Synpunkter på Android appen?

DeletedUser

Guest
Jag har fått en förfrågan om att lämna feedback, förslag och tankar kring Android appen och känner att det absolut vettigaste är att låter er som garanterat använder den betydligt mer än jag gör få komma till tals i frågan.

Kort sagt är det man efterlyser de största problemen med appen, och det är för att kunna bilda sig en uppfattning om vilka eventuella problem som ska prioriteras.

Så, du som använder appen - vilka är problemen, (jag förutsätter det finns problem, jag har hittills aldrig stött på en app som varit felfri)?
 

DeletedUser

Guest
Jag använder appen till få saker endast. Men jag stör mig på rapporterna, det går ju inte att scrolla bland rapporterna utan att det ska fastna och ha sig. Samt det borde finnas filter där som det finns på webbläsaren, gröna, röda rapporter osv.
 

anden19

New Member
Reaktionspoäng
0
Det skulle vara bra om man kan lägga in en funktion så man kan massrekrytera och upplösa sina trupper.
 

Reet

New Member
Reaktionspoäng
3
Utöver vad som redan skrivits har jag ett par punkter jag verkligen saknar:

Farmassistenten beter sig inte likadant på mobil som desktop, skickar jag iväg en attack samtidigt som jag även visar byar jag attackerar försvinner den inte från mobilen vid tryck på B, Funkar dock med skrivbordsversionen.

Demolera byggnader?!

Allmänt väldigt mycket käbbel med rapporter som inte går att öppna eller krashar så fort man rör dem.

Det MÅSTE tillkomma ett sätt att MassPMA samt MassVBA rapporter, detta är egentligen den största anledningen till vad som irriterar mig med mobilversionen.

Mvh
Andreas
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Farmassistenten beter sig inte likadant på mobil som desktop, skickar jag iväg en attack samtidigt som jag även visar byar jag attackerar försvinner den inte från mobilen vid tryck på B, Funkar dock med skrivbordsversionen.

På Skrivbordversionen fungerar det precis likadant? Har du "Inkludera rapporter från byar du för närvarande attackerar" i bockat så försvinner inte byn från listan när du attackerar den med en av mallarna, precis som på mobilen.

Demolera byggnader?!

kan fylla på här, skulle vara bra om man kunde komma åt Byhanteraren från Högkvarteret för att enklare få igång mallar för byarna.
 
Topp