Tack till

Reaktionspoäng
0
Tack till alla som spelat i O-G och gjort denna världen rolig:)


Gringo
Kakeru
Vurp
GranberG
Paperboy
Thörna
Hampus
Mintcream
Krigs-gud
solarpower
pöta
unidentified
kebab svarvarn seye
emil
foppa
bushdoc
salcin
reme
simon
kung carl
sam
smockz
adam
baggy
critter6
smurfen
söderåsen
yodi
lakozz
j4kob
acidclown
torshammaren
vegas
keyser
hansmartin
cort
nellie
akabodil
zen
bushman
jennie
mage12
mische
martin nästan adlad
miw<3
dempap
baxisten8
mojo
coltz
guderian
jesperc11
hampus12
fast29
voffen
xonie
subba
PROFFSET
kingtiger914
contic
poulle
hjärterkung
klöverdam
keio

Och sist men inte minst min underbara co som är oslagbar.......3udd aka Nattsvart <333333

Kan ha missat nått nick eller något:p

//CPNJ aka Kick Stick
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Aa vilket jävla jobb man gjorde!

Ne men grymt jobb grabbar o gubbar!

/ Gringo
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

grattis ni har förtjänat de här och en del av er har är mycket trevliga.
 

DeletedUser

Guest
Vi (Xonie och voffen) vill tacka resten utav O-G samt vår förra CO som kallade sig för Subba innan TW-teamet tvingade henne att byta nick.

Ett stort tack vill vi också rikta till ICA-Stig, utan dig så hade det blivit mycket svårare att vinna v15.

Dom flesta av dom vi spelat mot har varit trevliga eller hållit en trevlig ton vilket vi uppskattat.

Nu tar vi en välförtjänad paus och önskar alla lycka till på vidare världar så kanske vi ses i framtiden.
 

Tjaboboy

New Member
Reaktionspoäng
0
Grattis O-G

Grattis Hela gängen, bra spelat från början till slut.

Får väl själv vara lite nöjd med att vara ende icke OG på top10

Rock on!
 

Emilio Lopez

Member
Reaktionspoäng
0
Vi (Xonie och voffen) vill tacka resten utav O-G samt vår förra CO som kallade sig för Subba innan TW-teamet tvingade henne att byta nick.

Ett stort tack vill vi också rikta till ICA-Stig, utan dig så hade det blivit mycket svårare att vinna v15.

Dom flesta av dom vi spelat mot har varit trevliga eller hållit en trevlig ton vilket vi uppskattat.

Nu tar vi en välförtjänad paus och önskar alla lycka till på vidare världar så kanske vi ses i framtiden.

Grattis till 1:a platsen, med tanke på så mycket ni farmade och adlade så var ni helt klart värda den.

/SK
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

japp, haha. varje gång jag gick in och titta i hall of fame för att jag e nyfiken vad folk får för utmärkelse, så såg jag hela tiden ert namn på dagens rövare och plundrare och ibland dagens stormakt..
 

DeletedUser

Guest
Grattis Hela gängen, bra spelat från början till slut.

Får väl själv vara lite nöjd med att vara ende icke OG på top10

Rock on!

haha nöjd med vad tjabo.......att du levt till 100% på internadling o andra gratisbyar !

En blind o lam spelare hade kunnat skaffa högre OB än va du hade på 2 dagar !

så enligt mej har du inte ett skvatt o va nöjd med.......tycker du borde skämmas istället
 
Topp