SuSa + SusSa VS DEATH

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Vet inte alls vadu snackar om?

http://gyazo.com/628dc4476447b0a68a264d4ccfd52653

Ta en titt på denna bilden gubbjäv*l, det är pretty much vad en gangbang är. Förstår dock om du inte fattar det då man ej har den högsta intellektuella nivån när man följer Tinglo och lever i förnekelse.

Jag snackar aldrig skit om mina vänner. Padox & Fille är 2 jag ej skulle snacka skit om.
Men ja, hoppas du snackat med dom om att du övervägde att gå med oss :)

OjOj det ryktas att man får vad man förtjänar...

det ryktas att jag måste vara mer intelektuellare än dig iaf..

det ryktas att man dampar när man känner sig trängd...

det ryktas att det finns pepparkakor mot sånt...

och det ryktas att Nico får för lite kärlek tror jag...

och sist men inte minst ryktas det att det är Julafton om två dagar :p

God Jul alla TW players....även ni i DEATH....vi har aldrig HATAT er, tycker bara ni är omogna o gör fel val. :)
 

DeletedUser

Guest
Detta är ingen ryktas tråd.

Haha när man hävdar sin intellektuellitet högre än sin motståndare...

När man skriver dampar och sedan försöker framstå som "mogen".

Go jul
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Detta är ingen ryktas tråd.

Haha när man hävdar sin intellektuellitet högre än sin motståndare...

När man skriver dampar och sedan försöker framstå som "mogen".

Go jul

spela roll, är ingen lika stor pajkastare som du är, du bor här inne o förtjänar en plats i nicos dagis stam

du skulle iaf platsa lätt. du slår t.o.m han i dålig attityd...brukar va så med dom som döljer ett större problem

här kan du ge igen mot andra, det du inte kan IRL eller i sänghalmen :D

God Jul
 

DeletedUser

Guest
Rank: 1.
Namn: OriginalNickers.com
Skapad: 2014-09-30 21:20:08
Medlemmar: 18
Poäng: 6,021,278
Byar: 748
Genomsnittlig poäng per by: 8,533
Stambyten: 30
Erövringar: 818 (+787-31)

Detta är stammen som förväntas ta hem världen då de är en stam ihopsatt på skicklighet och inte lika mycket på förtroende och gemenskap.
Det kan ha ändrats senaste tiden och de blivit tightare men enligt de flesta i stammen så va det ej så de startade världen.
Hursom är det en rullande maskin som ångar på otroligt bra dock ska det tilläggas att de ej haft något form av motstånd ännu då alla premades utöver onc startade i syd.


OB Rank: 1.(24,074,524 score)
OB Anfallsrank: 1.(20,064,022 score)
OB Försvarsrank: 3.(4,010,502 score)

Imponerande OBA där Enfetgås står för nästan 1/4 av denne vilket även kan tyda på att de ej stött på nå aktiva eller vidare värdiga motståndare utan bara kört sitt race.

Vinstchans 9/10 - Är nog bara ni själva som kan förstöra för er. Men då ni har Fugitive i ert gäng så kan väl egentligen alla andra gråa å låta han spela själv så har ni en säker vinst. Bästa spelaren på .se enligt mig (åsikt pga att han ständigt spelar på .se och inte hoppar server).

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Rank: 2.
Namn: Deathly Hallows
Skapad: 2014-12-05 14:21:50
Medlemmar: 11
Poäng: 3,485,637
Byar: 520
Genomsnittlig poäng per by: 6,703
Stambyten: 11
Erövringar: 148 (+131-17)

Nyskapad stam efter att ett par tröttnade på SuSa och ett annat gäng på DEA. Hittills är allt positivt och det växs på flitigt. Min egen stam så väljer att inte säga så mycket mer. Bra ranking trots sitt låga medlemsantal.

OB Rank: 2.(15,064,770 score)
OB Anfallsrank: 2.(9,093,178 score)
OB Försvarsrank: 1.(5,971,592 score)

Vinstchans 5/10 - Just nu alldeles för utspridda och har inte kontroll på någon kontinent vilket är ett måste för att ta sig vidare.

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Rank: 3.
Namn: Stammen
Skapad: 2014-10-04 21:17:44
Medlemmar: 16
Poäng: 2,884,463
Byar: 396
Genomsnittlig poäng per by: 7,340
Stambyten: 30
Erövringar: 381 (+363-18)

Den stora snackisen just nu. Fick in ett par spelare från DEA när de valde att lägga ner men vilka är dessa spelare? Det är en handfull mängd spelare man känner igen genom deras nuvarande namn och jag har ej haft tid eller möjlighet att få reda på mer om dem. De har hittills spelat sina kort någorlunda rätt då de avancerar! Fruktar väl ett krig inom kort då k55 enbart kan ha en stam som härskar.
Även visat sig att de tagit upp kampen mot hehe12 vilket gjorde att denne spelare la ner kontot direkt efter att ha fått 2k inks.


OB Rank: 3.(10,641,162 score)
OB Anfallsrank: 3.(5,928,693 score)
OB Försvarsrank: 2.(4,712,469 score



Valde att bara ta med de stammar jag tycker är något att ha och som har en chans på denna världen. Resten kommer ryka förr eller senare.

Mvh

Nico, Nico, Nico.. Just nu sitter jag och garvar ihjäl mig åt denna listan som du skrev ovanför. Särskilt när du skriver "Valde att bara ta med de stammar jag tycker är något att ha och som har en chans på denna världen. Resten kommer ryka förr eller senare."

Du kan inte varit nykter när du skrev detta? Eller? Pajas lista. Fyller på med lite statistik för att visa hur himla fel du har!

Sida 1:
Stammar: SuSa, SusSa
Sida 2:
Stammar: DEATH

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 3
Skillnad: 29

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 211,540
Sida 2: 25,800
Skillnad: 185,740

chart
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Stämmer väl visste fortfarande med listan?

SuSa kommer ryka förr eller senare, han skrev att Death är för utspridda just nu, detta har han rätt i också..

Dock så tror jag inte du har någon talan Toxic i detta ;)
 

DeletedUser

Guest
Stämmer väl visste fortfarande med listan?

SuSa kommer ryka förr eller senare, han skrev att Death är för utspridda just nu, detta har han rätt i också..

Dock så tror jag inte du har någon talan Toxic i detta ;)

Just nu ser inte Death ut att ha någon större chans!
 

DeletedUser

Guest
Är ju 4 mot 1 just nu eller hur var det?

Var det inte just du som klaga på gangbang mot SE förut?
Så jävla patetiskt du är toxic.

So what? Jag pratar om att de inte har någon chans så blandar du inte antalet stammar som är involverade?

Jag har inte klagat på någon gangB. Jag har sagt att det inte är så himla enkelt när det är två stammar emot 1 spelare :)
 

DeletedUser

Guest
So what? Jag pratar om att de inte har någon chans så blandar du inte antalet stammar som är involverade?

Jag har inte klagat på någon gangB. Jag har sagt att det inte är så himla enkelt när det är två stammar emot 1 spelare :)

Fast du upplevde 7-8 konton, inte 2 stammar.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Låt han tro att det va 2 stammar, vill ju inte förstöra hans ego.

Han hade ju tom bytt konto innan kontot va bortadlat :)



hmm känner igen det där med att bli bortadlad och skaffar ett nytt konto , dock så förstör han inte kontot , eller lämnar och bölar för sin mamma så fort han får lite inks :)
 

DeletedUser

Guest
och vilken stam hade SE med sig??
Ingen eller...Ja vist ja Susa men det är kanske samma sak som INGEN
varför gick dom på SE?
mycket intressant fråga
anföll SE inte dessa stammar själv först?
självmord kallar jag det
 

DeletedUser

Guest
spela roll, är ingen lika stor pajkastare som du är, du bor här inne o förtjänar en plats i nicos dagis stam

du skulle iaf platsa lätt. du slår t.o.m han i dålig attityd...brukar va så med dom som döljer ett större problem

här kan du ge igen mot andra, det du inte kan IRL eller i sänghalmen :D

God Jul

Men om du ska kalla folk omogna och diverse, ska inte du begå med gott exempel då ?

Vilket större problem ? Mitt största problem just nu är hur jag ska komma till krogen från förfesten den 25e.

Vad har mitt IRL och sängen med Tw att göra ?

Riktigt mogen man (pojke), jävla fjant.

o gott nytt år...


http://twstats.se/sv21/index.php?page=player&id=163627
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
OK Jag förstår att ni har riktigt starka känslor i det här kriget och att en del tycker att det är mycket roligt att läsa. Tänk er för och sätt er i den andras ställe när ni läser igenom era texter innan ni klickar på Send.

Ni får en stor chans nu att inför jul redigera era texter och ändra så att de blir lite vänligare. Jag tar just nu inte bort något om ingen ber mig av det som står ovanför detta.


Skärpning killar för jag vet att ni kan skriva mycket underhållande och intressanta texter istället för denna pajkastning.

God jul
 

DeletedUser

Guest
Nico, Nico, Nico.. Just nu sitter jag och garvar ihjäl mig åt denna listan som du skrev ovanför. Särskilt när du skriver "Valde att bara ta med de stammar jag tycker är något att ha och som har en chans på denna världen. Resten kommer ryka förr eller senare."

Du kan inte varit nykter när du skrev detta? Eller? Pajas lista. Fyller på med lite statistik för att visa hur himla fel du har!

Sida 1:
Stammar: SuSa, SusSa
Sida 2:
Stammar: DEATH

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 3
Skillnad: 29

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 211,540
Sida 2: 25,800
Skillnad: 185,740

chart

Hur orkar du ens ta nåt sånt gammal pch spy ut mer galla i en krigstråd, kunde åtminstånde skrivit nåt rykte eller ny tråd. Du går från ett patetiskt forumstroll till patetisk bara i mina ögon. Tagga ner

Värsta är väl att du stolt skryter om stats i eran egna gangbang, LOL!
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Herregud pojkar & flickor lugna ner er. Det är julafton imorgon. Lite glada kan ni väl vara?

Ta inte spelet så seriöst och lägg det förflutna bakom er :)
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
bra spelat. Vi visste ju att vi var körda kanske därför vi blev lite sura också. Man kan nog inte kalla det en prestation att att ta ner oss men bra gjort iaf. Nu blir det intressant att se vad som händer härnäst.
 
Topp