Supernova

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
Nu när tiden snart är inne med mergen så är det iaf för mig ett perfekt avslut att stänga ner mitt konto för gott..

Med det sagt så vill jag passa på att lyfta fram Supernova och hennes fantastiska arbete..

Under åren jag har spelat så har Nova alltid uppträtt på ett sätt som är så föredömligt att inte ens ord kan beskriva hur fantastisk hon har varit.

Sättet hon har uppträtt i forumet med att alltid bemöta frågor och kommentarer med ett korrekt och Objektivt sätt. Att sakligt kunna ge utförliga svar(när hon kan).. WOW

Hennes approach med glimten i ögat i vassa fall .. Har Skrattat en hel del för mig själv genom åren när man ögat igenom externa

Med det sagt, Ditt arbete uppskattas av så många och du är värd så jävla mycket beröm och superlativer...

Så tack Annika, verkligen, Tack <3

/Göran
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Men allvarligt talat :( Nu gråter jag allt en skvätt....

Tack, jag finner inte riktigt ord för det här...
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Kan inte annat än instämma.

Alltid ett sjysst bemötande och alltid mån om spelarnas önskemål!

Stort tack för det Annika!


Ps. Även kimzskontot lär pensioneras. <3
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Jag har ordentligt svårt att hantera det här, får mest ont i magen av det och känner mig som en lipsill...

Det är jag som ska tacka faktiskt, för jag alltid känt att jag haft stöd, support och spelarna bakom mig oavsett vad det gällt!

<3 <3 <3
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Om .net hade haft en lika CM som Nova så hade jag spelat där för länge sen. Jag instämmer 100% Så snabba svar man fått och så objektivt allt varit, det är guld värt.

Stort tack Nova för den tid du lagt ner, även teamet.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Håller med till hundra procent!

Min första ticket som skickades in, 30+ svar fram och tillbaka, och trots att det var jag som hade gjort fel, så fick jag alltid utförlig, rimlig och förstående respons från dig.
Du försökte alltid att lösa problem från spelarnas perspektiv, och du stirrade dig aldrig blind på interna strukturer.

Wear the customer's shoes är en princip du omfamna väldigt bra.

Tack för allt : )
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Om jag skulle berätta om denna tråden för mina CM kollegor, är jag tveksam till om de ens skulle tro mig... :) Inte nog med att jag har mascara i hela ansikten vid det här laget, jag får en sån där skum känsla i bröstkorgen <3

Men jag kanske måste förtydliga att ni inte blir av med mig, jag kommer fortfarande, tillsammans med resten av teamet här på .se att hantera era supportärenden även på .net!
 

Nolis

New Member
Reaktionspoäng
20
Måste hålla med föregående talare här, SUPERbra jobbat Supernova ;) Nejmen i alla ärenden jag behövt kontakta supporten så har jag verkligen fått den hjälp eller råd jag behövt men ofta även mer därtill, det mervärdet uppskattas enormt och ger det lilla extra för kundupplevelsen :) Så tack för ett väl utfört arbete Nova!
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Jag är på allvar otroligt tacksam och rörd över alla (på tok för snälla) uttalanden här. Det värmer i själen!

Men - allting är inte min förtjänst, utan det fantastiska teamet hade ingenting varit möjligt! Det är många som under åren kommit och gått i teamet, men alla har bidragit på ett eller annat sätt till att lyfta teamarbetet framåt och uppåt! Alla har varit och är kuggar i maskineriet som medverkat till att vi faktiskt har ett vad jag misstänker är onormalt skönt, trivsamt och inkluderande (det där är ett ord jag aldrig trodde jag skulle använda! :p) community.

Glöm inte det fantastiska teamet! Utan dem vore jag inget!
 

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
Med all respekt för teamet så var det dig som individ i hur du har skött allt.. förstår att du vill framhäva resten då det är sån du är som människa, en jättefin egenskap.
Men det är dig jag berömmer.. så ta in det istället :*
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Nu har jag börjat skriva ett svar i alla fall fem gånger, men jag vete katten vad jag ska skriva...
En bild säger mer än 1000 ord, så jag illustrerar således:

775878a6476e49c48bf3467bed55f02f.png


2BqxuBJ


2S6unEs
 

-Vendetta

Member
Reaktionspoäng
7
Instämmer med alla andra - du är en fantastisk CM Nova. You're not the hero TW.se deserve, but the hero it needs. Du är Batman fast tvärt om! Fast ändå Batman.
 
Topp