SuSas ledning skämmer ut sig!

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
lin*s*erg idag kl 00:55
Vi har länge beundrat hur snabba onc är att deffa upp de byar de tar, hur alla ställer upp med rens när en annan spelare ska adla byn, oavsett tid på dygnet.

Nu ska jag försöka förklara för er hur det går till.
Helt enkelt genom FUSK...ett väl genom arbetad stratergi hur de ska göra.
Vi har bevis på spelare som själv spelat sen V.3 detta sätt så när det nådde våra öron så höll vi på att trilla av stolen och började förstå varför vi hade sånt helvete på den världen. Och nu på V.21.
Vi har letat bevis men inte varit enkelt, vi har kört flera dagens mål riktat mot vissa spelare som vi misstänkt suttit i samma grupp.

Okey så här går det till...ex:
Spelare 1 huvudkonto, detta deffas och adlar byar.
Spelare 2,3,4,5 syskonkonton agerar som rens/deff konton, adlar när det behövs.
Spelare 1 tar en by av maite1, kollar kartan i sin grupp eller kan vara flera i gruppen oxå. Och ser....ahhh, budda ligger närmast...då loggar jag in på hans konto och skickar snabb deff till min nytagna by.
Men hur kan de göra detta då?
Jo genom att de har sin dator och en laptop som de flesta har, därifrån loggar de in från mobilt bredband oregistrerat...vilket gör att när han loggade in på buddas konto så får han ett ipnummer.
Loggar han sen ut...tömmer cacheminnet byter till annan webläsare så kan han igen logga in och får ett nytt ipnummer igen och kan då logga in på det 3:de kontot och fylla på med deff osv.
Dett system går ut på att de pålitliga inne i onc kan varandras lösenord, på v.3 var det till och med så att de hade samma lösen på flertalet konton för att komma ihåg:(

Låter detta invecklat?....nej inte när man förstår hur de gör, onc kan alltså ha bara 3-4 aktiva spelare på ett dygn eftersom dessa loggar in på det ena efter det andra konton.
maite1´s by e snart rensad....bra då loggar jag in på närmsta konto och skickar mer och sen tillbaka till mitt och skickar adel osv.
Onc är inga övermänniskor utan de helt enkelt kör med ett system som går ut på att fuska....detta har vi även pratat med 1 i TW-Teamet om som vi litar på.

Denna har velat ha bevis och vi har letat allt från att en spelare skriver pm till en och så anfaller du en annan och helt plötsligt så heter den byn samma sak som nämnts i pm....sånt e bevis på att samma spelare sitter på ett konto men tyvärr går inte de heller att bevisa.
Detta med mobilt bredband e oxå helt omöjligt att bevisa.

Vi har långa listor där onc skickat på ex...malzahar:
Spelare 1 skickar attacker, uppehåll ett par minuter.
Spelare 2 skcikar attacker....osv upp till 5-6 spelare fyller på attacker på malzahar.
När vi sen kollat attackID på alla anfallen så visar det sig att alla faller i ordning.
Hur stor är sannolikheten för de?...lika med noll.
Kör de på malzahar så skulle deras olika attackID hamnat mellan varandras attacker.
Varje anfall du gör får en specifik siffra och den ökar uppåt för varje attack...alltså kan man utläsa när sånt e skickat.

Här ser man solklart att en spelare skickat sina attacker sen loggade han in på nästa konto och tömmer de på malzahar och nästa, nästa.
Även detta har vi kopierat och skickat in som bevis men tyvärr...de kan alltid skylla på att de planerat att spelare 1 skickar mellan kl 00:20-00:40 sen nästa spelare 00:50-01:15 osv...personen i tw-teamet såg direkt att detta osade katt men vi behöver mer bevis.
Okey....nu vet ni orsaken varför vi som dessutom sitter bara 1 på våra konton varför vi har sånt helsike...medans de sitter 2-3 spelare på det flesta kontona samt kör detta fusk system.

Ps, det här meddelandet har skickats runt överallt på olika världar. Vi vet att ni fuskar. Har ni någon gång känt på en riktig seger? När man vinner utan att fusksystem.. Den känslan är 100 gånger bättre. Kanske värt att testa det?

Svara inte på detta, inget seriöst acc ändå. Bara så att ni är medvetna om av VI vet.

******************************************************************

Det här är ju fasiken patetiskt lr vad säger ni? ^^

tar man verkligen en förlust så hårt? vart är det här spelet påväg egentligen? Ska vi låta oss påverkas så pass mkt att man börjar inbilla sig att fienden fuskar när man egentligen inte har en aning om hur fiendestammen fungerar ihop som lag.

vad är problemet egentligen? Tror faktiskt det är du/ni som skrivit och kommit fram till detta absolut meningslösa skräp som står framför oss.

Vad är det för trams egentligen?

Mvh
Start
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det absolut mest pinsamma jag varit med om i hela min tw "karriär", "PROFFSEN" i SuSa lägger all energi på att försöka smutskasta ett lag spelare, som totalt spelat ut dom. Herre j*vla gud, snittålder 10 eller vad är det frågan om?
Jag skämms å deras vägnar.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det absolut mest pinsamma jag varit med om i hela min tw "karriär", "PROFFSEN" i SuSa lägger all energi på att försöka smutskasta ett lag spelare, som totalt spelat ut dom. Herre j*vla gud, snittålder 10 eller vad är det frågan om?
Jag skämms å deras vägnar.

Jag tar det som en komplimang :) de tycker tydligen vi är helt oslagbara och hittar därför inget annat och skylla på. Men visst är det förjävla pinsamt! haha det håller jag med om.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Totalt spelat ut skulle jag verkligen inte säga! hahahahahhaa

Förlåt hahahahhaa
 

DeletedUser

Guest
Totalt spelat ut skulle jag verkligen inte säga! hahahahahhaa

Förlåt hahahahhaa

?
I synnerhet nocturne kontot dessutom, ska tilläggas. Så förstår inte vad det roliga är, face the facts.
Dock ska nico, wadman & maite1 ha stora creds, riktigt duktiga pögar, de kan man ej undkomma. Längre än så blir dock svårt att sträcka sig!
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
?
I synnerhet nocturne kontot dessutom, ska tilläggas. Så förstår inte vad det roliga är, face the facts.
Dock ska nico, wadman & maite1 ha stora creds, riktigt duktiga pögar, de kan man ej undkomma. Längre än så blir dock svårt att sträcka sig!

Hahaha jo visst fan ja! Det glömde jag! ^^
 

DeletedUser

Guest
?
I synnerhet nocturne kontot dessutom, ska tilläggas. Så förstår inte vad det roliga är, face the facts.
Dock ska nico, wadman & maite1 ha stora creds, riktigt duktiga pögar, de kan man ej undkomma. Längre än så blir dock svårt att sträcka sig!

Tack mannen! DOck har ni verkligen inte utklassat nocturne killarna, de satt med mest tryck i hela SuSa stundtals och det är respekt.
Skall tillägga att det var månader sedan jag slutade spela och det är jag glad för. Jag tycker det är tråkigt att sådant här skall avsluta ett sådant här krig känns lite ovärdigt emot vad det varit. Jag har fått perspektiv på allt då jag släppt tw och en sak man märker är att man är sjukt insatt när man spelar, det leder till att man vill vinna till varje pris.

Jag kan hålla med om att OnC hade fler aktiva spelare,tog in fler spelare per konto m.m. Visst de tömde kanske inaktiva konton på oss men jag skulle aldrig kunna säga att det är fusk om man inte har tydliga bevis. För att bli oskyldig smutskastat det är det värsta som finns då vi på RapiDoodle blev det. Det närmsta fusk jag kan komma är fejkandet men det verkar som tw teamet sa olika saker till olika personer. Så länge man har gjort sitt bästa så ska man stå med högt huvud och klappa sina stamkamrater på axeln och faktiskt ta fram det positiva ur en förlust. Hur j*vla roligt jag hade i SuSa? Hur j*vla roligt det faktiskt var att spela v.21? Hur j*vla mycket jag saknar detta skitspel och min co?

En för alla, Alla för SuSa!
Väl krigat OnC!
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Start inatt 01:39 ang påstått fusk:"Det här är ju fasiken patetiskt lr vad säger ni? ^^

Nja, möjligt om man sitter i den förtalande stammens sits, men ur ett objektivt perspektiv så dryftar jag mig till o säga: "Intressant o märkligt, kanske lite motsägelsfullt med.

Intressant i detta fuskpåstående är ju OM det är möjligt att spela o dra fördelar av detta? Är det genomförbart o göra så som det påstås här o admins kan inte checka det? Förekommer detta nu i andra stammar o på andra världar?
EN annan aspekt är ju att kanske Susa själv testat detta, då de tydligen kan göra ganska säkra konstaterande att det funkar?
Vad kan då admins göra åt detta OM det är möjligt att gå till väga på detta spelsätt?

Poängterar noga nu att jag jag INTE tar parti för eller emot nån av de inblandade stammar/spelare. Endast påståendet om "fusk" o sättet det skulle bedrivas på som är av intresse.

Sen finner jag en sak märklig och motsägelsefull och det är detta dvs detta:
Okey....nu vet ni orsaken varför vi som dessutom sitter bara 1 på våra konton varför vi har sånt helsike...medans de sitter 2-3 spelare på det flesta kontona samt kör detta fusk system.

Det oseriösa accet egna ord?
Hur menar du här? Explaine please och gärna seriöst. (Ogillar fegsk***r som inte vågar stå upp för vilka de är.)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Hm, tacksam idag att Jocke segade på vår övergång till SuSa, bara för han ville vara just mot F.A.N. Tog de inte med den del i PMet där de skrev att p.g.a. konto ej kom över med sina flaggor etc..
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Ledsamt. Mycket ledsamt.
Klart detta är fullt möjligt och vansinnigt svårt för TW-teamet att få bukt på. Som gammal SuSa-spelare så vet jag att ledningen ALDRIG skulle komma med ett dylikt uttalande om det inte finns grund för det. Sen kan du kalla dem dåliga förlorare eller vad du vill.

Sagt det förr och säger det igen; TW har, för länge sen, ballat ur och det finns ingen heder kvar i spelet. Det går ut på att vinna till vilket pris som helst. Bojkotta skiten! Då kan du faktiskt få ett liv värdigt namnet.
 

DeletedUser

Guest
Är det genomförbart o göra så som det påstås här o admins kan inte checka det? Förekommer detta nu i andra stammar o på andra världar?
EN annan aspekt är ju att kanske Susa själv testat detta, då de tydligen kan göra ganska säkra konstaterande att det funkar?
Vad kan då admins göra åt detta OM det är möjligt att gå till väga på detta spelsätt?

Nej, det är inte genomförbart i praktiken. Dels eftersom de svenska mobila nätverken inte fungerar på ett sätt som gör det möjligt, men även eftersom det hade synts i systemet om det nu hade fungerat.


Ledsamt. Mycket ledsamt.
Klart detta är fullt möjligt och vansinnigt svårt för TW-teamet att få bukt på. Som gammal SuSa-spelare så vet jag att ledningen ALDRIG skulle komma med ett dylikt uttalande om det inte finns grund för det. Sen kan du kalla dem dåliga förlorare eller vad du vill.

Klart? Möjligen på ett teoretiskt plan. I praktiken fungerar det inte, vilket många som använder mobila nät redan känner till. Särskilt svårt att få bukt med vore det heller inte om det hade fungerat, det är ganska enkelt att hitta i systemen.

För att denna sk. teknik skulle haft en möjlighet att fungera förutsätter det dessutom så pass mycket precision, tur och jobb att det även faller på det. Att lyckas mer än en gång med de variablerna är inte ens sannolikt.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Hahaha! Låter som en dålig förlorare som bara sitter och kastar sten i glashus:D Kanske dags att sopa rent framför egna dörren först nästa gång, fusk är fusk oavsett sätt eller omfattning!
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Hahaha! Låter som en dålig förlorare som bara sitter och kastar sten i glashus:D Kanske dags att sopa rent framför egna dörren först nästa gång, fusk är fusk oavsett sätt eller omfattning!

Vet inte om det är mig du pratar med, men jag har inte spelat sedan i våras och fusk har jag inte samvete till. Sen är det väldigt tveksamt att det blir någon "nästa gång."
Och du Tussan, alla vet hur bitter du är på SuSas ledning, så vad du tycker räknas inte riktigt i mina ögon.
Det är också fullt möjligt att verkställa "teorin", men man måste vara lite smågalen.
;)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Har iallafall lärt mig så mycket att sitta och trängas i knät på någon inte leder till framgång:D och det har fått mig att välja umgänge med större omsorg!

På tal om att vara bitter.. kan man undra vem som är det:confused: varför annars vara så dåliga förlorare som ni är istället för att kunna erkänna att andra var bättre denna gången. Fusk förekom redan direkt när världen var ny och det har du ett erkännande på ovan.. som jag sa fusk är fusk oavsett hur det gått till.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Och vart står det att det var i ditt:confused: fanns fler inlägg när jag kollade innan som är ovan^_^
 

DeletedUser

Guest
Vad löjligt.

Men det här händer ju på alla världar? Att de som förlorar klagar över att vinnarna fuskar. Hade ni/vi förväntat oss något annat? Folk som tror sig vara bäst kan inte komma ner på jorden och inse att de har förlorat. (Så enkelt är det).

Btw, nocturne kontot såg jag som en lek att ta hand om med hoppan... Hade superkul när SuSa's offensiv kom.. Deras enda stora offensiv mot det kontot när jag fanns där var ett skämt, och nocturne satt och skrattade via pm att de skulle plocka massa byar. Sen hade de istället gått minus någon dag senare. ( Såg alla era tåg komma, och nej jag hade ingen spion, ni visade detta genom att skicka tåg så långt innan era off skulle landa. Ni gav mig datum och tid när era skarpa och adlar skulle landa! ;) ) = Ni spelade inte så smart.

Så att höja vissa spelare går men höj inte de som inte ska höjas till skyarna. Maite1 är en av de bättre spelarna i SuSa.

Sen så hoppas jag ärligt att SuSa's spelare som gråter om att de förlorat fortsätter göra det, för det är så himla roligt att läsa om :D

Skål!!
 

DeletedUser

Guest
Att just SuSa kommit på denna helt idiotiska anklagelse förvånar mig föga. Mina tankar om deras ledning kunde tyvärr inte bli lägre så dom kvarstår på nivån URK. Tragiskt när spelare skämer ut sig så. Inget har hänt man fick se delar skämma ut sig i V3 fortsätta i V14 och nu här. Kan inte finnas någon TW-spelare med vett i huvudet som vill spela under denna ledningen om dom skulle starta igen. Nääee skäms tamejfan.

Ps. Tackar Supernova för att du så tydligt förklarade och till den pålitliga medlemen i TW-teamet som påstås stötta denna idiot "Skäms!"
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
?
I synnerhet nocturne kontot dessutom, ska tilläggas. Så förstår inte vad det roliga är, face the facts.
Dock ska nico, wadman & maite1 ha stora creds, riktigt duktiga pögar, de kan man ej undkomma. Längre än så blir dock svårt att sträcka sig!

Du nämnde mig först trots att jag slutade först :) Made my day :*
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Tack mannen! DOck har ni verkligen inte utklassat nocturne killarna, de satt med mest tryck i hela SuSa stundtals och det är respekt.
Skall tillägga att det var månader sedan jag slutade spela och det är jag glad för. Jag tycker det är tråkigt att sådant här skall avsluta ett sådant här krig känns lite ovärdigt emot vad det varit. Jag har fått perspektiv på allt då jag släppt tw och en sak man märker är att man är sjukt insatt när man spelar, det leder till att man vill vinna till varje pris.

Jag kan hålla med om att OnC hade fler aktiva spelare,tog in fler spelare per konto m.m. Visst de tömde kanske inaktiva konton på oss men jag skulle aldrig kunna säga att det är fusk om man inte har tydliga bevis. För att bli oskyldig smutskastat det är det värsta som finns då vi på RapiDoodle blev det. Det närmsta fusk jag kan komma är fejkandet men det verkar som tw teamet sa olika saker till olika personer. Så länge man har gjort sitt bästa så ska man stå med högt huvud och klappa sina stamkamrater på axeln och faktiskt ta fram det positiva ur en förlust. Hur j*vla roligt jag hade i SuSa? Hur j*vla roligt det faktiskt var att spela v.21? Hur j*vla mycket jag saknar detta skitspel och min co?

En för alla, Alla för SuSa!
Väl krigat OnC!

jadu Wadis.. de är ju inget jag märker av när jag kräver boost på LoL... men har varit mys å träffa daj di 2 ggr. Nästa år ska vi däremot se på fotboll så jag kan skratta å gråta av glädje när IFE slår IFK :))))
 
Topp