T.E.W Försöker stjäla andra!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hoppas på att alla andra läser detta,då jag blir arg när andra stammar försöker stjäla andras medlemmar.

Vill bara höra vad andra tycker om sådant?


deliv idag kl 09:58
Just nu kollar jag runt vart intresset finns för spelare som är på K44 att bli med i en gemensam stam.

Vi som är ledare över stammen T.E.W känner alla varandra IRL och är äldre spelare. Självklart har vi även bred erfarenhet av att Tribal Wars sen tidigare, då tre stycken av oss har startat upp och bedrivit en stam i V1 för en tid sedan med goda resultat.

Poäng vinner inga krig! Denna stam kommer att nu i början intressera sig för spelare med hög aktivitet och bra lojalitet. Självklart så skyddar vi varandra i stammen, vilket inte kommer att bli några problem då vi bor nära varandra.

Om detta låter intressant, så kontakta mig och en inbjudan blir skickad.

Mvh
Queen Deliv
 

DeletedUser

Guest
Detta som sagt händer hela tiden, är man inte lojal sin stam så kan man ju gnata över till grannen och se vad som skulle bli bättre.
Så detta handlar bara om lojalitet mot sin stam.
 

DeletedUser

Guest
tiden har kommit för att svara på din tråd.

Jag hoppas du nollas.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
tiden har kommit för att svara på din tråd.

Jag hoppas du nollas.

Nu ska vi inte va taskiga mot killen som knappt fyllt 12.

Detta händer väldigt ofta du ser, folk som är poängkåta har en ide med att ha massinvite för att se mäktiga ut. Oftast så dör dessa massinvite newbs, då kan du ju skratta åt dem som gick över.

De som går över är knappast lojala, så varför vill du ha dem för?

Snälla, sluta spamma forumet på onödiga trådar efteråt.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi inte va taskiga mot killen som knappt fyllt 12.

Detta händer väldigt ofta du ser, folk som är poängkåta har en ide med att ha massinvite för att se mäktiga ut. Oftast så dör dessa massinvite newbs, då kan du ju skratta åt dem som gick över.

De som går över är knappast lojala, så varför vill du ha dem för?

Snälla, sluta spamma forumet på onödiga trådar efteråt.


Word, men detta spel går väl ut på poäng, annars varför finns det poäng :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi inte va taskiga mot killen som knappt fyllt 12.

Detta händer väldigt ofta du ser, folk som är poängkåta har en ide med att ha massinvite för att se mäktiga ut. Oftast så dör dessa massinvite newbs, då kan du ju skratta åt dem som gick över.

De som går över är knappast lojala, så varför vill du ha dem för?

Snälla, sluta spamma forumet på onödiga trådar efteråt.

Jag spammar inte,och ingen har lämnat vår stam och ingen komemr att göra det.

Ville bara kolla vad folk säger,inget annat.

Men nu har jag löst detta med dem,och tråden kan slängas och raderas.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp