Svullo grisar vidare!

Reaktionspoäng
0
HAha neej det gjorde jag inte gullet :) ni gick in där och snattade prem och sen bytte jag lösenord och satte kontot på borttagit enda tills det gråade sig så försök inte :)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
jag har ekvationen på hur ni tänker:

tid * vad som hände = sanning
dvs ju längre tid som går desto mer överdriver ni, hur söta ni än är så mytar ni alltid.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
jag har ekvationen på hur ni tänker:

tid * vad som hände = sanning
dvs ju längre tid som går desto mer överdriver ni, hur söta ni än är så mytar ni alltid.



vi säger så bror <3

fullt möjligt att jag har fel om maximus kontot, hade för mig att jag köade det också, men kanske var något tillfälle tidigare när alla fortfarande spelade^^


de andra 13 hade jag dock 1 månad efter att alla slutat och många gråat^^
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Ni vet att ni aldrig kan ta mig och dennis när vi ligger back 2 back, vi är oslagbara, bäst på .se =)
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Glömmer aldrig v5, 10k skarpa väggade inom 3 dagar, rekord på .se mån tro? Eller helt enkelt bäst?
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
har aldrig sagt något om 8k skarpa dock^^

dock hade jag ca 5k skarpa under 3 månader:)
resten fangs där de kattade sönder hela kontot

en del byar ner till 26p

amen snacka skit, kan skrapa ihop 10 pers som kan gå i god för att du sa du hade 10k inks och 8k av dom var skarpa. ni e pinsamma båda 2 och har aldrig lyckats på någon värld där ni behöver kriga, v19 och v21 är bara 2 alternativ på världar ni blivit fuckade på. Iaf du dennis, men antar att din inavlade kusin varit med på nån hörna
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
wallarn sluta lek cool bakom skärmen, du är inte särskilt bra på tw, mest din käft som är stor (men den har sällan något bra att säga). Säg inte såna elaka kommenterar, ditt TROLL! skickar haschberg på dig, du får betala 5-siffrigt skadestånd
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
-SK- la ner 12 november 2011, då skapade Nocturne AiNa.

Dessa 3 månaders "krigande" från padox sida var att internadla Donne (som han enligt sig själv kö:ade och krigade från), samtidigt som han blev sönderadlad av knight, sista byn som adlades från dennis acc (Ryttmästaren) adlades 04/12, alltså inte ens en månad senare.

http://twstats.se/sv1/index.php?page=player&mode=conquers&id=130753&type=&pn=-1

så, slutsats: -SK- la ner, Padox IA Donne som han satt kö på vilket man kunde på den tiden och slutade spela efter knappt 1 månad. erkänner du dig besegrad dennis?
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
-SK- la ner 12 november 2011, då skapade Nocturne AiNa.

Dessa 3 månaders "krigande" från padox sida var att internadla Donne (som han enligt sig själv kö:ade och krigade från), samtidigt som han blev sönderadlad av knight, sista byn som adlades från dennis acc (Ryttmästaren) adlades 04/12, alltså inte ens en månad senare.

http://twstats.se/sv1/index.php?page=player&mode=conquers&id=130753&type=&pn=-1

så, slutsats: -SK- la ner, Padox IA Donne som han satt kö på vilket man kunde på den tiden och slutade spela efter knappt 1 månad. erkänner du dig besegrad dennis?



dock så spelade vi ett bra tag i SK efter det att många la ner, stammen fanns kvar bara att några spelare gråade sig :)
så det är inte från AINA starten som jag räknar.

så nej du har fel även där min vän, köade donne hela tiden fram tills det att fille tog över kö så jag kunde adla en del!:)
 
Topp