Studsar vidare

studs

New Member
Reaktionspoäng
2
Tja alla TW junkies,

Åhhh nej, inte ännu ett tårdrypande, bortförklarande inlägg om hur jobbigt allt är då det bränner till...helt rätt, kommer inte ett sådant.^_^

Bara att det var synd o skam att vi i =K= inte fick leka i sandlådan med Kort ifred, då det kan beskrivas som ett krig i sann TW anda...inga hårda ord om hur dum den o den är, utan ett köttande, med adrenalin i stadig, go ström, och med en go, inovativ anda hur man på bästa sätt lurar fienden till att släppa ifrån sig den där goa byn, som man bara trånar efter...:p

Det är då O-G bestämmer sig för att värna om sina vänner..bla, bla, bla...de tog helt enkelt tillfället i akt o ta ut det enda, riktiga hindret för att obehindrat kunna vinna världen.
Med tanke på deras storlek och, efter egen utsago, förträfflighet, så kan man ju tycka vad man vill om sättet det görs på...är det lågt och moraliskt tveksamt? Jepp, utan tvekan då O-G med lätthet hade kunnat gjort detta på otaliga andra sätt, och ändå haft oddsen på sin sida(med eller utan vänner), och personligen tycker jag det är minst sagt sådär....men det är TW och ett strategispel, o där är allt tillåtet(sorry moderator...nästan allt:cool:) omoraliskt, skitigt som O-G valt att göra det på, eller inte...grattis O-G till vinst av värld 15.

Vill bara med detta säga tack o hej för denna gång, så ses vi garanterat på någon framtida värld, då jag är en gammal,gammal TWjunkie av rang, o säga att det har varit en spännande resa från att nästan blivit utrotad till att lyckas genomföra en svår och mödosam resa mot toppen, o vi har haft en mycket go sammanhållning(bara titta på hur många som slutat i vår goa stam)i stammen...väl kämpat kamrater i =K=,det har varit en ära! :D

Till alla er som känner mig, på rätt eller fel sida moralen, väl mött i framtiden!:cool:

...nu ska jag ägna lite tid åt IRL som pockar med nr 3 i barnaskaran av småstudsar(nej, inte jag som ska föda...min flickvän...jag kommer blekt hålla handen)D:

*studsar vidare*
 

DeletedUser

Guest
flickvän? är dina barn UÄ? (utom äktenskapsbarn..) aja...

har varit trevligt att möta dig i spelet även om vi inte haft så mycket kontakt, men antar att många i =K= är goa gubbar som jag själv märkt med vissa iaf...

väl mött, du spela bra, men ödet är bestämt och det är såhär det kommer gå...
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att vi I O-G måste duscha innan vi gör en krigsförlaring igen, så vi inte skrämmer bort folket innan attackerna landar.

Skämt åsido Lycka till med lillstudsen(an)
 
Topp