Tack och adjö - Ni tog 2,5 år av mitt liv era jävlar.....

DeletedUser

Guest
=)


Eftersom jag fick höra på ryktesvägar att jag numera sitter i knight så kan jag förneka det här oxo och säga att jag slutat spela TW helt och hållet.
Jag önskar er en fortsatt rolig tid på V1 och må bästa stam vinna!.

Lite extra tack till följande:

Noje (Fy fan vad roligt vi haft under dessa år, en god vän IRL)
Krugerthea (Vår start i K47 var en jävligt rolig tid)
Onekiller (lyfte upp mig BFH och var en jävligt rolig röst i natten)
Lufsen75 (Pizza igen??)
Beta3d (E man stor så måste man vara snäll som dom säger i Alvedon reklamen och det är du, vi ses på Öland i sommar)
SFFN (V1's mest dryga människa men åndå så jävla charmig ;=) )
Humbleswede (Ångrar jag inte lärde känna dig tidigare en charmig och trevlig spelare V1's Pappa =) )
Insider (Trots många tror motsatsen så är denna tokiga ryss en av v1's snällaste spelare)
Barhoppan (Min tw tös som tagit kopiöst mycket skit och förtjänar en stadig karl utanför TW)

Jag har säkert glömt en drös spelare

P.s När jag började spela på V1 så var attityden alltid med glimten i ögat i allmänna på v1 och ni kan väl försöka få det så igen.

HIMANEN OUT!
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
=)


Eftersom jag fick höra på ryktesvägar att jag numera sitter i knight så kan jag förneka det här oxo och säga att jag slutat spela TW helt och hållet.
Jag önskar er en fortsatt rolig tid på V1 och må bästa stam vinna!.

Lite extra tack till följande:

Noje (Fy fan vad roligt vi haft under dessa år, en god vän IRL)
Krugerthea (Vår start i K47 var en jävligt rolig tid)
Onekiller (lyfte upp mig BFH och var en jävligt rolig röst i natten)
Lufsen75 (Pizza igen??)
Beta3d (E man stor så måste man vara snäll som dom säger i Alvedon reklamen och det är du, vi ses på Öland i sommar)
SFFN (V1's mest dryga människa men åndå så jävla charmig ;=) )
Humbleswede (Ångrar jag inte lärde känna dig tidigare en charmig och trevlig spelare V1's Pappa =) )
Insider (Trots många tror motsatsen så är denna tokiga ryss en av v1's snällaste spelare)
Barhoppan (Min tw tös som tagit kopiöst mycket skit och förtjänar en stadig karl utanför TW)

Jag har säkert glömt en drös spelare

P.s När jag började spela på V1 så var attityden alltid med glimten i ögat i allmänna på v1 och ni kan väl försöka få det så igen.

HIMANEN OUT!

Kommer sakna dig HIMANEN, so long pal
 

DeletedUser

Guest
Ytterst tråkigt att se dig sluta, men du får ha det så bra IRL. :(
 

DeletedUser

Guest
=)

Humbleswede (Ångrar jag inte lärde känna dig tidigare en charmig och trevlig spelare V1's Pappa =) )

Desamma krabbet! Finns fortfarande på MSN om du får tråkigt.

Och jag tänker INTE förneka att du inte finns i Knight.... idag.... Ingår liksom i spelet. Snart förnekar säkert DH att De Tre tenorerna inte sitter hos dom. ;)

Lycka till i verkligheten. ;)

//Humlan
 

DeletedUser

Guest
Tack och adjö härlige väl.

Är jag i krokarna eller om du är i mina trakter så är det inte omöjligt att det blir en till pizza eller annat att äta.

Lycka till privat och jag finns också på MSN om det är något men det vet du.
 
Topp