Sverige Vs. ?

DeletedUser

Guest
För att vi redan har gjort det? Resultatet var att det inte funkade, och vi öppnade igen.

Japp läs min Edit på förgående text :) Spelade inte TW då vilket du visste om med tanke på de vi hade i supporten så kunde inte veta. Ber om ursäkt att jag drog upp ett gammalt ämne, men ni skulle ju svarat sådär du gjorde nu tidigare ;) Se nu till att rensa denna tråden nu så vi inte har skrämt iväg för många som hade tänkt posta sitt skype acc
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
<3


Well någon som ska lira en speed? ska vi pröva ideen att kötta Tyskarna polackerna? elle vad det nu var
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog behöva olja upp mina färdigheter lite, dock ska det vara på speeds där jag har tid att sitta och de inte är för korta...
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Jag kan behöva lära mig spela speed och är gärna med i något form av "lag" dom gånger jag kan spela.

skypenamnet är nog ingen hemlighet. :p (selakefo)

Tyvärr kan jag inte spela ofta och jag sitter ju på dubbla stolar så jag får ju bara vara med när det inte handlar om prem. :O
 

DeletedUser

Guest
Jag har varit borta från TW ett tag men jag är intresserad av att lira speed om lite no life-spelande går att passa in i mitt schema. Har detta lett till någonting inför de kommande speed-rundorna?
 
Reaktionspoäng
0
förstår inte varför ni är så rädda för tyskarna? vi är 3 man som tar dom gång på gång. .se get some balls and skillz
 

DeletedUser

Guest
Jag vill gärna lära mig hur man kör speed, hade ju faktiskt inte varit fel att lära spela sig tw i allmänhet :)
 
Reaktionspoäng
18
det är ju jag linus boefst vs 10 tyskar, samnt resten av .se gång på gång oftast kommer vi ur det vinnande svårt spel naee
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
gäller det landets heder och ära räkna med mig är kanske den bästa eller vanaste speed spelaren men jag ställer upp.
och det även om det kommer bli men folk jag inte anser e värda rått piss
så låt oss nu sluta bråka och gå å lära om världen att SE spelare finns ännu i kaliber

sir hero har även min skype om folk e öppna för å kämpa
 
Topp