Tack för tiden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Nu när världen har kommit till sitt slut, så skulle jag och mina vänner i -GAF- vilja tacka er som har varit med denna runda och gjort denna runda extremt rolig :) Det har varit väldigt roligt att få spela med er allihopa och jag hoppas verkligen att nästa runda blir lika kul och spännande :) (Om jag nu är med nästa runda..)

Jag skulle vilja tacka moderatorerna, alla som varit med, men framförallt ni som har spelat i -GAF-, det har varit en ära att leda den stammen genom krigen och till vinsten :) Jag hoppas på att få spela med er igen, för ni är verkligen bra och sociala spelare som man kan lita på :)
Det såg ju mörkt ut ett tag för oss, jag har ingen aning om hur, men vi lyckades faktiskt klara oss när vi hade 2 stammar på oss som samarbetade. Det måste ha berott på grymt samarbete och mycket aktivitet :p Riktigt fint jobbat iaf! :)

Roligt att fått spela med er! kanske ses någon annan stans!

Mvh Jeppelito och -GAF-
 
Reaktionspoäng
0
Vill också tacka alla i GAF. Har trivts hur bra som helst med er. Och det är riktigt sorgligt att rundan är slut :(

Vi i Back tackar för ett ypperlit fint samarbete stammarna emellan och hoppas vi ses snart igen.

Kram FTQ
 

DeletedUser

Guest
vill tacka -GAF- och framför allt jeppe för den underbara tiden vi hade tillsammans även om det var en längre tid sedan;)
hoppas vi någon gång hamnar tillsammans igen och kan fortsätta det fina samarbete som vi hade i början och en bit in denna rundan.

och ferret ;) tack ska du ha;) en riktigt bra vän;) synd bara att du inte tog dig in i topp 3 bland spelare ;) haha
det hade du förtjänat ;)

som sagt så hoppas jag vi ses igen någon gång;) om inte på classic så någon annanstans;)
 

mgumbo

Member
Reaktionspoäng
0
Vill också passa på att tack alla (eller ja nästan alla) i -GAF- och er i Back vart roligt att lira med er :) Hoppas man möter någon av er på nån annan värld, eller jag ska ju sluta nu men ändå ^_^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp