Tack RageQ

torshammaren

Member
Reaktionspoäng
0
Nu när äntligen V18 snart är över så vill jag passa på tacka alla härliga stamfränder i RageQ

Bixur
Kublai Khan
Bushman
DragonSlayer1337
K1llum1n4t1X
LiliMarleen
Styria
Forsete
n0t-s0-s3rious
Gregovski
ladygägga
Cruxor
Sir Hero
snell hest
GaleenPanda
Tottas
CrazyKid
klingis
retep
tseitsei
Zobels
Cynisk Hottentottare
Messi102419
TheCuteHero
mertzer1
libben88
Intoxicated
karagara
zorzes
swampbob
Isorill
åkekato

vill även sända ett tack till alla fd. medlemar i ArBa och RageQ som har försvunnit från stammen av olika anledningar.

BenganoZ, Bushdoctor, Wallin016 och *Wadman* mm.

Tackar även alla vänner från tidigare världar som man har krigat mot på V18, även alla nya fi på denna värld ska ha ett stort tack för att ni gjort det roligt att spela på V18.

Till sist vill jag sända ett speciellt stort tack till Bushman som satt kö nattetid och *Wadman* som satt kö dagtid när jag och min co christoffer olsén som ska det största tacket för att han stått ut med att lira tillsammans med mig :), hade ont om tid för tw pga div. orsaker Irl.

det vart väldigt mycket tackande :D

nu tar jag semester från tw resten av sommaren så vi ses kanske till hösten igen på någon ny värld :p

// 3vil Santa
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Får väl bli lite gladare pga detta.

Men man ställar alltid upp för sin stam istället för att försvinna som de flesta gör när någon frågar om kö.
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Tack själv :) har varit jävligt skojj o lirat med er alla och inte så konstigt att vi vann heller ;)
Till er som är så sura för att vi vinner nu så kan jag inte mer än att önska er lycka till på nästa värld!
 

DeletedUser

Guest
Tack själv :) har varit jävligt skojj o lirat med er alla och inte så konstigt att vi vann heller ;)
Till er som är så sura för att vi vinner nu så kan jag inte mer än att önska er lycka till på nästa värld!

Fult spel funkar alltid! :)
 

DeletedUser

Guest
Är lite nyfiken varför *Wadman* solade sista månaden? :)
 

DeletedUser

Guest
Är lite nyfiken varför *Wadman* solade sista månaden? :)

Vi fick tyvärr in en fulfisk som extra co och han förstörde det hela.
Men vi blev de första kontot topp 3 som inte va med vinnarstammen om jag inte minns fel, så något gott fick vi ut iafl
 
Topp