ta över en övegiven by

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag undra om man kan ta över en övegiven by och isånnafall hur kan man ta över den
 

DeletedUser

Guest
If you ask questions in the English part I'd be more the happy to help you out. ^_^
Ställer du frågor i engelska delen så svarar jag.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
du tar över den på samma sätt som alla andra byar.. rensar undan ev trupper o sen attackerar du me adelsman/män till lojaliteten e på 0
 

DeletedUser

Guest
ok då vet jag att det tar lång tid innan man kan göra det då hehe
men jag tackar för svaret
 

DeletedUser

Guest
du jag vet inte hur man går med i en stam. snäla!!!??
kan du beräta? :confused:

För att gå med i en stam ska du få en inbjudan annars går det inte men du kan ju kontakta perssonen ifrågan som har stammen och fråga om du får gå med
 

DeletedUser

Guest
vad inne bär det är inte en över given by tom på soldater o folk ???
 

DeletedUser

Guest
vad inne bär det är inte en över given by tom på soldater o folk ???

När en spelare slutar spela spelet så kommer hans by efter 2 veckor bli övergiven. Då är det ingen som kan bygga på trupper och byggnader.

Om du skulle sluta spelet så kommer byn vara precis som den var innan. Den fortsätter producera resurser... och dina gamla trupper stannar kvar i byn.
 

DeletedUser

Guest
Övergiven = Ingen spelar byn längre
Spelaren kan ha tillverkat soldater som fortfarande står kvar.
 

DeletedUser

Guest
adelsman

Varför är det så att när man har nästan allt på max av byggnader och det så kan man göra en adelsman för att man ska bli stor så måste man ju erövra byar men det kan man ju inte förän man har fått nivå 20 på högkvateret och nivå 20 på smedjan och nivå 10 på handel det är ju nära på att man hinner att tröttna innan man kommer dit ju
va med att sänka till ca hälvten typ så det blir 10 10 5 tex så känns det inte så segt bara en fråga eller en undran
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Varför är det så att när man har nästan allt på max av byggnader och det så kan man göra en adelsman för att man ska bli stor så måste man ju erövra byar men det kan man ju inte förän man har fått nivå 20 på högkvateret och nivå 20 på smedjan och nivå 10 på handel det är ju nära på att man hinner att tröttna innan man kommer dit ju
va med att sänka till ca hälvten typ så det blir 10 10 5 tex så känns det inte så segt bara en fråga eller en undran
Saken är ju den att vid det laget så är det mycket möjligt att man är involverad i spelat på andra plan. Krig, diplomati, stamorganisering, eller bara farmning av grannar. Jag har över 20 byar i v1 och jag har inte tröttnat. Det betyder inte att jag har en bra koncentrationsförmåga. Jag menar, jag har ju ADHD. ;)
 

DeletedUser

Guest
Varför är det så att när man har nästan allt på max av byggnader och det så kan man göra en adelsman för att man ska bli stor så måste man ju erövra byar men det kan man ju inte förän man har fått nivå 20 på högkvateret och nivå 20 på smedjan och nivå 10 på handel det är ju nära på att man hinner att tröttna innan man kommer dit ju
va med att sänka till ca hälvten typ så det blir 10 10 5 tex så känns det inte så segt bara en fråga eller en undran

Ifall man skulle kunna bygga akademi så måste man ju kämpa för det. Annars så är det ju inget roligt fall man spelar i en vecka så får man sin andra by det är nåt man kämpar för. Det tog kanske 3-4 veckor för mig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp