Svullo grisar vidare!

DeletedUser

Guest
Nejdå, ingen underskattning skedde där inte.

Vinna är inte allt vettu. Hade vi inte tagit hänsyn till TCO och FM skulle vi väntat ut situationen och adlat upp T.N.T och DGH först. Vi hade däremot en väldigt stark allians med TCO och när de kände sig hotade av Svullo gick det inte längre att skjuta upp det hela.

Hade det bara varit vi som krigat mot SVULLO vet vi inte hur Gss hade gjort, kanske hade de inte ställt in de enorma mängder deff hos Svullo som de gjorde. Troligen hade det kriget varit väldigt segt eftersom vi hade en ganska liten front mot SVULLO och därför haft lätt att trycka in extrema mängder deff.

Allt det här kan vi bara spekulera om, vi har haft kul och kommer fortsätta ha kul. Det är allt som räknas för mig :)
 

DeletedUser

Guest
Nejdå, ingen underskattning skedde där inte.

Vinna är inte allt vettu. Hade vi inte tagit hänsyn till TCO och FM skulle vi väntat ut situationen och adlat upp T.N.T och DGH först. Vi hade däremot en väldigt stark allians med TCO och när de kände sig hotade av Svullo gick det inte längre att skjuta upp det hela.

Hade det bara varit vi som krigat mot SVULLO vet vi inte hur Gss hade gjort, kanske hade de inte ställt in de enorma mängder deff hos Svullo som de gjorde. Troligen hade det kriget varit väldigt segt eftersom vi hade en ganska liten front mot SVULLO och därför haft lätt att trycka in extrema mängder deff.

Allt det här kan vi bara spekulera om, vi har haft kul och kommer fortsätta ha kul. Det är allt som räknas för mig :)

"Vinna är inte allt vettu" - Varför spelar/spelade TT ett sånt grisigt spel som jag förstått det om vinsten inte är allt? Då tycker i varje fall jag att man kan spela mer fair om vinsten nu inte var så viktigt som du säger :/

"Hade det bara varit vi som krigat mot SVULLO vet vi inte hur Gss hade gjort" - Hade inte Svullo och GSS en stark allians tidigt i spelet? Plus att GSS hade bara en väg att gå i kriget och det var upp genom EXC mot TT, så där känns det som att du har fel.
 

RoyalNobility

Member
Reaktionspoäng
0
Kom ihåg det finns knappt någon rätt eller fel i Tribalwars krigen hehe!

Men det blir roligt att se hur det blir med Pate kontot nu ikväll, om ja kommer klara mig eller inte :D
 

DeletedUser

Guest
"Vinna är inte allt vettu" - Varför spelar/spelade TT ett sånt grisigt spel som jag förstått det om vinsten inte är allt? Då tycker i varje fall jag att man kan spela mer fair om vinsten nu inte var så viktigt som du säger :/

Ja, för det lönar sig att spela "grisigt"? Vi krigade emot hela världen på grund utav hur vi handskades med våra grannar. Att fulspela och kriga är det enda roliga med tw ;)
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ja, för det lönar sig att spela "grisigt"? Vi krigade emot hela världen på grund utav hur vi handskades med våra grannar. Att fulspela och kriga är det enda roliga med tw ;)

+1

Man kan slöspela sig till seger med diplomati över hela världen sen kan man spela hotfullt, skippa det diplomatiska tramset och utmana sina färdigheter. Oftast brukar det resultera i förlust eftersom spelets krav på tid flerdubblas vid flerfronts krig. ^^
 

DeletedUser

Guest
+1

Man kan slöspela sig till seger med diplomati över hela världen sen kan man spela hotfullt, skippa det diplomatiska tramset och utmana sina färdigheter. Oftast brukar det resultera i förlust eftersom spelets krav på tid flerdubblas vid flerfronts krig. ^^

Vet ej om jag förstod detta riktigt. Menar du då att Svullo slöspelat sig till seger såhär långt med diplomati över hela världen?
Vad jag förstått av allt snacka här har TT haft relation med FM, SVULLO, TCO (låg så långt ifrån TT som det bara gick), EXC, SOA! Kallar man inte det diplomati över hela världen?

"Oftast brukar det resultera i förlust eftersom spelets krav på tid flerdubblas vid flerfronts krig" ser man till Svullo som haft flerfrontskrig verkar det ha gått galant!
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
+1

Man kan slöspela sig till seger med diplomati över hela världen sen kan man spela hotfullt, skippa det diplomatiska tramset och utmana sina färdigheter. Oftast brukar det resultera i förlust eftersom spelets krav på tid flerdubblas vid flerfronts krig. ^^

Haha vänta lite nu, vad hände här? Du har spelat i varenda stam, internadlat halva världen, plockar varenda barbarby, ansöka ja till & med försökt merga ihop oss i svullo med er. Men nu sitter du & säger att det inte är så man ska spela? Haha blir ju nästan arg på dig.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Haha vänta lite nu, vad hände här? Du har spelat i varenda stam, internadlat halva världen, plockar varenda barbarby, ansöka ja till & med försökt merga ihop oss i svullo med er. Men nu sitter du & säger att det inte är så man ska spela? Haha blir ju nästan arg på dig.

Sluta gråt. Spelat i varenda stam? Intressant, mer än vad jag visste. Var en del internadlingar kan jag hålla med om. Var en del barbs också.. men det har o göra med att någon I svullo tipsade om att plocka bort barbsen då det skulle vara er / GSS plan att plocka bort oss. Sedan så är jag väl traumatiserad från v21 kriget gällande torn så ja. ^^ Att jag förslog en merg är inget jag dementerar. Det är sant. Jag ville köra delar av svullo/delar av #TT mot världen och den spekulationen var jag inte ensam om att ha. Om det var wille eller jonas som jag lekte med tanken med kommer jag inte ihåg. ^^

Under den tiden hade man tid med tw.. det har jag inte haft på länge. Så ja Jag spelar inte längre. Har heller inte gjort det på snart nån månad.

Haha bli arg? enjoy! ^^

Vet ej om jag förstod detta riktigt. Menar du då att Svullo slöspelat sig till seger såhär långt med diplomati över hela världen?
Vad jag förstått av allt snacka här har TT haft relation med FM, SVULLO, TCO (låg så långt ifrån TT som det bara gick), EXC, SOA! Kallar man inte det diplomati över hela världen?

"Oftast brukar det resultera i förlust eftersom spelets krav på tid flerdubblas vid flerfronts krig" ser man till Svullo som haft flerfrontskrig verkar det ha gått galant!

Intressant hur lite du kan av världens historia.. Men det kanske är positivt? att du kan så lite om #TTs diplomatik historiskt sätt! ^^

Ja men det beror väl på att de inte har något liv utöver TW :awsm:
 
Senast ändrad:

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Det finns ingen som kan ta mig, fråga bara skogul och traumat efter dom tre veckorna av väggade adlar =D
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
wallarn jag e lite bättre än dig, vi har ju redan gjort upp om det! kommer du inte ihåg 1on1 kriget? :D
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
bitch plz, gå och köa 19acc och kriga på alla samtidigt på v1 med dennis, den myten var lika trolig som att du tagit mig höh


14 konton var det^^

Jimbolainen
OneRonna
Donne
Fudde
Huggormen
Mubben
Gandro (ditt acc efter att du sluta och la kö på mig)
Dalapeter
-=Maximus=-
alexwh8
brazze
Abel
Fidde71
Storp


där har du också namnen på alla accounts jag köade...
hade alla de samtidigt under ca 1 månad :)

spelade själv med ca 10k-16k incs konstant i 3 månader på mitt egna konto också
ca 3k ungefär i snitt på frontkontona på de jag köade :)


det är totalt sanning, och jag bryr mig inte ett skit av vad du eller någon annan tror, jag vet vad jag gjorde :)
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
14 konton var det^^

Jimbolainen
OneRonna
Donne
Fudde
Huggormen
Mubben
Gandro (ditt acc efter att du sluta och la kö på mig)
Dalapeter
-=Maximus=-
alexwh8
brazze
Abel
Fidde71
Storp


där har du också namnen på alla accounts jag köade...
hade alla de samtidigt under ca 1 månad :)

spelade själv med ca 10k-16k incs konstant i 3 månader på mitt egna konto också
ca 3k ungefär i snitt på frontkontona på de jag köade :)


det är totalt sanning, och jag bryr mig inte ett skit av vad du eller någon annan tror, jag vet vad jag gjorde :)

+1 word dennis, du e fan bäst
 
Topp