(T*K) - Rome + Akademier

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Som många märkt har vi tagit många byar från Rome och även fast dom hade 500.000 poäng mer än oss så gick vi ut i krig mot dom och deras akademier för att dom tog emot en del flyktingspelare som vi kriga mot innan, byarna va lite deffade men inga motattacker kom, inte ens deras ledare Knighttemplar gjorde ngt tills igår då vi får brev från Jaken3 som sa: Om inte vi slutar med attackerna mot Rome kmr Wombat lägga sig i kriget och adla ut oss.

Det jag vill meddela med detta är vi lägger ner våran krigsyxa mot Rome då vi icke kan stå upp mot en stam som Wombat men det va en feg taktik av er i Rome att inte göra ngt motstånd själva utan kräla på era knän för Wombat + att nu när vi lagt ner våran krigsyxa vill jag då inte få attack på mig har redan fått som är på väg mot mig från knighttemplar det är bara spejare.

Jag anser spejning som en attack och uppskattar att inte Wombat lägger sig i då jag inte anfallit spelaren i fråga men kmr göra det om han inte ger mig en bra anledning till att han spejar byn, så kom med en anledningen Knighttemplar innan 00:00

MVH John R Cash
Baron I (T*K)
 
Senast ändrad:

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Har ni snackat med wombat om detta stämmer att dem skulle anfalla er om ni inte avslutade kriget?

Jag tror att wombat är lite upptagna för att bry sig om er och era konflikter.


adla på tycker jag =)
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
varför skulle wombat bry sej om dom? plus dom ligger på andra sidan världen
 

DeletedUser

Guest
Skrev han i QUOTE eller vidarbefodra han brevet? Annars be han vidarbefodra brevet!
 

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Tydligen skulle Wombat ha välldigt starka band med Rome, men dom är ju mitt uppe i kriget mot CTWA* det betyder allså att Jaken3 är beredd att skita i det kriget för att hjälpa Rome.

Brevet va direkt från Jaken3 skickat till stam ledaren Anemonen som vidarbefodrade brevet till mig och undra hur vi skulle göra.

Dock har vi inte snackat med Wombats ledare om detta stämmer, kanske vi borde göra för att se
 

DeletedUser

Guest
En enskild spelare i en stam kan ju inte avgöra om hela hans stam e redo att starta ett krig som ligger halva världen bort. ...

O tror inte dom startar nått men långadels osv, då lär ju flera stora stammar passa på att ev ge sig på wombat som då har sina yxor o adels ute o springer långväga ....

Så fortsätt kriget o ge er inte för hot .... GOGO
 

DeletedUser

Guest
Vill inte trampa någon på tårna, men ber ledarna i TK att granska sina upplysningar innan de, ursäkta uttrycket, gör bort sig i det allmänna forumet. Det stämmer dock att det finns vissa band mellan wombat och ROME, om det gäller enskilda spelare eller hela stammen låter jag vara osagt ;)

Om ni har några ytterligare frågor, var vänlig kontaakta MIG ingame ;)

Ha en trevlig afton allesammans!

MVH
 

majskolv

Member
Reaktionspoäng
0
Gå på dom bara! Tycker Wombat ska visa då att de kan deffa Rome och kriga samtidigt mot CTWA*. Det här kan bli kul ;)
 

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Jag erkänner att jag skrev fel i att peka ut att Wombat som stam tänkte anfalla oss, dock har jag nu pratat med en annan i Wombat och han säger att det inte finns ngt som säger att Wombat som stam tänker hjälpa Rome utan att det bara är du Jaken3 då som kmr göra det
 

DeletedUser

Guest
Om ni drar slutsatsen att det bara är jag är det upp till er. Jag har dock lärt mig lite här i livet, och en sak är; "never make assumptions".
 
Topp