Svullo grisar vidare!

DeletedUser

Guest
Länge har vi med skeptisk blick sett hur det svullas nere i södern. Stam efter stam by efter by har käkats upp tills plötsligt en dag Svullo blivit "För fet för en fight!!!"

Nu är det dags för Naturens kattastrofer att skapa kaos i världen och sätta stopp för detta Svullande. Härmed säger vi i stammen F M upp vår IAP med omedelbar verkan och bjuder upp Svullo med vänner på en dans kantad av stormar, vulkanutbrott, jordbävningar och ymnigt regn.

Må bästa sida vinna och hälsa angne att det är dags att sätta bullarna i ugnen för nu kommer vi snart på besök!!!

Då det sagts en del om uppsägningstider på IAP så kan jag tillägga att våran inte hade ngn och det på SVULLOS begäran då avtalet skrevs!

//Force Majeure
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
hahah detta gör mig yr..

F M, #TT och TCO (totala poäng = 25 miljoner)
vs
SVULLO (totala poäng = 11 miljoner)

Snacka om respekterade liksom.
 

DeletedUser

Guest
Vi räknar med att ni efter att ha deffat Svullo de senaste dagarna snart går in i kriget Felix lilla.
 

DeletedUser

Guest
Vi har förklarat krig mot Svullo med vänner.
Vi vet att dom finns där;)
 

DeletedUser

Guest
hahah detta gör mig yr..

F M, #TT och TCO (totala poäng = 25 miljoner)
vs
SVULLO (totala poäng = 11 miljoner)

Snacka om respekterade liksom.

Felix gubben, ni har ju deffat SVULLO sedan krigets start och nu gick ni dessutom in aktivt. För övrigt krigar vi även emot DGH och T.N.T vilket tillsammans har 4.5 miljoner poäng.

Dvs, båda sidorna sitter på ungefär lika mycket poäng. Ifall det nu skulle vara aktuellt. Skillnaden är att vi inte klagar på 180 graders front (kanske inte är lika gröna).
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Felix gubben, ni har ju deffat SVULLO sedan krigets start och nu gick ni dessutom in aktivt. För övrigt krigar vi även emot DGH och T.N.T vilket tillsammans har 4.5 miljoner poäng.

Dvs, båda sidorna sitter på ungefär lika mycket poäng. Ifall det nu skulle vara aktuellt. Skillnaden är att vi inte klagar på 180 graders front (kanske inte är lika gröna).

Jo för eran front är ju mycket värre än våran osv :D
Imo så slutar båda sidor tjafsa och spelar på
 

DeletedUser

Guest
hahah detta gör mig yr..

F M, #TT och TCO (totala poäng = 25 miljoner)
vs
SVULLO (totala poäng = 11 miljoner)

Snacka om respekterade liksom.

Ska samma logic appliceras på alla mindre spelare som SVULLO adlat så tror jag att storleks ration varit bra mycket större än de ca 2.3 som det är i dessa poäng, så vad är problemet?
 

DeletedUser

Guest
Dvs, båda sidorna sitter på ungefär lika mycket poäng. Ifall det nu skulle vara aktuellt. Skillnaden är att vi inte klagar på 180 graders front (kanske inte är lika gröna).

Jag har inte hört gnäll från SVULLO, däremot finns det ett antal inlägg på externa där ni klagar på att ni blev gangbangade tidigare på världen :)
 

DeletedUser

Guest
Är även nyfiken på hur FM tänkte när ni hade IAP med Svullo.. Hur kommer det sig att ni valde att attackera Svullo istället för TT? Såg ni det som eran ända chans att få död på Svullo när TT och TCO var med på planen? Tycker ni nu i efterhand att det var ett dåligt beslut?
 

DeletedUser

Guest
Var väl snarare FM och TCO som var med på #TT's krigsplaner. Vi hade så förbannat tråkigt och hade förklarat krig mot SVULLO även fast TCO och FM inte varit med på tåget :)

Flerfrontskrig <3
 

DeletedUser

Guest
Och fronter Svullo och GSS har varit på har raserat väldigt enkelt. får se om det blir ändring på det när TT:s "bästa spelare" aka de spelare som inte haft nått tryck emot sig gått med i FM...
 

DeletedUser

Guest
Var väl snarare FM och TCO som var med på #TT's krigsplaner. Vi hade så förbannat tråkigt och hade förklarat krig mot SVULLO även fast TCO och FM inte varit med på tåget :)

Flerfrontskrig <3

Det låter ju väldigt korkat med facit i hand.. Tänk om ni inte haft FM och TCO med er, då hade TT förmodligen varit bortadlade för länge sen. Lite skillnad för Svullo att bara fronta TT jämfört med TT, FM, TCO!

Underskattade möjligtvist TT, Svullo?
 
Topp