Tack, adjö och lycka till .....

DeletedUser

Guest
........säger lilla jag nu :)

Det räcker inte med semester för min del utan jag måste sluta helt med TW.

Jag har tyckt det har varit roligt att spela till nu , men när spelare med sammanlagt 2111 byar går in för att adla bort mig med i nuläget 32 byar så är det inte bra ........ jag är en sån som reagerar mot "förtryckare" ........och det går ut över min hälsa .

En sak om det är fair play , men det här går till överdrift .

Jag har betydelse för v.8 eftersom det ödslas såna resurser på att adla bort mig :), säkert många som kommer säga , du är så liten , vad rör det oss ........jag är ingen dålig förlorare , jag gillar att kämpa , att deffa , att skicka rens när jag har byar att skicka från , allt som har med TW att göra , men jag har en gräns och den gränsen är nådd nu .

Så tack och farväl från mig .

Hoppas det blir många bra krig och att alla kämpar , det är ju det TW går ut på .

Kommer att följa kampen i v.8 på håll eller med 1 liten by i denna värld :)

Tack igen // Nattsländan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack, adjö och lycka till .....

adjö.. lycka till med vad du nu ska göra istället :)
Tack , det var snällt av dig ....vet inte riktigt vad jag ska göra ännu ....har du ngt förslag kan bli svårt att hitta ngt annat , TW är/har varit trevligt fram tills nu och det enda spelet jag har kört nu faktiskt ? ;)

Blir kanske att jag börjar med ngt annat online spel och fastnar med det , har du ngt tips ? :)

PS. Jag söker en vikarie till detta konto , har du ngt förslag ? Annonsen finns under off topic :D
 
Senast redigerad av en moderator:

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Tack , det var snällt av dig ....vet inte riktigt vad jag ska göra ännu ....har du ngt förslag kan bli svårt att hitta ngt annat , TW är/har varit trevligt fram tills nu och det enda spelet jag har kört nu faktiskt ? ;)

Blir kanske att jag börjar med ngt annat online spel och fastnar med det , har du ngt tips ? :)

PS. Jag söker en vikarie till detta konto , har du ngt förslag ? Annonsen finns under off topic :D

jag e ganska snäll igentligen ;)

varför inte spela på en annan värld?? behöver ju inte sluta helt..
online spel.. tja köp en xbox :p
där tillbringa jag min resterande tid om jag ej sitter vid tw ;)

vikarie vette tusan om jag kan ordna det.. kanske inte en bra ide,, jag kanske fixar in en spion ;)
 

DeletedUser

Guest
jag e ganska snäll igentligen ;)

varför inte spela på en annan värld?? behöver ju inte sluta helt..
online spel.. tja köp en xbox :p
där tillbringa jag min resterande tid om jag ej sitter vid tw ;)

vikarie vette tusan om jag kan ordna det.. kanske inte en bra ide,, jag kanske fixar in en spion ;)
Jag är lite kluven till det , kan du rekommendera ngn värld då ? Alla är ju olika :confused:

Och du pratar om Xbox Live , tänk jag har Xbox och har spelat lite med den idag , men inte online , har en massa andra spel som jag kör på den :) Vilka Xbox Live-spel spelar du då ?

Fixar in en spion :eek: , tja , det är ju inte så bra , det kanske inte är en så bra ide att du föreslår ngn då ? :(
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är lite kluven till det , kan du rekommendera ngn värld då ? Alla är ju olika :confused:

Och du pratar om Xbox Live , tänk jag har Xbox och har spelat lite med den idag , men inte online , har en massa andra spel som jag kör på den :) Vilka Xbox Live-spel spelar du då ?

Fixar in en spion :eek: , tja , det är ju inte så bra , det kanske inte är en så bra ide att du föreslår ngn då ? :(

tja jag spelar på v8, v11 o v12 såå bara att testa en.. dock e v8 den bästa om du frågar mig..

dock kommer jag nog att sluta allt om v8 stängs snart..

ja jag spelar live...
just nu spelar jag bara halo odst och modern warfare 2.. spelade mer innan. men det var för jag hade en flashad box som blev bannad ;) fick köpa en ny haha..
vad spelar du då??

nja.. jag hade nog inte fixat en spion faktiskt.. känner inte så många för att kunna rekommendera någon :)
 

DeletedUser

Guest
tja jag spelar på v8, v11 o v12 såå bara att testa en.. dock e v8 den bästa om du frågar mig..

dock kommer jag nog att sluta allt om v8 stängs snart..

ja jag spelar live...
just nu spelar jag bara halo odst och modern warfare 2.. spelade mer innan. men det var för jag hade en flashad box som blev bannad ;) fick köpa en ny haha..
vad spelar du då??

nja.. jag hade nog inte fixat en spion faktiskt.. känner inte så många för att kunna rekommendera någon :)

Okay , men förutom v.8 vilken värld kan du rekommendera åt mig ,en värld , inte flera , för v.8 kommer ju att stängas så småningom :) eller........ och kommer du att kunna sluta med TW , vet många som sagt de ska sluta , men , men ............ kanske jag oxå är en sån ? ;)

Jag kom på , ska jag spela live så måste jag nog ha en ny xbox , jag har fått ärva en chippad xbox av min syrra så det fungerar ju inte så bra ;) , men jag har nga krigsspel , racingspel , golf , ngt sims har jag för mig , den är kul , men live fungerar det inte ........

Tror du luras , du känner säkert många .... :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Okay , men förutom v.8 vilken värld kan du rekommendera åt mig ,en värld , inte flera , för v.8 kommer ju att stängas så småningom :) eller........ och kommer du att kunna sluta med TW , vet många som sagt de ska sluta , men , men ............ kanske jag oxå är en sån ? ;)

Jag kom på , ska jag spela live så måste jag nog ha en ny xbox , jag har fått ärva en chippad xbox av min syrra så det fungerar ju inte så bra ;) , men jag har nga krigsspel , racingspel , golf , ngt sims har jag för mig , den är kul , men live fungerar det inte ........

Tror du luras , du känner säkert många .... :rolleyes:

tja kanske v12 då..
vet ej om jag kommer att spela mer efter att v8 stängs.. vi får se,, har redan sagt ett par ggr att jag inte ska spela mer :) sååå vi får väll se hur det blir med det haha

hehe jaa då behöver du en ny box.. eller så tar du bort chippet,,. o hoppas på att boxen ej e flaggad,, har den aldrig varit uppkoplad mot live så e d lungt,... då kan du bara ta bort chippet,.

haha nej faktiskt inte.. inte som jag pratar med så ofta.. o d e sant ;)
 

DeletedUser

Guest
tja kanske v12 då..
vet ej om jag kommer att spela mer efter att v8 stängs.. vi får se,, har redan sagt ett par ggr att jag inte ska spela mer :) sååå vi får väll se hur det blir med det haha

hehe jaa då behöver du en ny box.. eller så tar du bort chippet,,. o hoppas på att boxen ej e flaggad,, har den aldrig varit uppkoplad mot live så e d lungt,... då kan du bara ta bort chippet,.

haha nej faktiskt inte.. inte som jag pratar med så ofta.. o d e sant ;)
Jag tror nog att du fortsätter , du kanske gör ett uppehåll ...men , men .....de flesta brukar ju göra så :rolleyes:

Den är inte flaggad , har ju aldrig spelat live ...så då är det alltså lugnt menar du , får testa :p

Hur vet jag att det är sant ? ;) .........
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror nog att du fortsätter , du kanske gör ett uppehåll ...men , men .....de flesta brukar ju göra så :rolleyes:

Den är inte flaggad , har ju aldrig spelat live ...så då är det alltså lugnt menar du , får testa :p

Hur vet jag att det är sant ? ;) .........

tja får se ;) vad som sker efter detta :p men en paus ska jag göra iaf..

ja då e d ingen fara bara att ta bort flashningen eller chippet så kan du spela som vanligt igen :)

haha hur ska jag bevisa det?? pratar mer eller mindre bara med 740fors ^^
 

DeletedUser

Guest
tja får se ;) vad som sker efter detta :p men en paus ska jag göra iaf..

ja då e d ingen fara bara att ta bort flashningen eller chippet så kan du spela som vanligt igen :)

haha hur ska jag bevisa det?? pratar mer eller mindre bara med 740fors ^^
Vi ses kanske i en annan värld ? ;)

Har kollat med syster yster , man kan "slå av" chippet och sedan är det tydligen bara att köra live , vi kanske träffs live ? :)

Yes , I know , I trust on you or I mean I believe in you :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp