SuSa + SusSa VS DEATH

DeletedUser

Guest
Hahah du är rolig du!

Ge dig nu. Ni är för fan 4 pers på kontot så sluta böla. Ska du inte skylla på lagg snart också?

Du behöver inte be om ursäkt för någonting. Tror de tycker det är lika skönt att du slippa dig.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Nico du har bäddat för detta själv att vi anfaller dig. Är men olojal vilket du är. Tar in flyktingar vilket du gör. Håller inte reda på vad som stämmer och stämmer inte. Skall säga så du förstår, sanning eller lögn. Så får man det man förtjänar. Detta var ju bara en tidsfråga, vi hade det på känn att du skulle lämna pga du är så olojal mot alla dina "vänner" vet inte om du har särskillt många kvar som är lojala mot dig. . Och du tar med dig några som tror på ditt skitsnack. När skall du upplösa stammen och gråa dig som du gör på alla andra världar??? Och klappa dig på bröstet och säga att du inte är med i susa längre och vi är ditten och vi är datten.....

Detta gäller inte bara dig utan din kära bi*** padox också som rövslickar.......ja
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Nico du har bäddat för detta själv att vi anfaller dig. Är men olojal vilket du är. Tar in flyktingar vilket du gör. Håller inte reda på vad som stämmer och stämmer inte. Skall säga så du förstår, sanning eller lögn. Så får man det man förtjänar. Detta var ju bara en tidsfråga, vi hade det på känn att du skulle lämna pga du är så olojal mot alla dina "vänner" vet inte om du har särskillt många kvar som är lojala mot dig. . Och du tar med dig några som tror på ditt skitsnack. När skall du upplösa stammen och gråa dig som du gör på alla andra världar??? Och klappa dig på bröstet och säga att du inte är med i susa längre och vi är ditten och vi är datten.....

Detta gäller inte bara dig utan din kära bi*** padox också som rövslickar.......ja

haha det gör mig ingentingen. spelar hellre utanför susa och utanför allt skitsnack och krigar än att spela i en stam där fulspel och annat förespråkas.

Va heller inte jag som lämnade stammen, men det vet du väl heller inte utan ni skyller allt på mig utan att veta ett skit. haha

Jadu, flera av dina "vänner" sökte till oss igår så ja, vi får väl se hur de blir med SuSa :)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Bara väntar tills problemet och boven i dramat ska komma och kommentera, ja just det. jag syftar på dig Tinglo.

Jag vet att du läser och du får gärna skriva något denna gång :)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Problemet? Det enda problemet i SuSa var du.

haha just det ja, nu kommer logiken igen!

jag som inte ens spelade var ett sånt otroligt problem :D hahaha ni är för söta! :D

Sen att SuSa tror så jävla högt om mig och tror dennis och fille är mina sly*or är ju inte mitt fel men fel har ni allihopa :D

hahaha säger jag bara. ahahaah
 

DeletedUser

Guest
Du kanske inte spelade mycket men den tid du väl spelade så ställde du till med tillräckligt mycket skit.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Du kanske inte spelade mycket men den tid du väl spelade så ställde du till med tillräckligt mycket skit.

Ja du menar den tiden då jag va den enda som adlade av DEA?
eller den tiden då jag försökte lösa kaoset, som Tinglo och Lorden skapade, med OnC vilket ledde till att ni blev utadlade?

eller menar du kanske när jag sa till Tinglo att jag godkände att hon tog in Swedish Empire och Wrongway i stammen?

Gud vad jag förstört!! ojojoj
 

DeletedUser

Guest
två stammar emot en spelare! Bra jobbat!

Lägg ner denna energin på v.28 istället eftersom ni tappar så pass många byar just nu:). För du är väl inte på jobbet just nu? Måste vara lagg!
 

DeletedUser

Guest
Du kanske inte spelade mycket men den tid du väl spelade så ställde du till med tillräckligt mycket skit.

Jamen upplys gärna här, snälla. Jag vet mycket väl vad som hände, men vill gärna höra din/eran sida. Att försvara SuSa är som att försvara Hitlers agerande, ungefär samma nivå av idioti.

Adda mig på skypen ifall du inte vill spamma vidare här
@fredrit1
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
två stammar emot en spelare! Bra jobbat!

Lägg ner denna energin på v.28 istället eftersom ni tappar så pass många byar just nu:). För du är väl inte på jobbet just nu? Måste vara lagg!

Jadu det är återigen er lilla gang på 5 stammar mot oss.

Du klarade inte ens 1 stam mot dig.

Men jodå vi har inte förlorat något värdefullt så det är lugnt, återigen så äre okej att ni tar våra barbs :)
 

DeletedUser

Guest
ursäkta mig saanden , men vem har sagt att du skall kommentera vem som lägger ut detta ???

Ni tar in flyktingar i onc också, haha kommer ni ihåg, det var ju därför ni drog iap med oss och förklarade krig för ni höll inte era löfte, när vi väl visar svart på vitt för er, så skiter ni i det. Saanden, du skall bara vara tyst och inte kommentera..... Ni är fan lika jävla fula som alla andra...

Vi kan visa allt svart på vitt, men då kommer ni med jävla bortförklaringar för att ni aldrig kan spela rent. Good bye och förstör inte bår tråd !!! Vår statestik tråd mot våra fiender.

Vilket konto sitter du på nu då? Saknar v23 :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: SuSa, SusSa
Sida 2:
Stammar: DEATH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 22
Sida 2: 10
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 140,427
Sida 2: 89,109
Skillnad: 51,318

chart
 
Topp