Substitut för inaktiveringstråden som låstes...

DeletedUser

Guest
The Conqueror:

Tar och stänger denna tråden nu innan det spårar iväg mer än vad det redan har gjort.
Vet att det finns många personer på v1 som har talets gåva och ni är varmt välkomna att föra diskussioner i forumet men inte i denna tråden.

Ändringen är gjord, detta p.g.a. att värld 1 har uppnått de krav som krävs enligt våra riktlinjer (som förövrigt har funnits väldigt länge)

Eftersom ursprungstråden låstes och vi uppmanades att starta en ny om behov förelåg, här är den. Om ingen bryr sig så lär den göra som V1, somna in snabbt...

Om det finns många personer på V1 med talets gåva så kan de som åsyftas kanske önska att det finns lika många som lyssnar. Prata rakt ut i mörkret utan respons är inte direkt produktivt.

Well well, var var vi nu Kruxet. :)
 

DeletedUser

Guest
Kruxet e nog å nukar, det är ju numera en fin strategi, skål ta mig fan!
Talets gåva, moi, njet, men det pyser ff ånga ur öronen, så jag hoppas att det finns plats för ironi i tråden? Apropos strategi, så kanske man ska se till och bli bannad under den tid som nuke- vågorna kommer, torde vara den enda defensiva åtgärd/strategi som kan fungera numera eftersom 1,5 offby = deffby + full mur.
Menar du att mitt förslag om att innogames skulle skruva på turen dog med förra tråden, huvva, sådana innovativa tankar måste absolut få leva vidare, jämsides med förändringar av offensiva och defensiva styrkeförhållanden. Borde även det vara inom spelets ide = stäng V1 asap.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Herregud, moral är väl ändå inte något rättvist medel att kriga med? Bara för du blivit besegrad så ska väl du inte få någon absurd fördel? på dina sissta byar...

Moral förstör världarna, de borde inte finnas överhuvudtaget. Visst, för nybörjare men efter du vart med i 3 månader så ska den skiten bort imo.

Sluta gråt att ni förlorade, de finns fler världar...
 

DeletedUser

Guest
Moral suger. Speciellt på kyrkvärldar; EDIT; vad säger jag? menar hemlighetsvärldar såklart.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Käre Henrik.

Någon har någon gång bestämt att det skall finnas moral med i spelet. Jag vet inte vem men gissar att han jobbar på eller äger Innogames. Spelare får ofta önska när det är dags för nya världar har jag för mig att jag sett någonstans och om tillräckligt många säger INGEN MORAL så kanske TC lyssnar när man sätter konfigurationen, kolla med honom. Moralens vara eller inte vara är inte heller frågan här vilket du hade sett om du orkat ta dig igenom min wall of text innan du kommenterade den. Läsa rubriker och titta på bilder när man läser dagstidningen ger ofta inte information nog att kunna bilda sig en uppfattning om innehållet.

Det finns ingen som gråter över förlorade matcher här. Läser du det jag skriver så ser du snabbt att det är inte ATT moralen försvinner utan HUR den försvinner som jag vänder mig mot. Du hanterar X inkommande enligt en förutsättning och strategi, plötsligt så ändrar man dessa förutsättningar innan det som är skickat har landat. Och när man gör det och samtidigt säger att det är för att världen skall få en nytändning så slår det lite illa mot den majoritet av spelvärlden som inte har rätt uniform på sig. Eftersomjag inte håller med om att det var en nytändning utan precis tvärtom så kom jag med ett förslag på hur man hade kunnat göra för att liva upp den sista månaden i spelet alternativt vända spelet. DET hade kunnat bli en nytändning och det också det och BARA det jag har synpunkter på inte att processen startades för det var helt korrekt gjort, alltså återigen inte ATT utan HUR.

Och nej. Det finns inga fler världar. There can only be one. Sedan är det klart. Lite mer än fem år får räcka, bara tråkigt att det blev ett så snöpligt slut...
 

DeletedUser

Guest
Hade övriga V1 fått en månad på sig...
Övriga V1 har haft 5 år på sig. Räcker inte det?

Någon har någon gång bestämt att det skall finnas moral med i spelet.

Någon har någon gång också beslutat att moralen ska tas bort vid vissa förutsättningar.

Jag håller med Henrik338 i den här frågan. Moralen borde tas bort efter några månader, den är bara nödvändig för nybörjare.

V1 är körd för längesen. Har en stam 85% går det inte att vända vad du än tror, Humlan. Det är så förbannat drygt att sitta och skicka 10-dubbelt antal byar på spelare man vet inte har en chans ändå.
Jag är den försiktige, du är bulldozern.
Nej, kruxet är försiktig han med. Mer ni har gemensamt är även att ni är värdelösa.
Jag lägger antagligen mer själ i spelet än vad du gör.

Jag finner inga ord...
 

DeletedUser

Guest
SKÅL Krux!! :D

V.1 närmar sig sitt slut WIIIIEEEEE :D

humlan såg att du hade skrivit svartmyran i den andra tråden eller var det nu var :p Nej det är inte jag :)
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
skål till alla AAK:are som fortfarande spelar
stammen som vinner fast .....DH kommer etta enl systemet
SKÅL alla
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Humlan, dina wall of text, de är helt onödiga då du inte tillför något. Du baserar allt på att DU ska ha lika stor chans som de andra att vinna.

Min åsikt går isär där, DU är betydligt mindre, då är din röst inte lika mycket värd längre. Vill de stora spelarna göra slut på DIG & genom att ta bort moralen, så är det FULLT acceptabelt i min värld. Du får helt enkelt lära dig acceptera att du förlorade världen för länge sedan.

Du vill alltså att de ska ha sagt i förtid, ja kan förstå din syn på det hela. Men ja håller inte med.
 
Topp