Superspammarna förklarar härmed Returerarna, krig!

DeletedUser

Guest
Fram för mer asfalt och mindre natur-talibaner.

Överallt är det gräs, skogar och natur.

Det är Returerarna som farmar helt oskyldiga spammare i SuperSpammarna medans vi hänger på vårt forum och sköter vårt...

Vi vill därför kriga för mer asfalt, betong och bilköer.
Därför finner vi oss tvungna att rensa ut dessa naturhetsare och naturtalibaner.

SuperSpammarna förklarar härmed Returerarna, krig!

Må värste miljöbov vinna!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tänk på konsekvenserna TräskTroll. Tänk om det byggdes en motorväg över ditt träsk, som i och för sig inte skulle stå kvar där så länge innan den kollapsade pga den underminerade marken, och du skulle tvingas flytta. Nu kanske du inte gillade ditt gamla träsk och säger: "Jag köper ett nytt och flyttar in där istället. Inga problem." Det du inte inser är dock att alla träsk över hela Jorden kommer ha torkat ut för att bilarna som åkte på motorvägarna, inklusive den över ditt gamla träsk, har värmt upp jordens medeltemperatur så pass mycket att alla träsk har torkat ut eller fryst igen eller blivit förstörda av tsunamis eller brunnit upp av ett ufo som försökte lämna planeten men inte kom ut ur atmosfären då skölden av växthusgaser var för tjock. Så tänk dig för innan du gör ett såna där uttalanden.
 

DeletedUser

Guest
Äh, dom hatar dGröna som många andra så då får dom väll var med på köttandet...
 

DeletedUser

Guest
Fler och fler stammar förklarar krig mot de dgröna.. vissa säger dom e fega vissa säger dgröna har varit lite för uppkäftiga för sitt eget bästa

det jag vill med detta inlägg är att spara ihop på trådarna (e me i dgröna och vill ju inte slösa på nått man måste ju vara sparsam och återvinna det man kan ;)) iaf slå ihop trådarna till en:


Dgröna vs Alliansen (eller nått)

va tycks om mitt förslag? käre administratör om detta förslag uppskattas så ändra på detta. Tack för mig :)
 

Putte by

Member
Reaktionspoäng
1
Fler och fler stammar förklarar krig mot de dgröna.. vissa säger dom e fega vissa säger dgröna har varit lite för uppkäftiga för sitt eget bästa

det jag vill med detta inlägg är att spara ihop på trådarna (e me i dgröna och vill ju inte slösa på nått man måste ju vara sparsam och återvinna det man kan ;)) iaf slå ihop trådarna till en:


Dgröna vs Alliansen (eller nått)

va tycks om mitt förslag? käre administratör om detta förslag uppskattas så ändra på detta. Tack för mig :)


Tummen upp :awsm:
 

DeletedUser

Guest
sök på ledarna o v3, en av dem är rank ett i den världen.
 
Topp