Swag Yolo

DeletedUser

Guest
Det går ju inte att backstabba folk utan att skriva en obligatorisk, halvtöntig, förklaring


Detta är berättelsen om v34, en berättelse fylld av glädje, krig och svek.

Vi befinner oss på svenska Tribalwars v34. Ett krig pågår där åtta av de tio största stammarna är engagerade och aktiva. Vissa är där frivilligt, andra inte. Vissa slåss passionerat och aktivt, andra lurar i skuggorna och behåller sina arméer hemma. Stammarna är nu inne på ca två veckors krigande. Kriget har setts som lyckat ur gangbangalliansens perspektiv och alliansen är nöjd över att Rawr! förlorar fler byar än de erövrar. OBA & OBF har skjutit i höjden på båda sidorna. Rawr! kämpar på. Starkt och aktivt. För att överleva tar de till varje knep de känner till, bud skickas till stammar och individer - vänner som fiender. Spioner värvas och en helig valuta produceras för att bygga upp murar på fem minuter.
Kriget är sedvanligt, men samtidigt unikt och stämningen är hög bland de inblandade.

Men där det finns ljus finns det även mörker.

Alla alliansens medlemmar är inte lika nöjda över gangbangen. Alla medlemmarna finner inte glädje i att slåss sju stammar mot ett fåtal spelare. En stam har splittrats och individerna som är djupt präglade av sina personliga känslor får allt svårare att samarbeta och vissa väljer därför att gå skilda vägar. En stark ledare (eller vi kan kalla det en finsk anka) förenar de flesta spelarna och tillsammans skapar de en ny agenda. De är missnöjda (men inte tillräckligt missnöjda för att rösta på SD) av olika anledningar. En spelare är trött på att det finns så många individer som inte gör något i alliansen och endast glider med. En annan spelare har dåligt samvete över att ha gangbangat personer som för bara några veckor sedan var svurna allierade och vänner. En tredje spelare ogillar vissa spelare så mycket att han inte längre kan vara kvar i samma allians. Tillsammans är medlemmarna sex. Sex individer med sex unika skäl för att vilja skapa en ny, bättre, världsordning.

TeamFlax är den första av alliansens stammar att falla. Men precis som Fågel Fenix så reser den sig ur askan av sin egen eld.

Den här gången starkare, snabbare och farligare än någonsin förr.
 
Senast redigerad av en moderator:

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Jag önskar er all lycka i framtiden, en förklaring gillas när de kommer fram, men sen kan man också försöka ändra på saker innan de sker förhastade beslut ;)

Ha en bra och trevlig tid på v.34 så säger vi, låt de bästa männen segra! :)
 

Tottas

Member
Reaktionspoäng
1
jag va en spelare som bara gled med!! men va fan ska man göra i semester tider 3v på hoj semester med dålig uppkoppling...
jaja jag förtjänade att bli adlad av er "stora" i flax som sedan gick över till rawr. inte ens jag hade sjunkit så lågt. (nu vill jag inte klanka ner på rawr då det är lite av en favvo stam som jag va med å, vann på en annan värld.
men för fan skärp er!!!! jag älskar detta spel och klarar inte av att trycka på avsluta knappen.... vart är den gamla spel hedern??
ps. jag är hemma nu och fan ska kriga för mina sista byar.
 
Topp