskt att man aldrig mer kommer få sitta sent med alla er i skype igen. Hoppas ni kommer ihåg mig och alla mina tabbar som jag gjort lika väl som jag kommer komma ihåg era!

Finns otroligt mycket roligt att ta med sig men det som jag kommer på just nu som kan ha varit det roligaste va nog 29e där stora delar av v33 gänget va med. Jonas om du läser detta, vi va satan så bra på att fjäska till oss deff hahahahaha. Å Mabba mr 47, tänk på MrMonster så fort du känner dig nere, det gör jag!
Gangbang-konceptet står ganska högt på listan på v33. och att det faktiskt fanns stammar som ansökte om att få sina fiender utplånade hahah. Uppfinnandet av Ginger SS - också en högpunkt på karriären.

Första gången jag egentligen lekt lite ledare på spelet. Va väl tur att wallarn kom in kanske, eller ah, inte kanske. Men vafan 2 av 4 spelare fick ju iallafall info om op'n mot imho :D Och glöm inte hur många stammar som deltog mot sparta i gangbangen!

Den enda som saknas på 33an är f. masken. Hade dock inte varit kul för nån å ha honom i front #2easy(ödmjukt)
#deträcktemedgsenor

Tack CJ OCH KARL för att ni hjälpt till på kontot, betyder allt och hade ej gått utan er.
Tack till CALLE för att du styrt upp och motiverat, kontot hade inte orkat hänga med om det inte vore för dina insatser, sjukligt tacksam <3<3

Fattar inte hur jag inte nämnt tobbes namn en enda gång i texten, skamligt förlåt, du är en i det gänget som kommer saknas mest!.

Jesper jag kommer heja på dig i ph haha! :D

Sjukaste av allt nu är att det kommer faktiskt finnas världar där fler har en chans att vinna haha. När Tobbe, calle , jonas, isa, göran, och tjäder pensionerats ;) Förebilder både på och utanför planen, tack för att ni förgyllt tillvaron.

RIP ALBERT 2017.01.21
Peace Out.
 
Senast ändrad:

Byggare Jonas

New Member
Reaktionspoäng
9
Ett stort tack till Isa, min kärlek, mitt allt. Du gör mig hel, med dig vid min sida är jag en bättre människa. Har alltid varit avundsjuk på Göran för att han fått ha dig för sig själv, det är anledningen till min bitterhet och att jag ibland är så dryg. Känslorna tar helt enkelt över och jag kan inte kontrollera mig själv.

Jag älskar dig till månen och tillbaka och för din skull flyttar jag ner till Skåneland, kan inte tänka mig ett liv utan dig. Vi ska göra en massa bäbisar och lära dem att farma, tillsammans blir vi oslagbara!

Kjamis på er alla <3
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Man får väl vara en god förlorare. Grattis Lost och Robot till vinsten!
 
Topp