Svansen mellan benen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vad är problemet? Hebbe byter väl stam så mycket han vill.
Det är hans konto och hans val precis som era val med era konton.
Det följer konsekvenser med alla val, dem får man ta med en nypa salt.

Men inte ska vi använda detta forum till att spy galla på folk?
Spela och ha trevligt istället. Men jag måste bara tillägga.

Efra/TheGodOfWar -
Har du problem med att Hebbesbg spelar på v3 så kan väl du vara så vänlig att försöka ta hand om det problemet, kanske du kan försöka få honom att sluta eller liknande. Det är ju alltid värt ett försök. ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
TheLaw, du verkar ju inte direkt säker på vilken sida du vill stå. Sist så skrev du på forumet att du ville ha ett konto i GoW ;) Nu säger du att du hade anfallit en spelare i GoW om du haft ett konto.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Efra/TheGodOfWar -
Har du problem med att Hebbesbg spelar på v3 så kan väl du vara så vänlig att försöka ta hand om det problemet, kanske du kan försöka få honom att sluta eller liknande. Det är ju alltid värt ett försök. ;)

Jag väntar på klartecken från min stamledare, sen kör jag och då spelar det ingen roll vem som står för motståndet, tror ärligt talat inte att Hebbe haft något att sätta emot om han spelar som förut i alla fall, men han kan ha ändrat sig och jag blir ägd - det är inte otroligt då jag inte mött motstånd värt att nämna på flera månader utan slöspelat lite samt att Hebbe säkert som oss andra kan utvecklas som spelare :)

Ser dock fram emot att idka etnisk utrensning hos dina bybor och förhoppningsvis nypa någon by ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag väntar på klartecken från min stamledare, sen kör jag och då spelar det ingen roll vem som står för motståndet, tror ärligt talat inte att Hebbe haft något att sätta emot om han spelar som förut i alla fall, men han kan ha ändrat sig och jag blir ägd - det är inte otroligt då jag inte mött motstånd värt att nämna på flera månader utan slöspelat lite samt att Hebbe säkert som oss andra kan utvecklas som spelare :)

Ser dock fram emot att idka etnisk utrensning hos dina bybor och förhoppningsvis nypa någon by ;)

Woho! Mer kött till kvarnen! Börjar bli lite långa anfallsträckor igen så komsi komsi! Det mesta av offen är oskadd! :p
 

DeletedUser

Guest
Jag väntar på klartecken från min stamledare, sen kör jag och då spelar det ingen roll vem som står för motståndet, tror ärligt talat inte att Hebbe haft något att sätta emot om han spelar som förut i alla fall, men han kan ha ändrat sig och jag blir ägd - det är inte otroligt då jag inte mött motstånd värt att nämna på flera månader utan slöspelat lite samt att Hebbe säkert som oss andra kan utvecklas som spelare :)

Ser dock fram emot att idka etnisk utrensning hos dina bybor och förhoppningsvis nypa någon by ;)

säger "miffo" som tror han äger allt å alla:p....jadu du e sååå välkommen att försöka:D....
 

DeletedUser

Guest
Satt o funderade på varför GoW bokar LCN byar utöver deras så kallade "flyktingar"
LCN var på er vakt, er vapenvila är bräckligare än ni tror.
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag tröttnat på denna tråd. Det har blivit en gruppchatt princip.


Tycker att denna tråd ska låser denna i detta nu. Men vill du ha den upplåst igen så får ni skriva en rad till mig om vf den ska öpnnas igen.

Skicka till min inkorg och inte skriva inte i en tråd elr göra en tråd.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp