Svensk premade på .net

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Det var inte möjligt sas det. Det gick inte att skramla ihop en svensk/norsk premade och sen gå att att vinna på .Net.

Det har nu bevisat sig att det går och gick alldeles utmärkt.

W75 är i Nedräkning för avslut and det finns inget som kan få oss att inte ta hem det nu.

Tack till Thoil för att du gjorde verklighet av dina drömmar.

Tack Lakozz. paperboy Anton, Henke, Dennis Mystogan och alla andra som var med och startade upp det hela. Att inte alla är med idag går inte att göra så mycket åt. Stammen är dock vår och vi har alla tagit del av den.


Vill även tacka Eggeh för sin dryghet i en chatt i juni då han dissade oss så hårt. Härligt att kunna visa dig fingret idag :p



Här en länk till en forumstråd på .nets forum där jag lite kort beskriver vår resa

http://forum.tribalwars.net/showthread.php?274325-Night-from-idea-to-Countdown&p=6938094#post6938094



Nedan också en sida av statistik. Jag är säker på att ni känner igen några namn a.9


http://en75.tribalwars.net/guest.php?screen=ranking&mode=ally
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Väl kämpat, dock så är väl inte stammen helt nordisk, så de är väl inte en nordisk premade längre. =P

Men de va kul, de få veckor ja var med
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Väl kämpat, dock så är väl inte stammen helt nordisk, så de är väl inte en nordisk premade längre. =P

Men de va kul, de få veckor ja var med

premaden var nordisk. Naturligtvis har vi fyllt på eftersom vi tappat konton/spelare. Minst hälften är dock av skandinavisk börd fortfarande.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
För jävla bra ni (speciellt du mint, för jäkla grym!), grattis! Var synd att IRL tog en sväng åt fel håll för mig, hade varit kul att vara med mer :/
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Grattis kära vänner till vinsten av världen. Jag är mycket imponerad, ni har gjort ett förträffligt jobb. Framförallt du, Mint, ska ha cred för ditt enastående ledarskap som du gjorde under den tiden jag var med i alla fall. Jag hoppas på mer premades i framtiden och att jag då kan ha mer aktivitet vilket förhoppningsvis leder till ett bättre performance från min sida. Tack och lycka till med uppstädningen på w75 ;)!
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Riktigt tråkigt att det redan är nedräkning, hade inte skadat med ett par månader till...
Känns väl inte riktigt klart än, Hemligheter+Total Dominans hade varit gött...:)
 
Topp