Tack alla Fiender och stammisar

DeletedUser

Guest
Vill passa på att tacka alla som man har varit i kontakt med under spelets gång.

Vill ge en stor elogé till kpak-kontot som har ställt upp i vått och torrt dygnet runt.. Finns många andra som har varit betydelsefulla i stammen.. Vill passa på att tacka Oland2(Björn), Kpak,Sir Hero(Dollars), darth santa Rbuu mfl, för helt fantastiskt roliga samtal på skypen. Både dag som natt.
Vill även passa på att hylla king joppen. Ni har gjort ett helt fantastiskt jobb och det har varit en ära att strida mot er..

Finns flera andra fiender som jag vill hylla för deras underbara konversationer som har förts via pm(Ni vet vilka ni är)
Ingen pajkastning alls utan tar allt med en klackspark och kämpar på

Då detta var min sista värld(iaf på några år) så tackar jag ödmjukast för mig och hyllar alla på v21 som har kommit och som har gått. Passar även på att hylla alla jag har spelat med och emot genom åren som har gjort ett avtryck på mig..

Pöss på er

Gsenor1 signing out ;)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Tackar allra ödmjukast för mig och Jocke på King Joppen kontot för de fina orden.
Vi försökte med lite julbus och adlade en hel drös BB mellan två av era flaggbyar, men den finten gick ni inte på, ASG
Ha det så kul alla i spelet. En sak är säkert, jag och Jocke lär få abstinens och undra när en bra värld startar..
och som ni vet, adla ut oss och vi reser oss och slåss och adlar, och adlas vi då ut igen, ja vad annat kan man göra en att resa sig och börja adla ikapp igen, i sann King Joppen-anda.
God Fortsättning!
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Gsenor - Alltid glad, Alltid med glimten i ögat, Alltid hjälpsam, Alltid generös, Alltid med en stor dos humor!

Fast det där med att lägga ner tw, är du helt säker på det? Tycker det dykt upp en ny unge för varje gång du kommit tillbaka efter en tw-paus ;)

Hoppas du tittar in på skype då och då, tackar aldrig nej till lite biljard. Lovar att låta dig få vinna lite med! :*
 

DeletedUser

Guest
Stort tack till ONC och alla "vænner/fiender" som jag haft kontakt med på denna værld o andra værldar jag spelat, men nu tar jag farvæl från TW spelanndet.

Ha det :D

// TF
 

DeletedUser

Guest


Tack göran! För denna värld, var kul att vi tillslut fick fightas på samma sida, å ta hem det hela dessutom!


Tack även till alla fiender och stammisar som gjort världen till det den blev, längesen jag hade såhär kul i TW.
Kängor sparkas oxå, dom som vet dom vet, varit ett jävla gråtande mellan varven!
Pausar oxå mitt twande, på obestämd tid, men lik förbannat lär man hamna här igen... :)

Extra respekt till:
Fugitive, Dionysos, Sir Hero, gsenor1, RapiDoodle, Maite1 & Puppies kontona, vackra prestationer från er alla!
Sen självklart till alla andra som förtjänar det :)


Tack för denna gång!

Kärlek
Niclas, enfetgås



Får även tillägga hemligheten bakom segern, he krävs helt enkelt spelare från guldriket! Inte bara SM-Guld, även tw vinster när man har guldmaterial i stammarna! ;) Inte sant Sören, Kent, Kempa & Devli?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
självklart e de så niclas;-) å ja tackar oxå alla trevliga typer i stammen,,annat löst folk man surrat med i fiendestammar,allierade och övriga!!!
/jackie boy
 

DeletedUser

Guest
Stort tack till alla på v.21 vänner som fienden, många minnen och skratt tar man med sig och som andra halvan på The Fugitive så tackar även jag för mig och kommer att göra uppehåll på obestämd tid. Vem vet kanske i framtiden våra vägar korsas igen finns ju kvar på skype för den som vill surra. HOJDI!.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Stort tack till alla i stammen för en underbar tid ihop med mkt blod, svett och tårar vid sidan av. Kommer minnas vartenda en av er framöver och att vi snart ordnar upp en stamträff där vi ska supa skallen av oss! (L)

Vill även passa på och säga tack till SuSa som bjöd på riktigt bra motstånd!
Har varit riktigt skojj och kriga mot er trots alla hatare och onödiga skriverier.

Utan er hade världen inte varit som den var.

Sen vill jag även ägna ett speciellt tack till min Co Lawliet som stått ut med mitt temprament och humör vissa stunder under spelets gång :)

Ha de gott nu alla och njut av livet!
Start
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Tack alla OnC-konton för en extremt mysig värld. Extra tack till Gåsarna, Marcus & Racso.

Sen ett supertack och en triljon guldeloger tilldelas Osts, Adam & Hoppan, mina idoler.<3

/Tobbe
 

DeletedUser

Guest
Tack allihopa för en fantastisk värld :)
Min favorit hittills, utan tvekan!

Ett extra tack till: Ferret the Queen, Blitzcrank och Magnecyl

//eligri123 och TOVA/Kalle
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag tackar för mig med. Det har varit svängigt.
 

DeletedUser

Guest
Då var världen stängd!

Stort tack till alla spelare som har spelat på världen.

Hall of Fame kommer att komma upp inom några dagar.
 

DeletedUser

Guest
Vi tackar för oss på Dionysos af Vinus

Roligt att få vara med på denna värld, hektist värre.

Vill speciellt hedra mina co Houdini och Sordsm6 och ett stort tack till Black Sparkz för co spel under midsommarveckorna.

Några jag vill ge en extra eloge till är enfetgås, Puppies from Hell, *Stark* (Henke the ork).
Att ni fanns där när det hettade till.

O ni andra i stammen grymt bra spelat allihopa, har varit roligt o få äran att spela med Er.

/ Barhoppan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej och tack alla, jag är tacksam för att fått spela med er alla grymma spelare.
Houdini co Dionysos af vinus
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Henken (eller va fan jag ska va formell eftersom att on topic är inbördes beundran) Henke heter du ;)
Om någon ska nångon credit för vårt lilla konto så är det du.. det hoppas jag att du vet.
Tanken var ju aldrig att vi skulle spela på riktigt. vi skulle ha en by och snacka skit men så blev det inte riktigt, kunde man ju iof räknat ut med arslet.
Jag höll iof det löftet och du fick ta ansvaret, det gnager i samvetet men jag tror inte att du upplevde det som att det var ett krav från min sida att du skulle fortsätta spela.
Hur som hest gjorde du det bra, att bara spela deff är inte kul men du stog ut :)
Vi har ju lirat ihop i typ 5-6 år nu på olika världar så jag tänkte att det är dags att jag säger Grattis för fan, du e ju rätt duktig!! :)
Men mest av allt är du en bra vän! Grattis igen!
 
Senast redigerad av en moderator:

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
Vill passa på att gratta alla i onc. Bra spelat ni vann världen. Extra roligt att få kriga emot mina gamla vänner från v1 :) det var skitkul. Dock ni är otroligt duktiga :) saknar er också.

Även om det var tjaffs,bråk från båda hållen så var ni så mycket starkare än oss. Jag kan inte mer än och säga jag vill aldrig mer möta er igen :) extra starkt jobbat till ledningen i onc. Det var inte långt ifrån ni kollapsade men ni ordnade upp det. tack vare hoppan??? Bästa samarbetet i slutet vilket gjorde att vissa tappade lusten inks ja då. Men men

vill ni köra på andra världar om ni har tråkigt så hör av er.


// Andrejensen
//misslover
 
Topp