SuSa + SusSa VS DEATH

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Problemet i SuSa var snarrare att det var max 5 spelare som körde mot dea, resten pillade sig i naveln och kallade på stam2 istället.

Hörru, har du också smittats av ljug sjukan, vi har inte kallat på ngn jävla Stam2
Ni sitter i DEATH o rå ljuger hela högen, sluta o skyll ifrån er o snacka skit om SuSa / Tinglo
Ni består av en dl flyktingar, och en del stabbare, så man kanske inte kan kräva så mycket

men ni behöver inte sitta här inne o ljuga, för sanningen kommer alltid fram så det lönar sig o va ärlig
annars glömmer ni hela tiden vad ni ljuger om, så lindar ni in er mer o mer....btw hoppas nån ansvarig
från Stam2 kan dementera GangBang, vi tröttna o ville köra överrraskningsmetoden därav ingen Krigsförklaring

Varför måste man knacka på o säga att man ska kriga....o då får ni det till gangbang...jävla loosers.
Sen måste jag ge Nico en känga där bak....hur kan du sitta o snacka skit om dina vänner, o nu skyller du t.o.m
på Padox o compani....har du ingen heder alls, nä just det ja, glömde att du är en mytoman. :p
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Hogans:

Hur kan du inte få 5v1 till ett gangbang? :confused:

10.5 miljoner vs 3.7mille points sammanräknat. Heh.
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
jag snackar mer om susa, sussa, cw o cwc än stam2 vad gäller gangbang.

kontentan var att ni i susa gnällde som fan o sen gjorde ni ingenting, ni lät kung salomo, nocturne o malzahar göra allt jobb. Sen är ni sura för att de tröttnar.

jag vet inte om ni kallade på stam2, jag ber om ursäkt ifall det inte var sant. Men ni klarar fortfarande inte av något ensamma.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hogans:

Hur kan du inte få 5v1 till ett gangbang? :confused:

10.5 miljoner vs 3.7mille points sammanräknat. Heh.

Vad förväntade du dig då ni attackerade stam2 först, råttan hörder spionerar åt er och det ni gjorde emot SuSa? Och sedan är ni en stam som består av flyktingar? Var det inte ganska uppenbart vad som skulle ske?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad förväntade du dig då ni attackerade stam2 först, råttan hörder spionerar åt er och det ni gjorde emot SuSa? Och sedan är ni en stam som består av flyktingar? Var det inte ganska uppenbart vad som skulle ske?

Du är verkligen fel människa att snacka om flyktingar.
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Vad förväntade du dig då ni attackerade stam2 först, råttan hörder spionerar åt er och det ni gjorde emot SuSa? Och sedan är ni en stam som består av flyktingar? Var det inte ganska uppenbart vad som skulle ske?

Tack fd Swedish Empire för att du å hogans vägnar bekräftade att det är ett gangbang.

Svar på dina frågeställningar:
1. Jag förväntade mig ett gangbang. Stå för det istället för att förneka det, det är bara ett spel.
2. Ingen som har spionerat. Du bör kanske inte lyssna fullt ut på pudeln-tinglo.
3. Stammen består av spelare som krigade mot varandra i DEA-SuSa. Så om vi flyr från de mäktiga susa warrior som stod passiva under kriget, så får du tro det om det får dig att må bra.
4. Ja det var uppenbart, har aldrig påstått något annat. Blev dock jävligt chockad att ni bara har 3 andra stammar med er.

Trevlig helg!
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Hörru, har du också smittats av ljug sjukan, vi har inte kallat på ngn jävla Stam2
Ni sitter i DEATH o rå ljuger hela högen, sluta o skyll ifrån er o snacka skit om SuSa / Tinglo
Ni består av en dl flyktingar, och en del stabbare, så man kanske inte kan kräva så mycket

men ni behöver inte sitta här inne o ljuga, för sanningen kommer alltid fram så det lönar sig o va ärlig
annars glömmer ni hela tiden vad ni ljuger om, så lindar ni in er mer o mer....btw hoppas nån ansvarig
från Stam2 kan dementera GangBang, vi tröttna o ville köra överrraskningsmetoden därav ingen Krigsförklaring

Varför måste man knacka på o säga att man ska kriga....o då får ni det till gangbang...jävla loosers.
Sen måste jag ge Nico en känga där bak....hur kan du sitta o snacka skit om dina vänner, o nu skyller du t.o.m
på Padox o compani....har du ingen heder alls, nä just det ja, glömde att du är en mytoman. :p

Vet inte alls vadu snackar om?

http://gyazo.com/628dc4476447b0a68a264d4ccfd52653

Ta en titt på denna bilden gubbjäv*l, det är pretty much vad en gangbang är. Förstår dock om du inte fattar det då man ej har den högsta intellektuella nivån när man följer Tinglo och lever i förnekelse.

Jag snackar aldrig skit om mina vänner. Padox & Fille är 2 jag ej skulle snacka skit om.
Men ja, hoppas du snackat med dom om att du övervägde att gå med oss :)
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Vad händer egentligen?

DEATH lipar över att andra stammar går ihop och städar bort avhoppare och backstabbers?

Ser bara att ännu en av TW:s skrytmånsar får vad som förtjänas. Kanske dags att förstå spelet istället för att snacka upp sig själv på externa?
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Vad händer egentligen?

DEATH lipar över att andra stammar går ihop och städar bort avhoppare och backstabbers?

Ser bara att ännu en av TW:s skrytmånsar får vad som förtjänas. Kanske dags att förstå spelet istället för att snacka upp sig själv på externa?

Absolut, sen kan ju du gå och adla dökött och stabba iaps :)


På så sätt kan allt fortsätta vara som de alltid varit
 

DeletedUser

Guest
Death är nya SuSa, trampar på allt och alla. Kanske ska säga den del av forna SuSa som inte fattar att man inte kan hota sig till medlemmar. Bara inse att ni gjort bort er totalt. Använd er av en diplomati nästa gång. Ni styr inte v28, som Nocturne verkar tro. Pinsamt att ni skyller på "Gangbang", ni som gav dom andra stammarna anledning att tycka illa om er. Svälj er stolthet nästa gång och inse att världen inte kretsar runt er :cool:
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Death är nya SuSa, trampar på allt och alla. Kanske ska säga den del av forna SuSa som inte fattar att man inte kan hota sig till medlemmar. Bara inse att ni gjort bort er totalt. Använd er av en diplomati nästa gång. Ni styr inte v28, som Nocturne verkar tro. Pinsamt att ni skyller på "Gangbang", ni som gav dom andra stammarna anledning att tycka illa om er. Svälj er stolthet nästa gång och inse att världen inte kretsar runt er :cool:

Skyller på gangbang? haha

jag märker att du började med detta spel i April, för du verkar inte kunan så mycket :)
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: SuSa, SusSa
Sida 2:
Stammar: DEATH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 1
Skillnad: 22

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 108,307
Sida 2: 2,554
Skillnad: 105,753

chart
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Absolut, sen kan ju du gå och adla dökött och stabba iaps :)


På så sätt kan allt fortsätta vara som de alltid varit

Genom sig själv känner man andra.

Tyvärr fungerar inte andra som dig så du kan inte utgå från att alla gör på samma sätt som dig. Räcker med skrytmånsar som inte lever upp till den bild de vill måla upp av sig själva :D
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Genom sig själv känner man andra.

Tyvärr fungerar inte andra som dig så du kan inte utgå från att alla gör på samma sätt som dig. Räcker med skrytmånsar som inte lever upp till den bild de vill måla upp av sig själva :D

Mm precis. Vet mycket väl vilket as du är :)

Du är tom värre än SuSa med fulspelandet :)
 

DeletedUser

Guest
Mm precis. Vet mycket väl vilket as du är :)

Du är tom värre än SuSa med fulspelandet :)

Hahaha! Här kastas det bergskedjor i kuvös, kutas omkring med cementskor på tunn is och djupt vatten, den som kastar skit på andra faller själv i bajsbassängen o.s.v. o.s.v.

Men som vanligt skall ni värstingar skylla ifrån är när ni får regelrätt stryk :D
 
Topp