Svullo grisar vidare!

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
amen snacka skit, kan skrapa ihop 10 pers som kan gå i god för att du sa du hade 10k inks och 8k av dom var skarpa. ni e pinsamma båda 2 och har aldrig lyckats på någon värld där ni behöver kriga, v19 och v21 är bara 2 alternativ på världar ni blivit fuckade på. Iaf du dennis, men antar att din inavlade kusin varit med på nån hörna


ja jag har förlorat slutkriget på många världar, men det har oftast inte berott på mig eller fille.
100% av gångarna har det berott på stammen


V.1 torsk pågrund av att alla gråade, låg stenhårt + i kriget fram tills dess
V.4 slutade hela ledningen och gråade och så satt stammen kvar helt splittrad.
v.11 inaktivitet på minst hälften i stammen + att vårt konto var rejält utspritt gjorde att vi inte kunde hålla kontot ordentligt, gick ändå jämt ut tills vi slutade helt i krigstatistiken där
v.19 fick vi ett trasigt konto som knappt hade några trupper kvar efter att tidigare spelaren bara lämnat, satt med ca 10-20 tåg per dag ett tag innan vi inte kunde göra ett skit på kontot på grund av truppbrist och noll hjälp från stammen (om vi nu var så dåliga? varför i helvete vände du dig till oss för att rädda kontot då?)

V21: där blev vi adlade för ni var den bättre stammen och förtjänade vinsten!:) dock kan du inte säga att vi gjorde ett dåligt jobb på den världen, för i så fall är du typ den enda i OnC som inte gett mig beröm.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ert hat fyller fan upp alla trådar nu^^ ni har alla aktiva konton, låt v24 avslöja vilka som myttar eller inte! :awsm:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
V21: där blev vi adlade för ni var den bättre stammen och förtjänade vinsten!:) dock kan du inte säga att vi gjorde ett dåligt jobb på den världen, för i så fall är du typ den enda i OnC som inte gett mig beröm.

Den som ska ha creds och som förtjänade vinsten för enfetgås-kontot är Niclas & Kempa som gjorde ett sjukhelsikes jobb och stog för det mesta på kontot. Wallarn i sig varade inte alltför länge i OnC såvitt jag vet eller minns.

Erat Nocturne konto var det tuffaste och möta i SuSa, det vet jag av egen erfarenhet då vi krigade i princip början till slut med varandra då båda satt i front vägg i vägg hela kriget.

ta inte åt dig av vad han säger, creds ska ni ha :)

********************************************

Nu lägger vi ner ordbajseriet om varrandra och återgår till trådens topic och håller en godare ton här inne.
Era personliga vendettor om andra världar etc etc kan ni ta vartsomhelst men inte här.

Vill ni fortsätta smeka varandras pungar kan ni göra det i PM annars ber vi moderator låsa tråden.

Mvh
Start
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tror wallarn stod för det mesta den tiden du var borta från v21 om jag inte minns helt fel...
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tror wallarn stod för det mesta den tiden du var borta från v21 om jag inte minns helt fel...

7 veckor då alltså. :) Resterande av tiden skötte gåsen kontot och hoppan etc ledningen.

Men som sagt, lämna V21 och resterande världar borta från denhär tråden så är ni snälla.

Vi är flera som hellre ser en god ton och skönt lir på värld 24 den tiden vi har kvar nu i endgame än pajkastning och dylikt.
Annars är det ingen idé att fortsätta tråden då den inte lever upp till dess förväntningar.

****************************

Nu spelar vi tribalwars och har kul istället för och hata på varandra. Eller är inte det vi alla vill?

Mvh
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag har hört av en del spelare att Dennis är en av de bästa på .se
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört av en del spelare att Dennis är en av de bästa på .se

Du skall nog inte tjata för mycket skit om andra Jimmy, kommer ihåg när du bad i ing forumet om att någon skulle förklara för dig (i början av v24) hur man skickade bra tåg fast vet iof inte om du fattade de hela då jag ändå sett värdelösa tåg ifrån dig;)
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Du skall nog inte tjata för mycket skit om andra Jimmy, kommer ihåg när du bad i ing forumet om att någon skulle förklara för dig (i början av v24) hur man skickade bra tåg fast vet iof inte om du fattade de hela då jag ändå sett värdelösa tåg ifrån dig;)

Vad har jimmys skills med hans uttalande att göra?
Eller vad var meningen med påhoppet?
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
herregud start, bete dig. Gjorde nästintill allt i kriget efter att jag joinade, tror jag du kan fråga alla i OnC samt Niclas om för att få det bekräftat. spelare även i mer än 7 veckor, 7 månader är nog närmre faktiskt. Ditt acc därimot försökte jag få internadlat efter en vecka på världen för du var fan den sämsta i stammen, och ja det var fortfarande du som spelade då.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Ja gud, du fick kämpa som attan för den, skicka lite ströadlar en natt när ja sov (y) sen prova du samma taktik och vägga allt på nattskyddet hihi...



ja gud vad ont det gjorde :(
grät en skvätt för mina kära trupper :(


fast bästa deffningen gjorde MSloke eller vad han hette ^^
spejade en by - helt tom - 4h senare landar jag och det står 45k spjut, 30k svärd, 15k bågar, 12k tk i by fan :D

och detta på nattskyddet :D
finns inget som heter overkill va?
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
herregud start, bete dig. Gjorde nästintill allt i kriget efter att jag joinade, tror jag du kan fråga alla i OnC samt Niclas om för att få det bekräftat. spelare även i mer än 7 veckor, 7 månader är nog närmre faktiskt. Ditt acc därimot försökte jag få internadlat efter en vecka på världen för du var fan den sämsta i stammen, och ja det var fortfarande du som spelade då.

slår vad om att du hade gett upp om du var i den front jag och thalle var sedan dag 1 efter noobskyddet släppte och vi blev gangade, hur många retakes man gjorde mot OBEY samt susa :) Kom inte här och försök med och smutskasta.

att du tar åt dig äran för enfetgås-kontot är ju bara absurt då du inte ens satt där i starten utan kom in efter allt helvete OnC gick igenom innan du joinade.

Spelade du inte från starten vet du inte vad jag eller något annat konto gjorde för stammen då du bara var en inhoppare och inget annat.

gå och lägg dig och sluta skryt som om du vore en gud. :)

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: SVULLO, Gss
Sida 2:
Stammar: #TT, F M, SOA

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 634
Sida 2: 226
Skillnad: 408

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,469,484
Sida 2: 2,009,011
Skillnad: 3,460,473

chart


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Sida 1:
Stammar: SVULLO, Gss
Sida 2:
Stammar: #TT, F M, SOA

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44
Sida 2: 2
Skillnad: 42

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 397,740
Sida 2: 18,887
Skillnad: 378,853

chart
 
Topp