Tack o hej v4

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Trevlig tid på v4. Hunnit med endel men nu tar de stopp för min del iaf.
(Min tid i ljuset, så tig o läs eller skit it :D)

Började med en premad stam. K44 1800
De började extremt bra då vissa klantarslen var "smarta" o snabba ut och började 17:58 tex/17.59.59 och andra efter 1800. Va händer då tror ni? :cool:

Jo "vallgraven" aka bollen framstår och den tvingas fram exakt 1800. Snacka om FAIL redan då ^^ Vi blev splittrade i "2 läger" varav de ena skulle dra oss ner i döden. Afrot o gänget blev den delen.

Vi krigade mestadelen i bollen vilket ledde till konflikter för dem utanför, en för "icke" aggressiv stam blev vi i deras ögon. Medans vi avrätta stam efter stam i bollen.

We were headning for impact! med WAR. War gjorde ett grymt jobb med att rekrytera våra spelare och få AT att rekrytera också. De ledde till förlust, ja menar alla flydde varför ska man va kvar?

Hursomhelst hade vi snackat med JaWs, DB och elite om och anfalla WAR. EN stam ställde sig upp, DB men vafan...på min order anföll de och på ttgs order mergade vi med jaws :p Vilket ledde till EAs anfall på oss som var kvar utanför bollen. NICE ..

Total slakt av DB, kände redan då att "här ska ja inte vara" så ja drog norrut. Kriget kom mot jaws som ja redan räknat ut, no shit liksom. Anette var ledare - bsade hela sin stam. Elite satt där o tänkte "äsch, de tar inte oss" jodå elite, de kommer va så säker. De kom.

Ja hade alltså rätt i allt som skedde i bollen, ändå lyssnade ingen. Ah well.

Ja kom norrut. Såg mig om, starta egen stam. Tänkte bara slakta. Blev inte så "ja kom, ja såg, ja erövrade" Ja såg Nar och såg dem rank 26. Tänkte direkt, dedär är mitt objekt o arbeta på! de ska bli mitt AXE som ja förlora ^^
Nåväl, ja blev snabbt accepterad. Med 2 flyktingar holmens och poppisa, som ja försvarade från flera stammar. De va nog de bästa ja gjort iaf, kul som satan också med alla mail ^^

Såg hur stammen tog sig upp rank för rank. Tillslut nådde vi top 10! fyfan liksom. Lärde alla som ville bli lärda om hur man spelar, bygger etc.

Vi köttade på =Ä= vilka som var inaktiva. Dock visade sig vår fron va lika inaktiv. Gick dock +- så en vinst för oss då de var 2.5 ggr större ^^

Mina ord om "vinst, ära, byar" lockade inte Nav och de andra. Ja påpekade gång på gång hur effektiva vi var mot dem. Men >.> de ville bara inte. Så de blev ohållbart och fick BE om fred...förnedrande... Herregud, hade NA ställt sig i krig hade vi vart störst i v4 just nu. ÖVer halva Ä var inaktivt...

Men shit happens. Internadling började igen efter kriget, no mercy.

Våren/kriget med ecalos. Jadu, hade man kunnat undvika det? förmodligen. Men för eller senare hade de tagit oss. Ja anser att vi gjort det bästa valet, valet AXE, jaws,elite, DB aldrig valde! Vi står upp mot monstret.

Så har ja lyckats? har ja skapat ett nytt Axe? Nej. De har ja inte gjort, ja fick flera vänner och folk som ja faktiskt litade på. Har vart roligt som tusan.

Men nu kommer nya tider, sommarn o lumpen o examen är påväg. Då kan ja inte sitta här längre, så ja får passa vidare facklan till en annan spelare :)

//Hoppas vi kan slippa alla kommentarer om "öh detta har hänt förr, bah han flyr , omg så feg han är" shit teh same. mitt liv och ja ska inte leva på socialbidrag resten av mitt liv iaf.

//Er snälla Henrik

o just de, ja jag backstabbade fegenbo - han som räddade mitt konto en gång i tiden. utan han hade ja aldrig vart här. puss, du var en ängel, men shit happens around me <3
 

DeletedUser

Guest
DU HAR ALL MIN RESPEKT. tog mindre än 48 timmar från det att anfallen började till att du slutade.
 

DeletedUser

Guest
hej då

Det har varit en trevlig tid med dig. vi har haft flera fina bråk t ex det stora som vi hade i nordmanna stammen där jag nästan gjorde så att alla blev oväner
 

DeletedUser

Guest
Har man viktigare saker för sig så skall man givetvis göra det. Detta spel är bara ett spel och beslutet att lägga ner V4 är moget när du har examen och lumpen att tänka på. IRL är alltid viktigare är en webbaserat spel. Jag höjjer ett glas norrlänsk sprit för att du krigat bra. Jag säger samma sak som jag sade till Elohim för drygt ett år sedan, IRL är viktigare, du kan alltid komma tillbaks senare.

Vårat mål med offensiven mot dig fick önskad effekt.

Vi höres i andra världar, antingen som stamfränder, allierad eller som fiende. I vilket fall som helst så sätter du färg på tillvaron i TW samt att du upprör känslor, negativa som positiva.

Lycka till med examen och med lumpen!
 

DeletedUser

Guest
Ja nu förlorar väl NA och resten bara för att "guden" inte hjälper till. Du är såååå bra:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det har varit en trevlig tid med dig. vi har haft flera fina bråk t ex det stora som vi hade i nordmanna stammen där jag nästan gjorde så att alla blev oväner

Aah det minns man allt det var ett trevligt bråk fick mig bannad 1 dag hehe

och ps henke sluta prata BULL SHIT
 

DeletedUser

Guest
Hej då! Och till alla er som säger att han flyr: Löjligt!

Om man feghetsförklarar någon för att denna person ska ha examen och gå lumpen, så borde man nog se över sitt eget liv.

Men nåja, hej iaf :)
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste säga att jag faktiskt tycker att det är riktigt synd att du slutar henke...min kära fiende och granne som jag älskat att hata.

I flera månader har jag planerat att få adla dig och nu när jag äntligen börjat så slutar du...besvikelsen är total.

Lycka till IRL :)
 

DeletedUser

Guest
Henke, det roliga med det hela är ju att du slutar för att det är tids krävande.. okej visst det tar en jävla tid att döpa om alla anfall ducka och adla.


Men att börja en ny värld och var aktiv där (iallafall första månaden) är grymt tids krävande det med:rolleyes:

så inget bullshiet med att du slutar i sommar :p du finns kvar
 

DeletedUser

Guest
Henke, det roliga med det hela är ju att du slutar för att det är tids krävande.. okej visst det tar en jävla tid att döpa om alla anfall ducka och adla.


Men att börja en ny värld och var aktiv där (iallafall första månaden) är grymt tids krävande det med:rolleyes:

så inget bullshiet med att du slutar i sommar :p du finns kvar

sluta nyss lumpen själv, så vet att man inte kan va aktiv på TW. hade turen att ha bra stamkamrater som sköte mitt konto i 10 månader. sen kom ja tillbaka,

tidskrävande eller inte, anfallen eller inte.

Ett SPEL får inte ta över IRL..

du har valt rätt. livet är viktigare än ett dumt spel , man blir beroende av!

lycka till med examen samt lumpen! du kommer få många bra minnen det kan jag lova dig!:)
 

DeletedUser

Guest
fyfan vilken tur att 1 april var igår, trodde först han skulle komma med ett 'april april....' men nu slipper vi ju det, alltså henrik.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi fick aldrig våran duell som du ville ha henrik.

De finns alltid en helgsspeed senare. Lär bli senare, efter alla prov o arbeten som ska in. Men maj lär ju inte vara så stressig.

Där kan ja väl köra en liten fight, 1 vs 1. Men då får ni väl träna först då ja är lite bättre än er på det ;) //Bush, dig lär ja väl få möta i en speed, ville verkligen avliva dig. Men shit happens...
Blue var ju en skön jävel, startade omröstning i NA om "NAs störigaste person" ja ledde väl med 17-10? NaR gick ut med massmail och rösta på dig och stödja mig tss. De va nog ett minne ja tar med mig :p //Sen när kriget kom då kröp dem till mina ben och bad mig bli general. Ah well, tidigare och jag hade haft mer effekt.

Tack för er som förstår mig. Ja hoaa de fick den effekt, hade den kommit 2 veckor före så hade de gått åt samma håll.

Hehe japp, verkade mysigt med lumpen :cool: (god mat var de också, på info helgen)
 

DeletedUser

Guest
henkeponken lilla, synd att du ska sluta.

vet att du är en bra spelare men ibland har jag faktiskt tröttnat på allt som skrivs i forumet fast inte bara av dig, det värsta va nog i V3 med dina duster där några gothare va med i pajkastningen, nämner inga namn men jag tror nog vilka två jag menar hehe

Har varit i samma stam som dig i 2 världar, dock i ena världen en relativt kort tid, nu va vi fiender men skulle gärna vilja möta dig 1 mot 1 nångång.

Önskar dig all lycka till Irl och ha så trevligt i lumpen sen.

Vi får väl se om vi träffas på i nån annan värld i framtiden :)

Mvh Wildiz
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som tycker att det är ironiskt att henrik först skriver i en annan tråd att alla studier är klara och att han ska kriga. Sedan skriver han i denna tråd att studierna måste komma före och hoppar av?
 
Topp